Dames, ik ga zo even teruglezen en netjes antwoorden. Maar ik wil jullie even vragen om naar mijn rijtje ovulatietesten te kijken. Ik heb namelijk helemaal geen knaller gehad, en vandaag was het teststreepje bijna niet te zien . Ik hoop dat jullie er wijs uit worden. Dit is het rijtje: View attachment 217471 En hier bewerkt, misschien iets duidelijker: View attachment 217472 Ik krijg het niet echt heel duidelijk op de foto. Heb het met mijn mobiel gemaakt. Hoop dat jullie er wijs uit worden.
Ja dag 21 idd... Maar hij is niet echt positief... Misschien je piek gemist of heb je dit altijd zo..?!
@iellie: heerlijk kraamvisite. Altijd fijn om zo'n klein mensje vast te houden. En ja, je zit op het wachtbankje. Veel succes! @Babyengel, hoe is het nu met je lip? Ik hoop dat oktober voor jullie een mooie maand gaat worden! @Hellen, ik heb net mijn rijtje testen geplaatst en snap er niets van. Maar we blijven nog wel even knuffelen dan. Jij veel knuffelplezier gewenst! @Carmen, jaaaaaaaa bijna februari. Hoop op heel veel roze dit keer. @jufaman, je bent nog lekker jong hoor. Ik word aanstaande vrijdag al weer 35 @BB, fijn om te lezen dat je je goed voelt. Ik hoop dat het afstand nemen helpt. @Renske, ik vind de maand ook veel te lang duren hoor. Wachten, wachten, wachten pfff. Daar ben ik echt niet goed in. Maar we kunnen helaas niet anders. Hoop dat je eisprong snel komt! @Suusjelove, beterschap voor jou! @dream, vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hoop dat het inmiddels al wat beter gaat. @Zittie, welkom! @Susyq, veel plezier bij Zumba! @marly87: welkom! @Kit, wat leuk dat je vriendin zwanger is. En ik hoop ook dat je haar snel mag volgen. @Neirod, welkom! De kans is er wel natuurlijk, al zal die wel klein zijn. @missillie,ik zou niet op een ovulatietest als zwangerschapstest vertrouwen. @Zittie, wat raar dat je bloed. Zou wel erg vroeg zijn voor een menstruatie. Is het echt rood? @mama1987, sorry geen tips mbt puistjes enzo. @Diana, wat jammer dat je toch niet zwanger bent. Had het zo gehoopt voor je. Raar dat je 3 keer een eisprong hebt in 1 cyclus.
Carmen en Suusjelove, die van dag 12 (18 jan) was wel redelijk donker. Maar als ik live het lijstje bekijk, is dag 15 (21 jan) ongeveer net zo. Ze zijn allebei donker, maar nog niet zo donker als het controlestreepje. Echt raar. Suusje, dit is de 1e keer dat ik ovulatietesten gebruik, dus weet er weinig vanaf. Maar het kan dus zijn dat ik de piek ergens tussen 2 testen gehad heb? Mmm, dan heb ik ook niets aan die testen, want ik had gehoopt dat die duidelijk zouden zeggen wanneer ik mijn eisprong krijg.
En je hebt inderdaad twee / drie uur van tevoren niets meer gedronken? Mocht het nou deze maand niet raak zijn, is het misschien een idee om óf twee keer per dag te gaan testen op de dagen die het meeste kans maken, óf om daarnaast te gaan temperaturen (mocht je dat nog niet doen) om te zien wanneer het nou is. Als ik de hartjes trouwens goed heb geïnterpreteerd, heb je wel mooi om de donkerste streepjes heen geknuffeld, dus da's al goed!
@Carmen, hahaha ja die hartjes betekenen dat we geknuffeld hebben. Dus wat dat betreft zit het wel goed als ik inderdaad op 1 van die dagen mijn eisprong gehad hebt. Ik zal je tip onthouden en de volgende maand (hopelijk niet nodig) 2 keer per dag testen rond het vermoeden van een eisprong. Bedankt!
Klopt Diana, het is moeilijk te zien op de foto. Maar denk in het echt zelfs dat dag 15 nog iets donkerder is. Denk dat ik daar maar van uit ga. We blijven nog wel even doorknuffelen en doortesten voor de zekerheid.
Ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen wat betreft het eten meiden Hier heeft de pilaf heerlijk gesmaakt. Morgen staat zelfgemaakte Foo yoong Hai (schrijf je dat zo?) haha op het menu met rijst en zelfgemaakte salade met komkommer Jammmm Diana.. Wat balen dat je niet zwanger bent! Had het zo gehoopt voor je. Wat een puinhoop is die cyclus dan zeg. Bah. Hopelijk wordt ie dan snel weer normaal.. Solana.. Ik zie nog geen positieve test als ik eerlijk ben. Kan het niet zijn dat je ei nog komt?? Misschien morgen of overmogen?? Omdat ik ook 1 cyclus zie van 34 dagen.. kan het niet zijn dat je nu weer een wat latere eisprong hebt? Ik noem maar wat hoor! Suusje.. voel je je al wat beter??
