NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ga even douchen en dan tv kijken. Fijne avond allemaal!
    Morgen ben ik vrij, dus kom ik wat meer meekletsen.

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@BB
    Ik begijp dat het heel rot is als je die testen weer ziet.
    Ik heb precies het zelfde gehad, en dan zei me man Gooi ze dan weg.
    maar dat heeft wel even een aantal weken geduurd ik kon dat niet!!
    Nu heb ik de testen van mijn mk wel weg gedaan!
    4 weken geleden.
    Maar het is idd heel rot!!

@ diana wat balen meis, zo heeft mijn lichaam mij afgelopen maand ook flink in het ooitje genomen!
    Goh wat voelde ik me kut zeg/.
    Want elke dag dat het langer duurd voor je ongie word dan denk je zou het zou het!!
    Je krijt steeds meer hoop!
    Nou ik hoop dat het als nog raak is deze maand hoor!
    knuffel voor jou!!

@ solana, ik kan er idd ook niet echt wijs uit worden!
    Daarom gebruik ik de testen van cb digitale.
    is veel makkelijker en dan weet je het zeker!

@kit, ik zie gewoon een rood kruis hoor op ff??
    Maar het ziet er goed uit toch!
    Denk dat je ei wel geweest is hoor!

@ all.
    Meiden ik ben weer lekker druk geweest.
    Heb de keuken van buiten schoongemaakt en me koelkast.
    Beneden binnen ramen weer gelapt.
    En even het een en ander veranderd in huis!
    Wat accessoires veranderd en toegevoegd.
    Vind ik altijd zo leuk he!!
    En beneden weer alles lekker schoon gemaakt, alles van de kant alles gestoft en gezogen en gedweild!
    Vogels allemaal weer een schoon hok, en de wc ook weer even helemaal goed gedaan met tegels ook allemaal meegenomen!
    Verder lekker op de bank nu ben het wel zat, morgen weer werken!
    Ook weer een aantal uren poetsen

@eten vandaag pasta schotel uit de oven!

ik ben benieuwd wanneer ik mijn ei krijg!
    hoop dat ik in elk geval niet weer zo lange lf heb als vorige maand!
    Nou meiden ik ga even op de bank hangen.
    Alle andere meiden die ik vergeten ben, sorry en dikke knuffel voor jullie

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames!

Wat leuk dat ik dit topic heb gevonden!
    In juni (2011) ben ik gestopt met de pil, omdat de pil een negatieve werking had op mijn medicijnen (epileptie). De enige optie was een spiraaltje. Dat zag ik niet zitten, vanwege de wens voor een 2e kindje. We waren namelijk van plan om er vanaf december voor te gaan. Na het stoppen van de pil hebben we condooms gebruikt tijdens mijn vruchtbare dagen, ook al wisten we dat er dan een kans was dat ik zwanger zou raken. Dit was ook het geval. En natuurlijk helemaal in de wolken! Helaas na 7.2 weken een mk. Doordat ik nu zwanger was geweest wilden we er 'echt' voor gaan. Eerst een reguliere ongi afgewacht. Gelukkig duurde dit niet erg lang. Daarna zijn we ervoor gegaan. Helaas was de 1e ronde niet raak, nu zitten we in de 2e ronde.
    Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? Mijn NOD is 9 februari, 2e kindje, 2e ronde.

Liefs

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Babyengel: ja daarom heb ik uiteindelijk ook gekozen voor de GBP. Juist omdat 't op de langere termijn gewoon veel beter is. En met de juiste begeleiding moet dat helemaal goed gaan komen...
    Ja is ook zwaar maargoed... Ik heb nu wel zoiets van: wat 't eerst komt, wat 't eerst maalt...Ben ik eerst zwanger zal de operatie moeten wachten en andersom...

@ Remember: spannend hoor meid.
    Ik weet hoelang er tussen een operatie en zwangerschap moet zitten.. maarja "ongelukje" zit in een klein hoekje he? Ik wil niet te lang meer moeten wachten, J.oshua is ook al 3 en wil niet zo'n groot leeftijdsverschil er tussen hebben. En je hebt idd gelijk... Ik hoop dat ik ook na m'n GBP weer veel zal afvallen. Inmiddels zit ik op 't gewicht dat ik moet hebben en hoop ik snel m'n Zumba binnen te hebben voor de Wii, zodat ik ervoor kan zorgen dat 't niet veel meer gaat worden...

