NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussion in 'NOD forum' started by Noorus, Dec 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Babyengel: ja, hoe krom of niet dan? Terwijl dat er bij mij helemaal niets mee te maken heeft... Ik heb dit ook gehad toen we zwanger probeerden te raken van J.oshua en toen woog ik 30 kilo minder...
    Ik moet idd eerst afvallen willen ze me verder helpen... Maargoed... daarvoor moet ik eerst wachten op een operatie. Ik heb een maagbandje die helaas niet meer werkt. Deze moet eruit (omdat hij niet meer goed zit) en daarna krijg ik een GBP...

2. Snap wel dat je moet afvallen maar om je dan maar gelijk niet te gaan helpen vind ik ook weer zoiets overdreven. Oke een GBP werkt meestal wel goed heb ik gelezen. Hoop dat je gauw terecht kunt voor die operatie. Zal wel zwaar zijn denk ik?
    Wat een gedoe allemaal meid!

Ik ga slapen. Eerst nog even douchen. tot morgen allemaal. wie ook moet werken: werkse!

3. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Goede morgen dames,

@ Babyengel: Vanaf 10 DPO is er te testen dus vandaar dat ik evenueel op zijn vroegst (mocht ik het niet meer houden van de zenuwen:() donderdag zou kunnen testen. Mocht ik het redden dan pas gewoon maandag.

@ Kit: Ik ben er helemaal bekend mee, met overgewicht.
    Ik had een BMI van 43 :$ en heb 10 maanden geleden een GPB gekregen inmiddels ben ik een kleine 50 kilo kwijt.
    Ik heb bij al mijn zwangerschappen een overgewicht gehad, maar gelukkig wel altijd makkelijk zwanger kunnen worden. Het is gewoon Kl*te dat je al "benadeeld" bent nog verder naast de opt pist!! Hoop dat je gewoon lekker dik gaat worden nu op het wachtbankje en na het krijgen van een Beeb een GBP kan krijgen. ( er moet eigenlijk min 1 jaar tussen operatie en zw.schap zitten)

@Behappy, jammer van haar reactie, maar het word lekker jullie dag, dus geniet er vanaf nu gewoon lekker van, ze draaid vast en zeker nog wel bij :)

@ The new ladies, Welkom!!

Hier een lekker temp stijging, zo lijkt het of ik op DPO 4 al mijn innestelingsdip al heb gehad, maar bergreep dat dat normaal op DPO 5-10 is, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen en een uitzondering zijn ben ik altijd erg goed in :D

Hier nog even gas geven, kindjes naar school en mama naar het werk.
    Allemaal een fijne dag en tot laterrrrrrrrrr:p

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Suusje; het is echt zooo vervelend als je koorts hebt. Zo is een ei helemaal niet te vinden. Balen hoor!

@ Fiona: mooi dat die dame je zo aanvoelde!

@ Behappy: natuuuuurlijk nog gefeliciteerd! Lomp van je stiefma, trouwens. Een beetje leuk reageren mag ook wel!

@ Carmen: herkenbaar hoor, dat iedereen komt vertellen dat ze zwanger zijn en jij dat niet bent. Maar jouw tijd komt nog wel!

@ Solana: Ik hoop dat je vandaag een vet positieve ovutest hebt!Ik zou nog even doorklussen als ik jou was, want je ei popt dan ook niet vandaag

@ Betty: dikke knuf...fijn dat je er weer bent, maar ik blijf het onverteerbaar vinden dat het wederom is misgegaan..

@ MamavanJoshua: het BMI probleem is hier ook (40plus)...ik moet het op eigen kracht voor elkaar krijgen, want er is geen enkele arts die ons zou willen ondersteunen bij onze kinderwens. Ik vind het best oneerlijk, als je bedenkt dat mijn eerste zwangerschap ( op de BI na en enkele bloedignen-die wel méér mensen hebben) verder volgens het boekje is verlopen. Mja..als dikkerd heb je nu eenmaal een stigma waar je niet vanaf komt. Fors afvallen is nu geen optie: ik word dit jaar 41, dus afwachten tot ik een "mooi"gewicht heb, zou teveel tijdverlies en dus minder/geen kansen om zwanger te worden betekenen. En sowieso heb ik begrepen dat héél streng afvallen niet gunstig is voor je kinderwens. Dus als je het doet, is het het beste om het heel langzaam te doen.

