Hey lieverds. Nu temp ik als ik precies wakker wordt om 4:30 eergisteren een temp gehad van 36.6 en vandaag 37.1!!! Is het mogelijk dat gisteren m'n ei geplopt is? Want ik heb geen symptomen...
MEIDENNN!!! mocht ik vorige maand de lijst als eerste officeel rood kleuren, mag ik het deze maand weer officieel als eerste doen! maar dan rood gemengd met wit!! Ik denk hier iets vaags te zien namelijk
Vaag???? Rammetje!!!! Daar is helemaal NIETS vaag aan... Gefeliciteerd!!!! Mooi man..... Ik hoop dat ik je snel volg.... en dat deze trend door zet!!!!! @hier; temp.dipJE.... Zou het?????????? Goedemorgen trouwens......
Hahaha daarom vaag met een knipoog. Mijn NOD stond 01-feb maar dan zou ik 1dag illegaal zijn, ik was dan uitgegaan van m'n langste cyclus. Ik had toch sterk het bijgeloof van die afspraken kaart waar 24e op stond dat ik vanochtend toch maar even test deed. Zit nu ook al op 13dpo dus klopt wel normaal een lf van 12.
Goede morgen, @ Rammetje....GEFELICITEERD!!!! Heerlijk om de eerste posi zw.test al te zien, hoop dat je een trendsetter bent er vele je volgen (Enne ben net als Lianne erg benieuwd naar je DPO dag) @ Mompelientje......Dipje....weet niet op welke cd je zit zou dipje voor ei kunnen zijn of innestelingsdipje.....hoe dan ook is een temp.stijging altijd mooi. @Lianne, ook spannend, een dipje voor jou, fingers crossed @Kit: sorryyy, was idd voor de mamavanj..... Hier weer een temp.stijging Verder niets te melden...wacht het "rustig" af
Wat een goed begin van de ochtend, van harte gefeliciteerd Rammetje. Wat een ontzettend mooie test is dat. Had je nou ook al wat symptomen? Meiden, laten we het goede voorbeeld van Rammetje volgen!! Hier; lekker aan het ontbijt want ik heb reuze trek. Gisteren naar Zumba geweest dat was weer heerlijk maar ook best uitputtend. De dag daarna heb ik altijd zo'n trek Morgen weer! Nu naar het werk...... Fijne dag allemaal
Mogguh!!! @ Diana: euhm...3 eisprongen in een maand? Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Apart hoor, kon je gyn daar niets op zeggen? Toch typisch iets PCOS-achtigs? @ Suusje: was je hoed lekker? @ Missillie: weet je dan wel zeker dat he je ei al hebt gehad? @ Solana: ik zie in jouw rijtje ovutesten niets wat ook maar enigszins lijkt op een positieve......althans: zoals ik ze altijd heb. En dan drink ik toch ook echt wel wat hoor...Die lichte streepjes heb ik ook dagenlang, trouwens. @ Rammetje: hee dat is wel een eind verschoven dan, je FF kruis. Ik kan um niet zien, dus ik kan je ook neit vertellen hoe dat dan zou komen. EDIT: waaaaaaaahhhhh Ik zie je test! Dat is GEEN vaag streepje, dat is gewoon VET POSITIEF Muts!!!!!!! Cool! Gefeliciteerd!! @ May& Stoetel: welkom!! @ Lianne: jaa..mannetje is druk bezig zijn plekje te verwerven in ons vrouwenhuishouden. Wat ik ook wel super vind is dat we nu alle zorg delen, dat scheelt mij een hoop stress. Vind het zo fijn dat ik nu elke dag naast hem wakker mag worden @ Babyengel: jouw kaartje is netjes zeg! ik duim voor je! @ mompelientje: je kaartje is een beetje messy, maar als ik de losse bolletjes aan elkaar denk, dat zou je gister inderdaad een ei gehad kúnnen hebben. Het is even afwachten of je temp nu hoog blijft of nog hoger wordt. Ik vind het lastig om er echt iets zinnigs over te zeggen @ Betty: ff een zwaai aan jou @ Behappy: oehhh jurken shoppen. Leuk hoor! Heb je al wat in je hoofd qua model? Woehoeeeeeee....we zijn alweer begonnen met ROZE. Laat er nog maar heel veel meer bijkomen! @ Hier: wachten, wachten...vanochtend kroop ik nog even tegen Lief aan en die bleek om 5.30 uur wel te porren voor vroege-ochtendsex. Nu maar hopen dat mijn ovutest eens gaat kleuren. Nog een paar uurtjes, dan weet ik meer. Hopelijk blijft ie zo een beetje in de mood. Ik merk wel dat mijn 'zin' ook toeneemt, dus dat is wel een teken (hoop ik!) temp is mooi laag, echt een pre-ei tempje, dus we zullen zien. Fijne dag ladies!
@BabyEngel, hahaha, paarse ballen. Nee, daar heeft ie volgens mij geen last van, al vond hij het op een gegeven moment ook wel een beetje veel presteren in een week @Lianne, ik hoop dat het vele geknuffel voor jou ook zijn vruchten afwerpt Want ook ik zie een temperatuurdipje bij je... @mompelientje, als ik het goed zie heb je krampen en ovulatiepijn gehad rond je positieve ovulatietesten. Niet raar als 1 a 2 dagen na de positieve ovulatietest de eisprong is. En je temp gaat nu ook omhoog. Dus ja, volgens mij zou het moeten kunnen dat je je ei gevonden hebt nu. @rammetje, HOERA!!!!!! Gefeliciteerd meis! @susyq, ik ken dat, honger na het sporten (heb het dan vaak 's avonds laat). Werkze! @Hellen, knuffelse, op naar een eisprong! En nu ga ik braaf aan het werk Fijne dag!
sorry ik verwaarloos jullie een beetje @ Rammetje gefeliuciteerd meid, die is echt vet posi!! @ all welkom nieuwe meiden, gezellig en verder weet ik het niet meer haha...zeefje vandaag vermoedelijk 5 dpo en nog nergens last van (vorige cyclussen op 4 dpo onwijs last van (.)(.) maar ik wacht rustig af en probeer mezelf een beetje af te leiden, dus niet heel regelmatig op ZP. succes iedereen met hun ei of op het wachtbankje!!