Ja, dat zou ook nog kunnen. Maar vond het zo gek omdat het streepje vandaag echt bijna niet meer te zien is. En ik al vanaf dag 10 wel een licht streepje heb. Dus daarom dacht ik dat mijn eisprong toch al wel geweest is. We zullen zien. We blijven knuffelen en testen.
Hoi meiden, Ik heb nog even naar mijn kaartje zitten kijken en als ik op cd 24 mijn spotting als menstruatie ga zien, dan klopt het precies dat ik dus op cd 32 een eisprong had kunnen hebben...Maar ws zijn die andere geen echte eisprong geweest? Als deze berekening klopt, wordt ik over 3 dagen ongi en heb ik tussen 13 3n 17 dagen mijn ei weer! Wat denken jullie? X D.
@kit. Ik weet ook niet wat ff heeft die heeft mijn kruis verplaatstvan cd16 naar cd25 @D. Jammer dat je toch niet zwanger ben! Had het je echt gegund. @BB. Wat zal dat moeilijk geweest zijn zeg om die testen te zien. Ik heb na m'n ei ook gezegd niet meer te tempen... Maar het is een gewoonte geworden, na een paar maanden, wat een gewoonte zal het dan voor jou wel niet zijn. En ze zeggen weleens dat op het moment dat je beslist het even los te raken. Het dan opeens raak kan zijn. Blijf toch echt voor je duimen. *knuffel* @rest. Er was zoveeeeeel dat ik het niet echt onthouden heb, zit ook op me foon dus is dan altijd lastig te reageren en onthouden
Hmm ik ben echt nog niet getraind in forums. Al die namen enzo... Nou ja mijn bloeding is nu dus echt rood, maar nog veel minder als menstruatie en veel te vroeg (dag 19)... Nou ja we zullen wel zien. Vanavond eerst maar eens gaan concentreren op een sollicitatiegesprek... Nasi was lekker, alleen dochterlief wilde er niet van eten en halve kommetje is op de grond beland... geen toetje dus!
Dan had je wel na 9 dagen je eisprong, is wel vroeg ofnie? Aan de andere kant, als ik je tempkaartje zie, zou de daadwerkelijke eisprong ook nog wel twee dagen later kunnen zijn geweest, maar je hebt gelijk. Daarna neemt ook de temperatuur weer toe...
@Diana, ben het eens met de reactie van Carmen. @Zittie, erg vreemd inderdaad. Even afwachten maar. En succes gewenst voor je sollicitatie.
Diaan, ik draai normaal mijn hand niet om voor FF-puzzels, maar jouw kaartje is wel heel bijzonder!! Ik denk eerlijk gezegd niet dat je spotting je menstruatie was, omdat je anders wel een hele korte LF hebt (en daar moet je vooral niet op hopen) Ik ga mee met Suusje en denk dat dit inderdaad gewoon een gevolg is van de PCOS en dat er nu dus even geen logica op los te laten is... @Rammetje: Bedankt meis! Dikke knuf terug
hoi meiden zo , weer een drukke dag gehad met de kindjes normaal is mijn man ook thuis (luxe) , hij heeft thuis een eigen bedrijf , maar vandaag was hij dus op stap en dat merk ik altijd wel hoor dus ik heb niet alles doorgelezen , sorry diana@ wat jammer dat het toch geen zwangerschap is , 3 eisprongen in een maand kan dat dan solana@ ik zie nog geen positieve ovulatietest , leuk die hartjes: suusje@ hoe gaat het nu met je is je koorts nog zo hoog, lekker uitzieken bb@ wat fijn dat het toch allemaal snel verloopt en die pauze is misschien zo gek nog niet, ik las iets over een aankomende vakantie ik hoop toch over een tijdje weer positief nieuws te lezen nieuwe meiden @ welkom en veel succes met eisprongen en wachten mvjoshua@ heb jij je ei inmiddels al fiona@ wat apart dat de ex van een vriend dat zei over zwanger raken, ik geloof best wel in dat soort dingen een buurvrouw van een oudcollega van mij die kon dode mensen zien brrrr behappy@ wat jammer dat je stiefmoeder niet enthousiast was over jullie trouwplannen babyengel@ het is een soort van deadline, dan vier ik mijn 41 ste verjaardag , dus het is een kindje erbij of de baarmoeder eruit , grofweg gezegd hellen@ ik begin ook weer ongeduldig te worden , mij testjes zijn nog niet zo ver , ik voel zo met je mee de tijd vliegt voor ons extra snel lijkt het wel kit@ vreemd zeg je ff kaartje , ik weet het ook niet dream@ idd jammer dat het geen bl onst is , dan had je tenminste geweten waar het van komt , mischien van je ovulatie, ik las ergens dat je daar dagen last van kunt hebben , misschien springen er wel 2 of 3 eitjes wij hebben poffertjes op muziek@ neil diamond, rustige muziek , johnny cash zittie@ succes met je sollicitatie , welke baan is het
Meis ik vind je kaartje echt wel heel erg hoopvol hoor! En men zegt dat je na een mk wel meer vruchtbaar bent! liefs mamavand