pff dames heb een soort van ongi gevoel heel apart ! herkent iemand dit tijdens ei? na ei ? ... we hebben in ieder geval geklust vanavond hopelijk is er nog kans
Gefeliciteerd Isis! Chantal: hoop dat je je vriend een leuke verrassing kan brengen op z'n verjaardag! (heb even je weblog gelezen) Behappy: fijn dat het nog gelukt is! Ik had do ook ongi gevoel en pos ovutest, dus wie weet dat het iets zegt... We letten natuurlijk ook op ieder pijntje, steekje... De rest: een fijne dag vandaag!!!
Goedemorgen lieve meiden Wat is het hier rustig! Het lijkt wel zondag Gefeliciteerd Isis! @Chantal Ik sta ook op 2 februari, dus dat zou fantastisch zijn Spannend voor jou! Succes! @All Jeeej, ik heb een FF kruis! Op naar NOD! Fijne zondag iedereen
goeiemorgen dames ! @ D: hoe vond ze het kado ?? ben benieuwd @ Kit: nu wachten, wachten en nog eens wachten. trouwens even een vraagje, waar staat FF eigenlijk voor ? hier: beetje pijn in mijn onderbuik, best wel naar maar verder voel ik me goed !
Goedemorge lieve mensen, ik snap er geen hol van tempen. Dus ik laat het gewoon ff zitten, volgende keer beter tempen maar hopelijk hoeft het niet ben op mobiel. Hihi. Vandaag ga ik verder met m'n hobbie, warhammer painten
Goedemorgen Mompelientje! Tempen is niet heel moeilijk lieverd, als je maar wel consequent bent Hoop voor jou ook dat het niet meer nodig is! @Martina FF is een app, Fertility Friend. Daar zijn alle tempkaartjes van. Het werkt ideaal. Temp invoeren en de app maakt een grafiek. Wanneer je ei is geweest krijg je een kruis van FF. Hoop dat jij het nooit nodig hebt meis!
@ mompelientje: succes met warhammer painten @ kit: dank je wel, ik zag het elke keer wel staan, maar had eigenlijk geen idee wat het was. & nu weet ik het nee ik hoop dat ook niet, maar we zullen het zien !
@BB Volgens mij is iedereen zo anti Iris dat er niet eens over gekletst word... Moest wel aan jou denken toen de uitslag bekend werd.. Wat een "geluk" dat de reis mee viel... Nogmaals een dikke knuffel... Ik heb dit weekend een FF verbod gekregen van mijn mannetje.... Is eigenlijk best fijn haha...
@mompelien als ik jou was zou ik even door gaan met tempen... Er is niks moeilijks aan hoor... Gewoon doen en dan krijg je je kruis....
Goedemorgen meiden, Lekker (uit)geslapen allemaal? Ik hier naar gedroomd de hele nacht, dat we op vakantie waren en mijn vader overleed...ik lag in mijn slaap enorm te huilen, dus mijn vrouw maakte me wakker...Niet fijn wakker worden dus... hij trouwens nog springlevend hoor! @ Betty; welkom thuis meid! En ja ik was ook voor Chris, maar ja... @ Kit en Martina; Mijn vrouw was zeer verrast en heel blij! De tissues waren nodig ja... Ik wordt er altijd zo blij van als je iemand mag verassen en ze dan ook nog blij zijn! Meiden, mijn temp stijgt weer... Ben vandaag niet op ZP te vinden, want we krijgen vandaag bezoek, gezellig!!! De taart is al klaar, nog even de lunch voorbereiden en natuurlijk voor vanavond lekker eten...mmm... Ik ben dus gezellig aan doen met anderen! Hele fijne dag allemaal en tot morgen (na)middag! Dan heb ik ook de uitslag van het bloedonderzoek(je)!! Liefs D.
@Diana Ik zou bijna zeggen ik eet mijn hoed op als jij NIET zwanger bent... Of is dat geen spreekwoord...
