Oh ja, waar dan??? Zie echt door de bomen het bos niet meer hoor... vul het iedere morgen in dan sluit ik het weer, dus ben niet echt met mijn tempkaart bezig... Maar het zou idd fantastisch zijn!! Aan de andere kant wat ze zegt...wees niet blij, want het kan dan nog alle kanten op. En veel te vroeg geïnsemineerd... Edit; heb effe gekeken en op 12 januari bedoel je?
Ja! Misschien zie ik ook maar wat ik wil zien hoor, want ik gun het je heel erg. Maar tòch spannend wanneer een gyn zoiets zegt. Ik zou nog niet alle hoop verloren laten gaan hoor Wanneer is er geïnsemineerd?
Tja dat is dus de grap...9 januari! Toch zegt de gyn dat ze regelmatig tegenkomt dat vrouwen na hun menstruatie vrijen en een langere cyclus hebben dan ik en toch zwanger worden! Dus door dit telefoontje krijg ik gevoelsmatig wat hoop, maar mijn verstand zegt dat ik nergens op moet rekenen... Beetje dubbel dus... En hoe is het met jou?? Jij zit op het wachtbankje?? Is het al druk daar?Heb niet genoeg tijd om alles goed te lezen en te reageren... Doe ik morgen, want ik ga zo even heerlijk languit op de bank! Liefs D.
Heey Meiden.. Rammetje.. Hmm dat zou wel heel toevallig zijn ja met de 24e.. het zou wel een stunt wezen. Jeetje dan nog maar een paar dagjes wachten meid...spannend! Lianne.. Lekker druk dus! Ga maar lekker genieten vanavond ook van je lekkere snacks dat mag wel een keer toch! Wat betreft GTST.. ik hoor net in RTL Boulevard dat er vanavond iets gaat gebeuren in GTST.. dus ik zeg nog niks, ik weet wel wat er gaat gebeuren.. echt kijken hoor Diana.. Jeetje wat spannendd! Ik duim toch voor je hoor Betty.. ''Fijn' dat het nu is doorgebroken.. dat is beter dan afwachten alleen lijkt me dat niet prettig nee in de auto. Maja je moet toch naar huis..hopelijk kan je snel weer op je eigen bank ploffen met een lekkere kruik en deken op de bank. Sterkte meissie! Hier: Een heerlijke rustige tv avond voor de boeg met natuurlijk TVOH! Verder een vrij druk weekend, dus ik hoop dat ik zo af en toe even langs kan komen, anders weten jullie dat ik het even druk heb dit weekend Ik spreek jullie snel meiden enne.. Meiden met een ei of bijna ei: zet um op!
Zo, ik ben weer eens bij. Was een drukke dag op het werk. BB; ik wil jou een hele goede terugreis wensen. Lijkt me behoorlijk pittig als je zoveel pijn hebt en bloedt. Veel sterkte gewenst. @ all die ook weekend hebben; YES!! Heerlijk he, geniet er maar lekker van. Hier; gisteren een twijfel ovu test en vandaag een knaller. Helaas is het gisteren niet gelukt met knuffelen dus vanavond weer een poging wagen en dan moet t goed komen hoop ik. Volgens mijn banner heb ik vandaag mijn ei maar als ik kijk naar de ovu test dan komt ie pas morgen. Dus zal denk ik mijn NOD ook wel een dag opschuiven. We zullen zien. Nu heerlijk op de bank liggen, wijntje drinken en heerlijk ontspannen. Fijne avond allen!!