Goedemorgen meisjes!! Jaaaaaa Rammetje! Wat een mooie test!! Gefeliciteerd meis!! Weer een oud mei mama die zwanger is Nou vind ik het nog meer balen dat ik er niet meer bij ben in het septembermama-topic. Had leuk geweest als we weer samen zwanger waren geweest!! Nou, dan doen we dat maar bij de 2e, deal? Geniet er van meis!! @Hellen: zwaai terug!! Je weet dat zaadjes wel 5 dagen kunnen leven he... Het voorraadje dat je vanmorgen van manlief hebt gekregen nemen ze je alvast niet meer af @Lianne: wat leuk dat je naar Wicked gaat!! *jaloers* Heb wel een goede hoteltip voor je. We opschieten, want er zijn nog maar 3 kamers beschikbaar voor deze belachelijk lage prijs: (84 euro voor 2 personen in een 5 sterrenhotel) Booking.com: Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade, Den Haag, Nederland - 327 Beoordelingen. Reserveer nu uw hotel!
@lianne heeey hoi!! *zwaai* haha poep onder je schoen oeps gelukkig idd dat je collega's niks hadden geroken en wat betreft je "klachten" je haalt het je vast niet in je hoofd je bent nu al zo lang bezig dat je je lichaam wel een beetje kent, ookal kan dat elke maand weer anders zijn natuurlijk, ik hoop voor jullie dat het iets moois betekend! @rammetje: gefeliciteerd!!! kan heel goed begrijpen dat je gewoon bij ons wou blijven hoor!! super meid!!! geniet er van! @ hier: nog niet veel bijzonders eigenlijk nog steeds wachtend op mijn ei volgens menstruatie kalender heb ik die pas rond 2 februari... dus vanaf dit weekend gaan we gewoon serieus klussen en tot het weekend iets minder serieus dus hier nog niet veel nieuws ik wacht gezellig alle testen af deze maand.... ik zal dit keer 1 van de laatsten zijn
@susyq. Symptomen? Die had ik alleeeeeen maaar hahaha. Zelfs de mondhygieniste zei vorige week. Het lijkt wel of ja zwangerschapsgingivitis heb. Hahahah. Thnx meiden. @Bb. Ja ik ga er van genieten. Wilde het vanochtend eerst niet posten omdat ik het zzooooo erg vind voor jou!! @tekst "vage streep" was met een dikke knipoog. Ik zag hem met de min donkerder worden en he. Vanaf de 1ste minuut foto's gemaakt. Hahahaha
Goedemorgen! @Spinnekop, ik zie ook geen overtuigende positieve ovulatietest. Gisteren toch nog maar geknuffeld. Ben benieuwd wat de test vanmiddag aangeeft. @mamavand, ik had goede verhalen gehoord over deze testen, dus vandaar dat ik ze ben gaan gebruiken. Dit is voor mij ook de 1e keer met ovulatietesten. Maar inderdaad, die met smileys zijn dan wel makkelijker. Jij bent weer lekker bezig geweest met poetsen zeg. Ik hoop voor jou dat je snel een eisprong hebt. @stoetel, welkom! Wat vervelend van je mk. Ik hoop dat je snel zwanger bent en het deze keer goed blijft gaan. @mamavanjoshua, bedankt voor je reactie. Het is zeker een vreemd rijtje. Ben benieuwd naar jouw rijtje. @lianne, het klinkt allemaal hoopvol. Spannend! Ik hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt. @Diana, lijkt me zeker erg lastig als je zo afhankelijk bent van de donor. Misschien staat hij er wel voor open, om het even 2 weken om de dag te proberen. Je kunt het altijd vragen natuurlijk. Succes in ieder geval! @Babyengel, als ik kijk naar mijn langste cyclus zou mijn eisprong vrijdag zijn. Dus dat kan best. Maar dan moet ik nu toch wel binnenkort een echte positieve test hebben. Fijn dat het al iets beter gaat met je lip. Ik heb momenteel ook een gescheurde lip door de droogte. Echt balen. Gelukkig wordt het al iets minder. Pfff ja ik ben oud @Carmen, heel begrijpelijk. Af en toe heb je er ook even geen zin in. En dan is het fijn als je ei geweest is en je weer even kan relaxen hihihi. @Mompelientje, sorry ben niet thuis in temperaturen. Dus kan je geen antwoord geven helaas. @Rammetje, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Wat een mooie duidelijke test zeg. Geniet ervan! Wat grappig dat het allemaal klopt met die afsprakenkaart van de verloskundige. @Lianne, ik hoop het voor je! @Remember, ook spannend bij jou. Succes! @Susyq, werk ze vandaag! @hellen, bedankt voor je reactie. Ik kijk nog even aan hoe het de komende dagen gaat. Ik hoop dat je eisprong snel komt. @Carmen, werk ze vandaag! @cvo, wachten duurt lang. Succes! @ambrose, jij moet nog lang wachten op je ei zeg. Veel succes met knuffelen in ieder geval.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (6) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje 2. (11) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Totaal 63 zwanger (1), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
Leuk hoor....zo'n lijstje. En dat nog vóór 1 februari. Kom op dames, laten we dat roze gevoel vasthouden!