@ Hier: nog steeds op egg-watch. Gister begon de strip wat meer te kleuren, dus ben benieuwd wat ie eind deze ochtend doet. Moet vanaf 11 uur op huisbezoek, dus ik test er kort voor, of zoveel eerder als ik echt vreselijk moet. Vanavond ben ik laat thuis, omdat ik naar het afstuderen van een bevriende chelliste ga. Morgenavond heb ik ook al iets, dus ik moet wel ff tijd vinden om vriendlief te verleiden...

Fijne dag dames! En een groet aan iedereen wiens naam ik hierboven niet heb genoemd!

5. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Goed nieuws, mijn ei is gister inderdaad geweest, want vanochtend bij het temperaturen een kleine temperatuursverhoging! Mooi dus dat we gistereavond toch nóg maar een keertje hebben geknuffeld :) Nu op het wachtbankje...

Volgende week start februari meiden, dan gaan we merken hoe roze het hier wordt :D

6. Kit

Kit Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,132
    0
    36
    ZZP'er
    @Remember Ik denk dat je MamavanJoshua bedoelt :)

@Hellen Ik hoop op een mooie positieve ovutest voor jou! ..en dat je dan wel nog even de tijd hebt om te knuffen natuurlijk ;)

@Carmen Gezellig, kom erbij. Wij schuiven wel een stukje op :D

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,
    Nou ben vandaag vrij dus wie weet wel wat meer tijd om mee te lezen... moet wel rapporten schrijven nog steeds, dus druk aan de slag... maar met de laptop open kan ik regelmatig even kijken he...
    @behappy... wij hebben eind december besloten om te gaan trouwen, kregen ook heel wisselende reacties... was inderdaad niet leuk, maar... inmiddels is iedereen bijgedraaid en zijn ze vooral heel blij voor ons, gelukkig... Dus inderdaad lekker genieten en je niet van slag laten brengen door sommige mensen die het beter denken te weten...
    Ben benieuwd wanneer alle eitjes zich gaan melden... hopelijk voor iedereen snel... kunnen we lekker samen op de bank en dan duimen voor goed nieuws!!

8. Susyq

Susyq Bekend lid

Nov 18, 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen allemaal!!

Fijn Carmen dat je je ei hebt gevonden. En dat je dus ook alle kansen hebt benut :) Nu is het grote wachten weer begonnen. Nog anderhalve week en dan begint weer de maand...en hopelijk wordt ie heel erg roze!

Hier nu ook op het wachtbankje dus weinig te melden.

Fijne dag allemaal

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden hier geen nieuws.
    me temp is wel gedaald dat heb ik normaal ook voor me ei.
    maar ik heb me ovu testen nog niet gehad.
    dus wie weet vandaag of morgen.
    we wachten het wel af.

diana hoe was je bloeduitslag__????
    Ik hoop dat jij super zwanger bent hoor!
    liefs mamavand

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Dag meiden!

Hele weekend gewerkt, dus niet bijgelezen... Hoe is het hier?!

@ Carmen, zie dat jou ei gewees is. Succes op de wachtbank!

Hier is het knuffelen weer begonnen. Toch altijd fijn als de ongi weer voorbij is :D

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jammer...nog steeds een heeeel licht 2e streepje op de ovutest. nu eb ik iets meer gedronken wegens knetterende hoofdpijn, maar dan nog. Toch nog weer geduld hebben, dus.

12. Goeiemorgen, hier schijnt de zon 'n beetje. Temp is hier redelijk stabiel. Zal me benieuwen de komende dagen. Zal vast niet zwanger zijn, zoveel geluk zullen we vast niet hebben, al hoop ik er natuurlijk wel heel erg op. Ik ga zo aan het werk en moet nog even langs de arbo.
    Hmm gaat nu ineens druppelen.. :(

13. Hellen je temp is wel netjes laag. Duurt vast niet lang meer.

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier weinig nieuws te melden. Mijn ei is geweest en we hebben eigenlijk onbewust de afgelopen week mooi om de dag geklust! Nu maar afwachten, want mijn NOD is pas 02-02.... Eerst nog mijn verjaardag op 30-01, die ik vier as zaterdag. 31 jaar alweer!! Klinkt wel oud, maar je bent zo oud als dat je je voelt. En gelukkig voel ik me een stuk jonger!!
    Hahaha

Groetjes jufaman

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    he meiden,

Ben weer aan het werk alsof er niks gebeurd is..
    Was zaterdagavond wel even slikken toen ik naar bed ging en ik zag al mijn "oude" positieve testen liggen in mijn la naast mijn bed. dan denk je ineens weer: Oh ja, ik was zwanger :(

Maar over het algemeen mag ik niet klagen dit keer en ben ik er vrij goed doorheen gerold!