Goedemorgen ladies... Jeej, heb een kruis gekregen van FF!!! WIL IEMAND MIJ OP DE LIJST VERPLAATSEN NAAR 2FEBR.??? @Suus; ik vindt het niet erg hoor, dat Iris heeft gewonnen... zolang Paul het maar niet werd.... maar toch was ik voor Wouter en Charly... @mompelien; doorgaan meis.... Mijn temp. gaat ook eerst om laag en daarna omhoog... gewoon ff kaartjes gaan bekijken... doorgaan hoor!!! @BB; tja Iris... Haha... moest wel even aan je denken toen ze won... had het Chris ook gegund... Fijn om weer thuis te zijn zeker??? Ik hoop voor je dat je het ergste hebt gehad.... *knuffel* @Kit; we staan op dezelfde dag nu, of niet??? Duimen... het wachten is begonnen... @Rens; Hoiiiiiiiii... *zwaai* @all; *zwaai* *zwaai* Zet em op hé.. bij een naderende ei... enne wachtenden; kom er gezellig bij op de 'wacht'bank........
Goeiemorgen meiden. Had gisteren een volle dag dus heb wel een beetje bijgelezen maar ga even niet reageren nu. Vandaar ook weer een volle dag, maar wel gezellig hoor Hier twijfel ik of ik nu wel of niet mijn ovulatie heb gehad. Sinds gsiteren geen positieve ovu test meer, maar wel nog steeds ovulatiepijn (steken links onderin mijn buik, heb ik al dagen) en nog geen temperatuurstijging. Maar als ik het hier goed lees dan kan die temperatuurstijging dus nog wel even op zich laten wachten? Fijne dag allemaal!
@Diana, veel plezier vandaag! En ik hoop (en denk stiekem ook) dat je zwanger bent. Spannend! Wat een nare droom heb je gehad zeg. Gelukkig was het maar een droom. En lief dat je zo'n mooi kado voor je vrouw had gekocht. @BB, wat eng om in een sneeuwstorm te rijden zeg. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en zijn jullie veilig thuis gekomen. Ik hoop voor je dat het bloeden nu helemaal afgelopen is. Sterkte! @Kit, yes je hebt een kruis! Nu op het wachtbankje en over 2 weken hopelijk een positieve test voor jou! @Suusje, je man heeft gelijk. Het is goed om af en toe even afstand te nemen. @cvo, is het nog gelukt met knuffelen? Anders vandaag nog maar even doen. @Lianne, en heb je een kruis? Ik hoop het voor je. @Mompelientje, gewoon doorgaan met tempen. Misschien wordt het nog wel duidelijk allemaal. Hier: Lekker lang in bed gelegen vanmorgen. Heerlijk!!! Vandaag gaan wel een dagje niks doen. Dus kan veel meekletsen hier. Moet wel ondertussen de wasjes wegwerken, want het wordt weer een drukke week qua werk en dan heb ik er geen tijd voor. Fijne zondag allemaal!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (10) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (4) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (4) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje Totaal 59 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
@Lianne, ik heb je verplaatst. Fijn dat je een kruis hebt! @carmen, na de positieve test kan het nog een paar dagen duren voordat je ei echt gaat springen. Dus nog even blijven knuffelen
Goedemorgen meiden! even snel alles doorgelezen maar nog veel nieuws is er natuurlijk niet. Een groot aantal zit nu al op het wachtbankje en ik kom er nu ook bij. De lijst is trouwens vooral de eerste 2 dagen behoorlijk gevuld zag ik. Nog maar 2 weken Hier is het toch nog wel een beetje goed gekomen met knuffelen. Gistermiddag en vanochtend. Spannend!! Ik hoop dat 7 echt een geluksgetal blijkt te zijn. Bovendien zou ik, als het raak is, op de 13e zijn uitgerekend en laat 13 nou net mijn geluksgetal zijn.. Fijne zondag meiden
Ik zag op FF dat als het raak zou zijn, ik uitgerekend ben op 11 oktober... en laat dat nou net de verjaardag zijn van mn paps!!! Mooi cadeautje, zn 1e kleinkind... manlief is 5okt. jarig en mn moeders 17okt.!!! Druk maandje... Hihi, Gezelligssss.....