@ bb Ik hoop dat de reis morgen voorspoedig verloopt! en idd ik had ook van die lage rugpijn! Sterkte! @diana, ik duim voor je meis! ik had afgelopen maand ook in ene een langere lf temp steeg ook en ik dacht nou dan moet het wel omdat ik nog nooit een lagere lf als 14 heb gehad maar helaas vorige maand was hij is ene 17 dagen! Ik hoop dat je echt zwanger ben!!! Je verdient het! @ all. Hoe is het hier meiden/??? Hier goed. Ik be vandaag weer druk geweest, heb de auto van binnen en buiten helemaal schoongemaakt, en uitgezogen! autostoel van onze monster schoongemaakt! Binnen weer even gezogen , wc gedaan, alles even gestoft en gedweild! En de was weer weg. Nu even lekker op de bank hangen! Liefs mamavand
@BB; Sterkte meis.... Zal aan je denken morgen.... *Knuffel* @Kit; Ik schuif graag een stukkie op... Kom maar erbij hoor op de wachtbank.... Zit heerlijk (of niet Rens ) hahahaha.... (Renske en ik hebben dezelfde hoekbank.....) @Rens; Ik heb net de aflevering van gisteravond gezien.... Spannend idd... En zag het ook voorbij komen tijdens RTL Boulevard... Dat worden tissue's!!!! @TVOH: ik heb geen idee wie het gaat worden maar ik hoop Chris... @Snacken; Het was echt even heerlijk!!!! Wat kan je daarvan genieten.... hahaha.....
@D Ja snap dat het dubbel is en dat je niet teveel durft te hopen.. Maandag maar afwachten dan. Sterkte tot die tijd en ik blijf wel voor je duimen hoor!! Ik zit alweer bij een hoop andere meiden op het wachtbankje. Hoop dat ik er terecht zit. Mijn temp doet zo raar, dus ben pas gerust als ik morgen en overmorgen hoger temp. Ik heb in het verleden vaker een of meerdere eisprongen overgeslagen, dus een beetje onzeker daardoor Lekker, languit op de bank! Ik ga zo ook met mijn benen omhoog Fijne avond meis!! @Rens Hij staat hier op pauze! Benieuwd wat er gaat gebeuren Vind de verhaallijn sowieso heel spannend nu @Susyq Heerlijk knuffelavondje voor jou dus. Zet 'em op he @Lianne Jeej, ik mag erbij! Ik ga voor je duimen weer deze ronde Lianne!! Fijne avond iedereen! Kit duikt op de bank!
*Even tussendoor* Dank jullie wel meiden voor de hoopvolle en lieve reacties!! En voor het duimen! Jullie zijn lieverds!! Ga weer verder GTST kijken... X!
hoi meiden suusje@ nog steeds geen ei gevonden remember@ jij bent toch ook apothekersassistente, ik ook , wel in tijdelijke rust behappy@ je bent wel op tijd denk ik kit@ ik had een operatie waar alleen de buikwand open moest , dat is natuurlijk net weer anders dan bij ks, dan gaat ook de baarmoeder open chantal en naliey@ ik hoop dat het wachten voor jullie een keer beloond wordt rammetje@ 137 goed zeg mvjoshua@ die zien er lekker uit ,hier staat een appeltaart in de oven diana@ goh ik ben benieuwd naar de uitslag, maar ik begrijp dat het geen goede zwangerschap kan zijn bb@ oh , dikke knuffel en ik hoop dat je reis terug zal meevallen mamavand@ wat een lekkere poetsert ben jij zeg iedereen op het wachtbankje succes ermee ik wacht nog op mijn ei ik hoop hem over een paar dagen te ontvangen
Pfffffffffffffff dat was even een aflevering van GTST zeg.... Tranen!!! Tissue's!!! Benieuwd naar maandag... Nu TVOH!!!! Yeah!!!
Hahaha Spinnekop... Dat klopt... En het wordt nog drukker want..... heb ff een berekening los gelaten op FF enne hij geeft hem donderdag nadat ik zaterdag en zondag een temp heb ingevoerd.... Dus tja... Er moet ook nog ff geklust worden...
@ D: Spannend ! ik ga voor je duimen @ BB: ik hoop dat je niet te veel pijn hebt & dat het snel over is, dat je snel thuis op je bank mag zitten ! @ mamavand: zozo weer druk geweest vandaag...? haha @ spinnekop: succes met wachten ! @ Kit: fijne avond toegewenst ! @ Lianne: veel plezier met het kijken van TVOH !
nee, zit ook nog maar op dag 6 , dus zou wel vroeg zijn , ben net van mijn ongi af, dus met paar bedoel ik eigenlijk een dag of 6 of zelfs meer
De eerste week (bijna) zit er alweer op van je cyclus duss.... Enne, mn ei is deze maand weer 5 dgn vroeger, op +/- dag 13.... Cyclus hiervoor ook op dag 13 en de 2 cyclussen daarvoor zat ik op dag 18.... Dus you never know....