Het is ook gek om er na al die jaren ineens NIET mee bezig te zijn. Ben zo gewend om te tempen 's ochtends en om mijn FF in te vullen en om te denken "wanneer komt mijn ei?". Voel me even een soort van VRIJ! :)

@Goof: jij moet er gewoon van genieten hoor meis! Het komt echt wel een keer goed met mij...
    @andere meiden: de meeste van jullie zitten alweer op het wachtbankje zie ik. Spannend!
    ik hoop op heel veel roze den maand!

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey Lieverds,

Daar ben ik weer, fris en fruitig:D heb heerlijk geslapen vanacht!

Behappy.. Balen dat je stiefmoeder er wat minder blij mee is. Maare lekker focussen op jurken en allerlei andere trouwdingen:D die zijn er genoeg

Carmen.. Het kan zijn hoor dat je eisprong wat later is, dat heb ik ook opgemerkt toen ik ovu testen ging gebruiken. Ene keer is ie vroeg, andere keer weer laat..lastig soms!
    Gewoon even doorknuffelen:p
    Edit: ik lees dat je eisprong is geweest:)

Dream.. Stelletje konijnen:p haha grapje! Goed hoor dat jullie lekker veel knuffelen, hopelijk komt daar een mooie liefdesbaby uit

Babyengel.. Ik heb dat ook met CB reclame, vooral als ik net voor NOD zit.. alvast ze ruiken dat je bijna mag testen:p

Hellen.. Werkse vandaag meid en hopelijk komt je ei snel

Betty.. Zeker even confronterend! Hopelijk mag je snel aanschuiven bij ons. Ik gun je alle geluk!

Diana.. Weet je al iets meis?

Lianne.. Zwaaaaii! Ik moet nog even wachten hoor voor op de wachtbank;)

Hier: Weinig nieuws.. wachtend op ei. Pff als ik velen hier hoor die al op de wachtbank zitten, dan wil ik ook. Waarom duurt zo'n maand (en dan vooral de week tot ei, en een week voor NOD) altijd
    zo lang.. ik weet het, ik mag niet klagen met mijn ronde 7. Maar, die maand zelf duurt gewoon zo lang.

Ik hoop dat deze maand heel veel roze gaat opleveren voor ons meiden!

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou, aanschuiven zal de komende maanden niet gebeuren. Ik neem ECHT een pauze nu... In de zomer weer waarschijnlijk weer!

18. Susyq

Susyq Bekend lid

Nov 18, 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Jeetje BB dat moet best heftig zijn geweest om die testen te zien liggen. En nu ook al weer aan het werk, dat hakt er vast ook wel in. Aan de andere kant heb je dan weer wat anders te doen en kan je je gedachten wat verzetten.

Ik hoop dat de rust je goed doet en dat je lichaam straks helemaal klaar is voor een wondertje!!!

19. Susyq

Susyq Bekend lid

Nov 18, 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Renske, wat een geduld moet je hebben soms he? Pff wat kan dat af en toe lang duren. Binnenkort weer lekker knuffelen dan gaat de tijd zo voorbij :)

Ik zit trouwens ook in ronde 7, hopelijk brengt nummer 7 echt geluk!!

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1480 Renske19, Jan 23, 2012
    Last edited: Jan 23, 2012
    Betty.. Ik bedoelde ook meer dat als jullie er weer voor gaan, in de zomer dus, dat je dan snel mag aanschuiven. Had dat erbij moeten zetten. Sorry! En dat je dan aanschuift en ook blijft zitten:)

SusyQ.. Jaa hopelijk brengt nummer 7 geluk ja:D

Share This Page