@ Hellen: ja vervelend is dat he? Ja hier ook hoor. Afgezien van zware BI (en dat ik J.oshua vanaf een week of 30) niet meer voelde, ging mijn zwangerschap helemaal goed...Klopt, afvallen kun je beter gestaag doen...
    Ben benieuwd... hoop dat je snel een knaller hebt meid...
    Hahaha, hier word er vanavond weer geknuffeld...(jaja, desondanks mijn gevoelige/pijnlijke borsten)

@ Carmen: wat fijn dat je nu je ei hebt gevonden... Heel goed idd, dat je nog even geknuffeld hebt!
    Ik begrijp uit je posts dat je aardig wat bekendheid hebt met de ovulatietesten enzo... Ik test standaard rond 12.00 uur en vanaf m'n ontbijt drink ik dan expres al niks meer... Ik zal morgen eens kijken of ik 't op de foto kan krijgen en dan even bewerken, zodat de belangrijkste dingen omhoog komen... Misschien dat jij even kan kijken? Ik doe altijd maar 1 test... maar ik begrijp uit jou antwoorden dat je dan dus wel je piek gemist kan hebben?

@ Noorus: hier is 't onzeker hahahaha... Ik weet 't ff niet meer... zere borsten, beetje ongi-gevoel onderin de buik, maar m'n NOD is nog lang niet) en ook nog eens grotere borsten... Maar ei nog niet gevonden...

@ Renske: zooo herkenbaar... ik behoor ook al op 't wachtbankje te zitten, maarja... ook hier nog geen ei (voor zover ik weet)

@ BB: ow jeetje meid, nu alweer aan 't werk? Dat zal wel zwaar geweest zijn denk ik? Kan me voorstellen dat die testjes wel heel erg confronterend waren...
    Ik hoop dat je lekker tot rust kunt komen nu meid.
    Misschien dat jij ook eens naar mijn kaartje wilt kijken?

@ Suusje: beterschap meid!!!

@ Dream: ben benieuwd naar de uitslag...O, er is niks gevonden... wel apart dan idd... Ik hoop dat je snel van de pijn af bent meid...

@ nieuwe meiden: welkom hier :D

@ vvdd muziek: Ik vind Nederlandstalige muziek leuk, maar ook top40 muziek.

@ Behappy: babyspulletjes kijken is ook heel erg leuk!!! :D

@ Kit: Ow meid, gefeliciteerd met je vriendin :D Ik hoop dat jullie straks lekker samen zwanger zijn.

@ eten: wij hebben bruine bonen met spekkies gegeten en aardappels.

@ dromertje: begrijp ik dat hier nog een carnavalsfan is? :D ;)

@ Diana: ow jeetje, dat is balen zeg... En 3 eisprongen? Dat is wel veel voor 1 maand lijkt mij?

@ Solana: ik zie idd wel streepjes en die van dag 12 en 15 trekken mijn ogen... maar 't zou mijn lijstje wel kunnen zijn zeg... al zijn mijn lijntjes nog niet eens zo donker...

@ Zittie: een handige tip :D... Gebruik wordpad, als je wilt antwoorden en 't is nogal veel :D.

@ Spinnekop: ik heb nog steeds een heel licht streepje. Hij wil maar niet donkerder worden...

@ Mamavand: Hahaha, ook al zo lekker druk in huis geweest :D... Hier flink aan 't oprumen geweest. Kastje uit de wc (die was stuk), kastje uit de gang in de wc gezet en een hoop schoenen uit 't schoenenkastje weggegooid, die ik toch nooit meer aan had... In de kamer nog wat spullen weggegooid en een ladenkastje leeggeruimd en gesorteerd... Vanmiddag naar de tandarts geweest en toen was ik er wel klaar mee hahaha.

Hier vandaag druk dagje gehad... Temp lijkt beetje stabiel nu, maar dat weet ik morgen pas... Mijn testen blijven wat licht... ene keer is er wel wat te zien, andere keer helemaal niks... Ik snap er echt helemaal niks van...
    Daarnaast heb ik nog steeds last van m'n borsten (en flink ook), en had ik vandaag ook wat ongi-pijn onderin de buik en flink veel last van m'n bekken (heb ik elke dag al last van, maar nu was de pijn extra in m'n bekken). Nu is dat weer wat afgezakt...
    Ik snap er echt helemaal niks meer van... pfffff...

