Had echt jou hier niet verwacht!! En het is nu nog rustig dus is het wel te volgen..2topics. Maar als er meerdere van jan op rood gaan (wat ik echt NIET hoop!!!!!) dan zal het wel weer druk worden maar dan is de topic van jan. bijna aan het eind dus dat compenseerd elkaar weer. Hahaha
Ja, ik werk op een montessorischool. Heb zelf vroeger op een jenaplanschool gezeten. Ik zag aan de 'he meiden' dat ik er officieel nog niet echt bijhoor hoop dat ik deze maand me wel volledig mag aanlsuiten? haha.
Euh ik ben op de NOD forums ook niet zo actief, want het gast zo snel hier dat kan ik niet bijbenen. En wil nu nou juist even wat minder bezig zijn met zwanger worden om te kijken of dat helpt
@ Missillie: dankjewel meid ... Ik hoop 't ook . @ nieuwe mensen: welkom hier en succes deze ronde @ Kit: ik ben het helemaal met je eens hoor... Ik denk vaak precies hetzelfde...Ik heb zelfs nog veel contact met meiden van 't januari 2009 topic die we destijds hadden... Een clubje is dus altijd leuk . @ CVO: ik krijg altijd mailtje van 't eerste bericht na mij, dus dan weet ik precies waar ik weer verder moet... ook bij clubjes... @ rammetje: dat klopt idd... dat kan soms erg confronterend zijn. Als mensen in zo'n topic als dit gewoon steeds niet komen en dan ineens een zwangerschapstest tonen... @ Goofy: jeetje meid, jij ook nog hier? Ik ga ook voor jou duimen hoor!!! @ Martina: 't komt wel goed... Hier dus alweer een jaar bezig, maarja... word lastig he, als je niet ongesteld word... Nu eindelijk ongi geworden (alweer bijna er vanaf ), dus nu aan het tempen en ovulatietesten vanaf komende week ongeveer, om m'n cyclus te gaan volgen nu... Zo, volgens mij ben ik weer aardig bij... Hier gisteren samen met mijn zoontje jarig geweest. Ik ben 29 geworden en hij alweer 3! Wat gaat dat hard!!!! Volgend jaar gaat meneer alweer naar school... Pffffffffffffffff... moet er nu echt nog niet aan denken hoor... hahahaha... We zijn beiden wel flink verwend hoor... Vandaag maar een FF-chart aangemaakt, ik ga nu temperaturen en ovulatietesten gebruiken en hiermee even kijken hoe mijn cyclus zich nu gaat gedragen hahaha... En ik ben inmiddels alweer (zo goed als) van mijn ongi af... Heb eigenlijk niks meer... Dus nu op naar de vruchtbare dagen en 't knutselen .
ben je een jaar niet ongi geworden ?? hoop voor je dat het deze ronde raaak is, ik ga keihard voor je duimen !! heel veel succes in ieder geval
@all, ook hier iemand die het niet altijd bij kan houden.... Maar zou nooit alleen m'n test komen showen om "jaloezie" op te wekken. Dus ik ben wel actief met dit topic bezig, maar soms kom je er niet tussen en soms heb ik gewoon ff niks te vertellen... In ieder geval erg belangrijk, ieder van ons heeft hetzelfde doel en hopelijk gaat dat bij velen van ons ook snel lukken. Ik duim voor iedereen al is het nu nog beetje vroeg
Jeetje wat veel bekende dames hier alweer. Ik dacht laat ik eens even wat bij lezen in het volgende NOD topic. Niet dat ik hoop hier me te moeten aan melden natuurlijk In ieder geval iedereen hier alvast weer heel veel succes gewenst!!! Ik ga me nog even vermaken op het jan. topic
@ Martina: ik was idd bijna een jaar niet ongesteld geworden... En dat is heel frustrerend. Helemaal als je nagaat dat de gyn je dan doorstuurd naar (wederom) de fertiliteitsafdeling en deze je nu gewoon niet wil/mag helpen omdat je BMI boven de 35 is... En ze me daarom in december de pil heeft gegeven (microginon 50) om de menstruatie op te wekken...
Hey meiden, Ik mag me hier ook weer komen melden. Vandaag helaas ongi geworden, maar mn cyclus is wel stabiel. Mijn volgende NOD is 2 februari. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in de voorjaarsvakantie naar de HA ga, want we zijn nu een jaar bezig. Dus ik wacht het nog 1 ronde af.... Hopen dat het goed komt! Inderdaad veel bekende namen hier! Wel leuk hoor, dat je anderen ook echt leert kennen! Prettig weekend allemaal!
Alsof ik de Goden net heb verzocht door eerder vanochtend even mee te kijken, ik mag hier ook weer meepraten. Net ongesteld geworden...grrrrr :x:x:x Kan iemand mij op de lijst zetten? ronde 7, eerste kindje. NOD op 3 februari Dank je wel!