wauw ik zie nu dat ik al weer op dag 16 zit... ben benieuwd wanneer mijn ei is, misschien is die al wel geweest...
nou inderdaad, heb net het idee dat ik gister nog ongi was... hoop dat ik geen blaasontsteking, want dan is knuffelen slecht... maar dat laat ik het knuffelen niet belemmeren hoor !
ja, heb niet de klachten wat de meeste mensen hebben. maar plas veel, misselijk & gewoon niet zo'n fijn gevoel in mijn buik (lijken wel zwangerschaps klachten haha)... maar laat het maandag even nakijken. ik heb het de laatste tijd wel vaker dus sta er niet gek van te kijken.
Oke... Oke... Ik ben eigenlijk niet aan het werk maar de "doktersassistente" in mij komt dan direct naar boven, hierbij mn advies; FF goed (uit)plassen, flink drinken enne cranberrysap/tabletten!!!
haha... maar als ik dat allemaal doe, moet ik dan niet als nog van die antibiotica pillen hebben ? & van die cranberry pillen wist ik al inderdaad, ben alleen te lui om ze te halen kunnen die pillen trouwens geen kwaad als je met zwanger worden bezig bent ? bedankt in ieder geval !
Tabletten mag niet maar Cranberrysap mag wel!!!!!! Als je mn adviesjes op volgt kan het maar zo zijn dat je het weg drinkt!!!!!! Enne GOED uitplassen!!!! Dat is HEEL belangrijk!!!! Tijd voor nemen...
ow zie nu dat je zegt geen pillen... nouja dan maar sap halen ! dank je wel dokter haha, zou het allemaal onthouden en doen natuurlijk ! ik lees trouwens dat cranberry pillen ook geen kwaad kunnen...
Wat leuk zeg, privé doktersadvies bij blaasontsteking En wat een geklets vanavond zeg. Iedereen lekker internet bij de hand tijdens het bankhangen? Heb hier trouwens vandaag een magazine gekregen die iedereen krijgt als je binnenkort je eerste oproep voor het uitstrijkje (baarmoederhalskanker onderzoek) krijgt. Ik ben potdorie krap een maand 29! Ik dacht dat je dat pas ná je 30e kreeg. Maar goed, zal wel braaf gaan als ik de oproep krijg. Tenzij ik dan net zwanger ben natuurlijk (fingers crossed)..
ja, heb zeker internet bij de hand ! ow nouja zo'n uitstrijkje is natuurlijk nooit verkeerd om te doen... fijn is anders denk ik maarja het is voor een goed doel ! ^^
speeking of which, aan mijn ovu test te zien moeten we vanaaf nog even aan de knuffel om alle kansen te benutten. Dus ik taai af hier. Fijne avond meiden!
Hahahaha.... Na dit stukje heb ik echt weekend hoor.... Ik weet namelijk ook niet beter dan dat je rond de maand dat je 30 wordt een oproep krijgt.....
Yeahhhhhhhhhhhhh Behappy!!!!! Wat cool!!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Ohhhh vertel.... vertel.... Hoe leuk is dat!!!!!! hahaha.... Tof zeg....
even een vraag meiden als je temperatuur laag is kun je dan toch zwanger zijn? of moet hij persee 0,4 graad boven de basale temp zijn