5. May1984

May1984 Lid

4 dec 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de vele welkomberichtjes! Voel me al helemaal thuis op dit forum! Haha!

Vanmorgen om 10:30 uur weer naar het zh geweest en eisprong is van het weekend geweest :). Vrijdag was het eiblaasje nog 20,8 mm en op de echo was vandaag een wat troebelig eiblaasje te zien van 17,5 mm.

Een eiblaasje schijnt zich na de eisprong te vullen met vocht en dit zou er dan aan 1 kant wat troebelig uit moeten zien op de echo. Nou dat klopte wel.

Nu moet ik aanstaande vrijdag bloedprikken en gaan ze progesteron bepalen. Dan weten we echt zeker of er een eisprong is geweest. Had gisteren een beetje een ongi gevoel. Niet echt krampen maar een beetje rommelig in die buik. Herkent iemand dit? :(

Nou hebben we het weekend goed geknuffeld :D dus erg spannend allemaal!

6. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@mamavanjoshua Nou, veel verstand van ovulatietesten.. Ik gebruik ze nu drie maanden, en deze maand is de eerste keer dat ik daarnaast temperatuur en zoveel mogelijk andere tekenen noteer. Ik vind het zelf in ieder geval wel verhelderend, omdat ik door het temperaturen nu dus iets langer door ben gegaan met knuffelen na de positieve test. Mijn eisprong liet namelijk nog even op zich wachten. Hopen dat het tot een positief resultaat lijkt.

En een van de tips bij een onduidelijke ovulatie is dat als je elke keer niets vind, je eens overstapt op twee keer per dag testen (omdat je em misschien misloopt). Maar post je ovutesten gerust, dan kijken we mee!

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Carmen: dankjewel: ik zal morgen als 't licht is even een foto maken met de fotocamera en ze dan plaatsen... ik test elke dag standaard rond de 12.00 uur, omdat ik gehoord had (dat is me verteld) dat je het beste tussen 11 en 13 uur kunt testen omdat je LH-piek het hoogste is...

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Heyyy Ladies....

Zo... Drukke dag gehad vandaag....
    Vanmorgen even het een en ander snel gelezen maar gewoon geen tijd gehad om te reageren...

@BB; Goed besluit van je/jullie om even "pauze" te nemen... En wie weet pakt het wel heel goed... You never know... Enne wat Wicked betreft, Ik ga zaterdag!!! Jeej!!!! Heb je nog een goeie tip wat betreft een hoteltje????? :D:D *knuffeltje voor jou*

@Suus; beterschap meis... Niets aan ziek zijn... Hopelijk knap je snel weer op.... *knuff*

@Kit; Dus een stippellijn... Toen ik net keek was het weer een duidelijke lijn... Maar nu ik dit schrijf zit ik te lezen op pagina 76 en moet naar 79... Je kan nog geschreven hebben....
    (zo nu op pagina 79, niets meer gelezen, dusss :( *knuffel* )

@VVDD: Ik zou niet weten wanneer we voor het laatst een cd hebben gekocht.....

@Dream; Niets gevonden??? Das raar.... Of je bent heel goed aan het drinken geweest in combinatie met die cranberry bruistabletten... Hoop dat het snel over is...

@Diana; Niet zwanger??? Dat meen je niet!!! Balen meis, dikke knuffel voor jou!!! Maar ook ik had het echt gedacht...... Tjeee heee.....

@mama1987; Die puistjes op decollete/hals en schouders/rug heb ik ook sinds deze maand!!! Heel vreemd... Dat heb ik echt nog nooit gehad!!!!! Zo vreemd....

@Solana; ik zou zeggen dag 16.... Lijkt me zo....

@Hellen; is je mannetje al helemaal gesetteld????

@Rens; wachten duurt lang he meis... Maar hou een plekje voor je vrij hoor!!! *Ff een knuff voor jou*

@Ambrose; Laat je ff iets achter hoe het gaat????

@Alle nieuwe meiden; Welkom!!! :D:D

@SusyQ: hoe was zumba??? Ik ga morgen weer aan de slag, op maandag is het mijn tv-avondje!!! Manlief is dan aan het volleyballen!!!

@Mompelien; Wel doorgaan he met tempen!!!

