Dat klopt idd... hopelijk ook voor mij... Zou mooi zijn om er achter te komen voordat we naar het ziekenhuis toe moeten...
@ D: wat leuk dat ze het kado mooi vind !! jaa mensen verrassen is altijd leuk ja ! & wat heb je een leuk dagje voor de boeg, vol gezelligheid ! heel veel plezier vandaag @ Susyq: dat zou inderdaad heel toevallig & leuk zijn ! ga voor je duimen @ Lianne: ik zou op mijn eigen verjaardag kunnen gaan bevallen als het zover zou zijn... ben op dierendag jarig ^^ ik ga in ieder geval voor je hopen dat oktober ook voor jou een goede maand is, voor iedereen hier trouwens !! hier: net lekker weer geknuffeld... jeej !
Dankje Solana, dan wachten we nog even af De afgelopen dagen flink geknuffeld, dus er zou een mooi vooraadje klaar moeten liggen voor als het het ei dan eindelijk blieft te springen
@ Solana nee gister niet geknuffeld.. ik raakte me bed aan en was al in dromenland hihi. Misschien vandaag maar wat extra koffie nemen...ben nog steeds gesloopt. Veel plezier vandaag met je rustige dag (op de was na dan..)hier ook net heel het huis stof gezogen. Kattenbakken gedaan, wasjes erin, gedweild, verstopte afvoer gefixt, en nu ff op dw bank geploft. Zo ook nog op visite...dus zal verder niet hier te vinden zijn vandaag. Have a Nice dat iedereen !! En tot morgen
Meiden ik kom morgen echt weer actief mee kletsen ik heb zo een verjaardag namelijk. Isis.. gefeliciteerd! Wat apart,hoe dat dan met je cyclus? Had je geen ongi gehad ofzo? Betty.. welkom thuis! Lianne.. Zwaaaai. Yeah jij op de wachtbank! Enne mooie datum hoor je Nod! Kit.. Yeaahh jij ook op de wachtbank. Ik duim,duim,duim! Ik moet snel verder meiden. Morgen heb ik meer tijd voor jullie
daarom, neem het zekere voor het onzekere... & het is geen straf haha (ik denk dat mijn man het daar mee eens is)
@Susyq en Lianne, oktober is een bijzondere maand hier zo te lezen. Voor ons ook. Man is op de 12e jarig. En ik zou volgens mij op de 14e dan uitgerekend zij. Mooi verjaardagskado dus. O, en zag dat een eventuele innesteling op 27 januari zou plaatsvinden, en dat is mijn verjaardag @Dream, jullie zijn goed bezig met het knuffelen Hoop op een mooi resultaat! @Carmen, dat klinkt goed. En nog even lekker zo door blijven gaan! @cvo, hahaha soms wint moeheid het toch! Hopelijk gaat het vandaag wel lukken. Veel plezier vandaag! @Renske, fijne dag gewenst! @missillie, ik zit nog niet officieel op de wachtbank. Heb nog geen positieve ovulatiest. Al was hij gisteren wel bijna positief. Vanmiddag weer even testen. Kijken hoe het er voor staat. @dream, gelijk heb je. Wij ook hoor
Wowwww Heb een poging gedaan om terug te lezen, maare.......knap lastig met al dat "geklep" hier. @ BB: Welkom thuis, hoop dat je idd het meest zware van deze cyclus nu achter de rug heb en wens je echt super snel een goede zwangerschap toe! @ Be happ: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! @ Isis: Gefeliciteerd!!! Eerste hier met een mooie posi test, hopelijk volgen vele hier jou! @ Lianne, op naar een kindje voor jullie in okt dan, want is duidelijk een mooie maand voor jullie! @Mompelientje,...heerlijk jou recht toe recht aan berichtjes!! En ik zou idd zeggen, gewoon doorgaan met tempen!! @Diana 75: Klote zijn die dromen he, dat gevoel ook waar je mee wakker word, blehhhh. Enne leuke verassing voor je vrouwtje hoor, sweet! @ Kit, lekker op de wachtbank.....hopelijk blijven we extra lang op de bank zitten, zeg nog een maand of 8,5 @The rest: Sorry de rest ik mij allemaal weer ontschoten.... Wens alle ei-wachters nog wat geduld en een super ei an alle andere mede bankhangers nog meer geduld en veel celdelingen wat resulteerd in hele mooie baby's Hier de laatste dagen wat af en aan op zp geweest, maar vanaf mobiel vind ik reageren maar een crime Vrder heeft FF mijn kruis 2 dagen verplaatst ipv dag 11 is het nu dag 13, wat mij ook beter leek. Ik had namelijk niet een juiste temp ingevuld op de 19e (schrijf eerst alles op een briefje). Dus mijn NOD ligt nu op 30 Januari.....maar heb al een verblijdsvergunning dusse... Ik heb totaal geen last van iets dus het is gewoon afw88. Als ik mij kan beheersen iig want heb natuurlijk wel nog 2 testjes liggen hier,.......maar igg wacht ik tot 10 DPO en dat is donderdag dus op zijn vroegst.....en als ik donderdag nou snel ga plassen, moet ik wel weer wachten tot vrijdag Nou ik ga me eens bezig houden met mijn kindjes, die komen net terug van een nachtje logeren bij opa en oma! Great day all!
Dag allemaal! Ik ben nieuw hier en zou ook graag op de lijst komen. Wat veel animo trouwens en zo kan je eens goed zien hoe het een ieder vergaat! Wij gaan nu voor ons eerste kindje en ben sinds januari 2010 gestopt met de pil. Alleen maar onregelmatig en toen in oktober maar eens naar de huisarts gegaan. Die heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis en op 3 oktober bleek dat ik PCOS heb. We hebben dus vanaf deze tijd echt "rondes" gehad en we zitten dan nu in de 3e ronde. Eerste 2 keer 50 mg clomid geslikt en deze 3e ronde 100 mg. Twee dagen geleden hadden we een mooi eiblaasje van 20,8 mm en de verpleegster denkt dan ook dat dit weekend de eisprong zal plaatsvinden. Tevens samenlevingstest gehad en de zaadcellen van mijn man zien zwemmen door een microscoop!!! Heel apart!!! Morgen moet ik weer op controle en eventueel bloedprikken. NOD weet ik dus eigenlijk nog niet maar zal vermoedelijk 3/4 februari zijn. Erg spannend allemaal! Ik wens iedereen toi toi toi!!! Dus: 3e ronde, eerste kindje (PCOS), datum nog onbekend. Alvast bedankt!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (10) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (4) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Totaal 60 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
@ Solana: gelijk heb je ! haha @ Remember: veel plezier met je kindjes ! welkom May1984 & veel succes met zwanger worden. ik hoop voor je dat dit snel mag zijn !
@dream 4 : Zie dat wij aardig gelijk lopen met ronde en datum! Jullie ook heel veel suc6 straks met testen, dat dit de laatste ronde mag zijn! Hoe houdt jij je eiprong in de gaten?