Hey Dames, Even weer bij gelezen maar door de koorts alles weer vergeten... Lig met het dekbed op de bank.. Ben niks waard... @BB die pauze zal je goed doen... Lijkt me idd wel raar na al die jaren.. Ik merk dat ik het zelf ook wel eens prettig vind om niet te tempen etc.. Het is al gezellig druk op het wachtbankje.. Hier nog niks maar is nu ook erg lastig om te vinden en klussen zit er nu ook niet in...
Ben je zo ziek Suus? Dat zal lekker tempen zijn nu... Daar zie je natuurlijk helemaal niks aan! @Rens: geeft niet hoor. Dacht dat je misschien over mijn "ik neem een pauze" heen gelezen had Ronde 7 wordt vast jullie geluksronde!! Jullie moeten mijn gemiddelde weer omlaag halen.
@BB veel sterkte zo op je eerste werkdag! En groot gelijk dat je even een pauze neemt. @Suusje, nog steeds ziek meid? Veel drinken (geen alcohol he ), blijven eten als het lukt en lekker slapen. Voel je je vast snel weer iets beter! Weet iemand nog een leuk wachtmuziekje voor op het wachtbankje? Van welke muziek houden jullie?
Arme jij! Beterschap! Hier gaat het wel aardig. Ben al bijna klaar met bloeden dus dat is wel snel gegaan! Alleen nog veel lage rugpijn en daar helpt een goedkope bureaustoel op je werk ook niet echt bij... @Carmen: ja, groot gelijk he... Na 2,5 jaar kun je geen thermometer en ovulatietest meer zien. Ik moet even nieuwe energie vinden de komende maanden! Ik hou van zoveel muziek dat ik het bijna niet kan opnoemen... Misschien moeten we de vraag wat specifieker maken: Wat is het laatste album dat je gekocht heb?? (op cd of via Itunes) Ikke: De engelstalige cd van Wicked. was zo onder de indruk van de musical dat ik sindsdien de muziek helemaal grijs draai
haha ik ben er trots op ! dat ga ik mee hopen... hier: voel me vrij klote. mega last van mijn rug & buik... vanmorgen urine weggebracht naar de dokter en straks bellen voor de uitslag, ben benieuwd... laatste cd wat ik gekocht heb is veronica top 1000
Hallo dames, mag ik er nog bij op de NOD lijst? Ik heb mijn NOD op 2 februari. Ronde 8 voor 2e wondertje... Ben nog vrij nieuw hier en moet nog een en ander bijlezen...
@ Suusje, wat balen zeg dat je je nog steeds niet lekker voelt. Veel beterschap gewenst! @ BB; ik hoop echt dat de rust je goed doet. Ik zal mijn best doen om jouw gemiddelde omlaag te krijgen En daarna stuur ik je een hele dosis HCG toe, deal? @ Dream; ook voor jou beterschap. Laat je het testen op een blaasontsteking? Ik hoop dat je er snel van af bent. Is altijd zo naar. Ik ga vanavond weer lekker Zumba-en, nu al zin in! Hoop dat die vibe lekker doorwerkt
oh ja, muziek. Op dit moment vind ik het nummer van Birdy erg mooi. Ook dat nummer van Goyte (?) vind ik op dit moment heerlijk om te luisteren.
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en wil ik wel op de lijst. Zit in de eerste ronde voor mijn eerste kindje en mijn nod is op 1 feb. Vind het heel erg spannend!!
Betty.. Nee had er niet overheen gelezen. Ik begrijp je keus heel erg goed en denk dat dat ook nu even het beste voor je is! Suusje.. Veel beterschap meis Dream.. Jij ook succes en beterschap! Muziek: Wij kopen tegenwoordig geen cd's meer. Vroeger wel, maar we houden nu van vanalles en nog wat. We hebben lekker vaak de radio aan op 538 Zo, net even wat voorbereidingen getroffen voor het avondeten. Wordt vanavond Pilaf Lekkerrrr
@Betty Oh, kut van die testen Hoop dat de pauze je goed zal doen en dat je er daarna met frisse moed weer tegenaan kan!! Knuf voor jou! @Suusje Beterschap meid!! *zwaaaai* @ Renske @Martina Hoop dat het meevalt meid! @D Ik duim nog steeds voor jou!! Heel benieuwd naar wat de uitslag is!! @Muziek Ik draai Anthony Hamilton momenteel helemaal grijs. Goeie klusmuziek ook @all Een van mijn beste vriendinnetjes belde me vandaag op om te vertellen dat ze zwanger is. Ze heeft al een dochter van vijf en toen ze zwanger was van haar dochter, zat ik alweer drie jaar in de MMM. Toen vond ik het heel moeilijk te horen, dus ze was bang dat ze mij verdriet zou doen met dit nieuws. Super lief! maar helemaal niet nodig. Ben heel blij voor haar. Hoop wel dat ik haar snel achterna mag gaan!!
@behappy, da's de beste voorbereiding op een positieve test eind volgende week Mijn favomuziek: luister veel 3FM, en laatste CD die ik heb gekregen is de nieuwste CD van Gare du Nord (Lily white soul). Maar heb zelf een heeeele brede muzieksmaak.
@Kit, leuk voor je vriendin en hopelijk mag jij er snel achteraan! Na al die positieve testen in mijn omgeving (ik wordt in augustus twee keer tante, en twee vriendinnen zijn zwanger en ook uitgerekend in augustus) ga ik er nu maar even vanuit dat het besmettelijk is
Huh, meiden.. Mijn kruis op FF is versprongen en toont een stippellijn. Mijn basale temp is ook omhoog. Snap er geen kont van! Iemand?
Kit.. Ik kan je niet helpen wat betreft je temp maar wel leuk voor je vriendin. En zeker weten dat jij snel daarachter aan gaat Ik duim heel hard voor je! net als zovelen hier doen voor jouw
Lief!! Ik duim me ook gek voor jullie allemaal Ik heb er net even op gegoogled en FF is niet zeker wanneer mijn ei plaats heeft gevonden, vandaar ws de stippellijn. Gisteren had ik alelen wel een duidelijk kruis Naja. Ik kijk wel wat het de komende dagen doet..