Hier; Gaat goed duss... Wachten nog op een oproep van het zh... Ben benieuwd... Hoop dat we morgen bericht krijgen... Enne temp. gaat goed dacht ik zo... Nog niet echt klachten... behalve dat ik last heb van puistje op mn lichaam... Nog nooit gehad, wel eens af en toe 1 maar zo.... Vooral mn decollete en hals en mn nek en schouders.... Enne had een sterke geur vandaag, had dus POEP onder mn schoen, grrrrrrr waarom laten mensen hun hond op de stoep POEPEN????, wat ik dus NIET door had, zat ik aan mn bureau, en ik dacht; wat ruik ik toch???? Nou daar was ik na 20 min. achter..... POEP... Collega, naast me zat heeft niets geroken.... Maar goed, heeft dat wat te betekenen??? :( En toen ik in de auto zat had ik ineens 3 hele felle steken in links in mn onderbuik uitstralend naar mn lies....
    (zit dit nu terug te lezen en denk; zit ik mezelf nu van alles in mn hoofd te halen????? )

9. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    #1569 Diana75, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    Tja meiden ik denk dat jullie wel gelijk hebben, maar ik probeer er logica in te krijgen dat er niet is... zoals Betty ook al schrijft.
    En natuurlijk om te kijken wanneer ik dan weer op een ongi kan rekenen en dus ook mijn eisprong! Ik kan niet af en toe even tussen de lakens (doe ik evengoed wel hoor, maar het helpt niet :D:D) om zwanger te worden...dus dat maakt dat ik wat onzeker wordt over wanneer ik mijn ei krijg en dus kunnen insemineren... kan ook niet de donor twee weken om de dag laten komen toch? Moet van de gyn al een week om de dag, maar dan moet ik wel weten welke week!

Nog even een reactie op mijn 3 zogenaamde eisprongen...Het lijkt erop hé, het kan natuurlijk niet echt, dat lijkt me heel stug, maar eerst op dag 9+10 positesten etc en vervolgens ziet de gyn aan mijn tempkaart op cd 20 een ei en nu na het bloedprikken zegt ze dat ik duielijk nét en eisprong heb gehad! En zo kom ik dus op de 3x!!
    Dus no worry's meiden, het zal wel een vertraagd eitje zijn geweest ofzo en een tipisch PCO thing? I don't know!

Pfff...Ga nog maar even tv kijken en dan maar mijn bedje opzoeken. Morgen weer een late dienst!

Welterusten voor straks en tot morgen!
    Kus D.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

lekker in bedje tv kijken ..
    en stiekem trouwjurken en babyspullen kijken !
    hahah

11. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Mag ik vragen waar je woont behappy??? Miss heb ik nog
    wel een adresje voor je!!! Noorden, midden of zuiden????

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Is idd lastig Diana! Zou heel fijn zijn als je duidelijk weet wanneer je eisprong is! Helemaal in jullie situatie.
    Verder alles oké met iedereen hier? Heb wel wat bijgelezen, maar lukt niet allemaal... Slaap lekker voor iedereen!

13. @ Betty
    Moeilijk dat je dan ineens van die herinneringen terug vindt van je zwangerschap. Heb hier zelf een doos vol herinneringen, echofoto's zwangerschapstesten tot de nota van de urn :( blijft moeilijk om te zien. Zal best wennen zijn als je niet meer tempt maar op een gegeven moment denk je er echt niet meer aan. Maar ben je nu alweer aan het werk, gaat dat wel?

@ Carmen
    Denk dat je ei nu is geweest! Goed dat jullie gister nog hebben geknuffeld!

@ Diana
    Wat ontzettend jammer! En jouw lijf doet erg raar zeg, wat verwarrend voor jullie. Is er nou eigenlijk een behandelplan, krijg je misschien clomid oid? Want dit gaat zo ook niet werken zo. Soms als je maar niet ongi word kan het zijn dat je ei niet is gesprongen maar een cyste is geworden.
    Als ik kijk naar je kaartje denk ik dan je eisprong op CD 32 heeft plaatsgevonden. Denk dan niet dat je je spotting tussendoor als menstruatie moet zijn. Spotting in een cyclus tussendoor komt toch veel bij PCOS voor? Als je iig kijkt vanaf CD32 dan zie je vanaf daar dat er een verschil is in je temp met de tijd ervoor.

@ Jufaman
    Oudje :p haha geintje.. netjes geklust hoor! Hopelijk heeft het z'n vruchten afgeworpen ;)

@ Kit
    Ik zie niks geks aan je kaartje? Vind 'm juist netjes zo. Je kan je eisprong er duidelijk uit halen. Leuk dat je vriendin zwanger is. Hoop dat je gauw zult volgen!

@ Lianne
    Oh jij maakt het ook al spannend, soms dan vraag je je af of het nou echt wat is of dat je het je inbeeldt! Hier ook van die dingen! Jakkes poep onder je schoen, altijd vies. Snap ook niet waarom mensen dat niet opruimen, zeker van die types die letterlijk overal SCHIJT aan hebben!

@ Mamavand
    Nou ik zit nog maar 6 DPO dus volgens mij kan er nog niks over gezegd worden :D en mijn MK is alweer dik een jaar terug, de bevalling van mijn dochter* 3,5 maand geleden.. ben je ook vruchtbaarder vlak na een bevalling zonder BV te geven eigenlijk? Dat zou wel super zijn nl.
    Je temp is mooi laag nu! Leuk is dat he een beetje met accessoires in huis bezig zijn.. doe ik ook graag :)

@ Mamavanjoshua
    Denk dat je cyclus helemaal overhoop ligt :( heb zelf gemerkt dat je dan ook van die vage klachtjes krijgt die nergens op slaan.
    O en de meesten kunnen hun piek wel vinden met 1x per dag testen, dus moet genoeg zijn. Ik heb mijn piek altijd gevonden met 1x per dag testen.

@ Marly
    Welkom hier en succes met zwanger worden!

@ May1984
    Heb geen idee wat het geweest was, maar denk iets met je eisprong. Ik voel zelf echt een drukkend gevoel dan in mijn eierstok maar kan voor iedereen anders voelen.

@ Missillie
    Geen idee wat dat kan zijn nu een ovutest. Zou zelf ook geen ovutest doen op deze termijn. Als je je afvraagt of je zwanger bent kan je toch altijd beter een zwangerschapstest doen. Toen ik zwanger was had ik knallers van zwangerschapstesten en maar vage ovutestjes :( en toen ik NIET zwanger was had ik ook vrij donkere testen voor mijn ongi. Dus echt geen pijl op te trekken meid!

@ Mompelientje
    Ik kan alleen niks uit jouw kaartje halen omdat zoveel bolletjes los staan.. maar vanuit dat punt trek ik de conclusie dat je ei op dag 17 is geweest. Wat was je temp gister, kan je die er nog inzetten?

@ Rammetje
    Hoe ver ben jij nu in je cyclus? Ik vind het zo spannend voor jou. Met al die klachtjes.

@ Solana
    Ik denk dat je ei nog niet is geweest. Op basis van je langste cyclus kan het makkelijk zijn dat je ei inderdaad nog moet komen. Ook kan je luteale fase vrij kort zijn, waardoor je ei in verhouding laat in de cyclus komt. Dus nog even doortesten en knuffelen met je mannetje. ;)
    He wat lief van je mijn lip is aan de ene kant nog gescheurd en andere kant heb ik geen last van gelukkig. Wowie jij al 35 ik ben dik 10 jaar jonger :p

@ Spinnekop, ik snap 'm, maar waarom moet je baarmoeder er dan uit? Hoop dat het nog lukt voor die tijd :)

@ Stoetel
    Welkom en succes met zwanger worden!

@ Zittie
    Hoi welkom hier, wat gek dat je nu ineens bloedt, is het echt veel?? Innesteling zou toch niet zoveel als een ongi moeten zijn.

Nu ben ik MOE van het bijlezen en reageren :$

14. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Applaus voor Babyengel haar update :D

Ga mijn bed in. Even een beetje rust na al het geknuffel van vorige week (ik vond vijf keer wel afzien op een gegeven moment ;)). Slaap lekker meiden!

15. Haha carmen.. jouw mannetje heeft er paarse ballen van? Hoe heet dat ook alweer.. :D

(sorry ben melig)

16. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Same here carmen!!!! Bij de 4e keer zaten we er allebei echt even 'door' zeg maar!!!! Maar uiteindelijk wel allemaal goed gekomen.... :D:D

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Noord haha

18. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ik ben bij Nina's bruidsmode geweest in franeker...
    kom ook uit et noorden...

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

oke ik ga t wel ff google ..
    thanks voor de tip :)

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    You're welcome... sta ook nog op de site... onder nina's bruidjes volgens mij....

Deel Deze Pagina