NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh gets Betty..blijft het je nu achtervolgen? Zou het anders niet goed zijn om even te laten checken of je wel schoon bent? Ik bedoel: niet dat je straks met ontstekingen enzo te maken krijgt...

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Solana.. Hihi zie je wel, die knaller moest nog komen:D super joh!

Betty.. He dorie, er toch niet vanaf:( bah:( sterkte meissie, dat het allemaal maar snel over mag zijn:(:(

Behappy.. Tja hele moeilijke situatie vind ik zelf. Je moet niet dingen doen die je niet kunt doen en niet kunt verwachten van je lichaam. Luister goed naar jezelf en naar je lichaam en praat vooral veel met je werkgever hierover.

3. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Rammetje Gefeliciteerd!!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Tja...
    Vorige keer hadden ze ook geconstateerd dat ik niet schoon was en toen heb ik daar ook niets mee gedaan... Dat is toen een menstruatie later mee naar buiten gekomen.
    Ik kijk het nog een paar dagen aan en als ik dan nog (raar) bloed dan maak ik een afspraak! Zolang ik geen koorts heb of extreme pijn zal het allemaal wel loslopen denk ik. Ik heb nu voornamelijk last van mijn lage rug. De buikpijn is 100% te verhelpen met 1 feminaxje dus dat zal dan niet zo ernstig zijn.
    Maar bedankt voor je bezorgdheid! :)

5. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1645 cvo1986, 24 jan 2012
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
    Ik denk zeker dat bijv paracetamol invloed heeft. Tis koortsverlagend middel dus zal je temp wel lager zijn.

Ik doe mee aan Build my Dream. Als je wil kan je nog snel inschrijven er is net een nieuwe wedstrijd begonnen !
    Huizen bouwen is dat volgens opdrachten

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Solana: ooooow meid!!!! Wat super zeg!!! Ik hoop dat ik er ook snel 1 zal krijgen...

@ Behappy: ow jeetje meid... kan me voorstellen dat je je hier rot onder voelt... Ik weet ook niet zo goed wat je nu moet doen. Misschien vragen of je eerder een gesprek kan krijgen?

@ BB: ow meid toch... denk je er vanaf te zijn... Ik hoop dat je er nu wel snel vanaf zult zijn hoor... dit is ook niets...

Camera werkt nog niet echt mee... nog ffies geduld...

7. Zou best willen, maar ik zit nu op pag 55 :D (40 berichten per pagina)
    Hoe dan ook, heb al je berichten gelezen dus ik weet niet wat je precies bedoelt? :)

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @BB; ohhhh balen meis.... Hoop dat het snel achter de rug is!!!! Bedankt voor je tips........ Ik ben heel benieuwd en heb super veel zin in Wicked!!!! Yeah....

Miss. neem ik stiekem wel een testje mee om zondag te testen... hihihi... Maar dat bekijk ik vrijdagavond als ik mn tas in pak wel even.... Heerlijk vooruitzicht om even uit te gaan waaien.... We gaan op tijd weg zaterdag, denk nog even Den Haag in... Dan lekker eten... 's Avonds naar Wicked... En zondag nog even uitwaaien op de pier @ Scheveningen en eigenlijk hoop ik dat Sealife open is... Ben ik wel even nieuwsgierig naar.... :D:D

@Suus; hoe laat heb je getempt??? Want als dat na 6u is geweest dan is de paracetamol voor 85% al uitgewerkt en heeft dat bij mijn weten geen invloed meer op je temp.

@Hellen; zie nu de hele tijd de hamstertjes van de AH voor me... HAMSTERENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

@Rens; een vroeg ei??? Dan kom je er over een paar dagen al gezellig bij op de wachtbank... Gezelligheid!!!!!

9. Oh dat is een goeie. Nu alleen nog kijken waar ik zulke sokken kan halen. Misschien ga ik woensdag voor m'n werk maar ff naar de Bijenkorf. Van deze sokken raak ik gefrustreerd. Heb toch salaris gehad, dus kan er maar beter gebruik van maken :cool:

Vervelend dat je miskraam nog niet voorbij is. Had het laatst ook, begin deze maand ongi en het blééf maar terugkomen. Had dan geen miskraam gehad en was gecurreteerd 14 oktober maar toch veel bloed verloren. Meer dan 300ml pff. Hoeveel dagen ben je nu aan het bloeden? Miskramen hier duurden 1 a 1,5 wk. Weet niet wat je zelf gewend bent?
    Hoop dat het bloeden en de pijn gauw eer voorbij zijn. :(

10. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @BB, Jeetje meid toch. Wat vervelend dat je er nog niet vanaf bent. Dikke knuffel en pas goed op jezelf. Een mk doet veel met je lichaam.

Liefs

11. Maia

Maia Niet meer actief

Dag dames, ik heb jullie wat verwaarloosd (sorrie) en zal jullie ook blijven verwaarlozen (sorrie) want ik heb het giga druk.

maar ik zag dat rammetje zwanger is?!!! GEFELICITEERD :)

12. @ Maia
    Dan mag je alleen nog terugkomen als je goed nieuws hebt :cool:
    Hoe is het met Fleur?

13. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BB, wat ontzettend vervelend zeg. Hoop dat het nu echt gauw over is. Knuffel!

Hier dan mijn ovulatietest. In het echt is het nog duidelijker, maar op 1 of andere manier maakt mijn telefoon niet de foto's die ik wil :)
    Bekijk bijlage 217615

Bedankt allemaal voor de reacties. Nog 1 vraagje, moet ik nog door blijven testen of kan ik nu stoppen? En wanneer is nu mijn NOD. Dat zal zeker ook later zijn of niet?

14. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hey Solana, die is al een stuk duidelijker! Je zou morgen nog een testje kunnen doen, om te zien of ie nog duidelijker wordt. Maar het lijkt erop dat je ei er in de komende dagen aan zit te komen :) Flink aan de knuffel dus!

En NOD zou later kunnen zijn, maar wanneer is lastig te zeggen. 14 dagen na je eisprong ongesteld worden geldt niet voor iedereen. Dit kan ook 11 dagen zijn, of 16... Even afwachten dus!

15. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Je zou morgen ook nog een test kunnen doen. Dan heb je een knaltest of juist een mindere test. Dan weet je nog exacter wanneer je ei is/was. Meestal is je NOD ongeveer 14 dagen na je ei.

Liefs!

16. Zittie

Zittie Lid

14 nov 2011
    16
    0
    0
    Werkzoekend
    Wow, wat wordt hier veel geschreven... Vanmorgen kreeg ik een mail, er zijn weer 118 nieuwe berichten... AAAHH
    Maar goed ik heb geprobeerd alles te lezen.
    @Rammetje PROFICIAT! Ik moet nog wennen aan de verschillende kleurtjes, maar rose is zeker goed en ik hoop dat er nog veel rose kleuren.
    @BeHappy Altijd moeilijk ziek zijn en tijdelijk contract.
    @Mompelientje inderdaad vroeg getest. Ik mag van mijn man pas testen een paar dagen na NOD... Dus dat zal op z'n voegst volgend weekend (4 of 5 feb) zzijn. Als ik het maar weet voor de carnaval, in verband met bierconumptie ;)
    @weetiknietmeer (sorrie) bedankt voor de tip van wordpad
    @Solana Moet de linkerstreep niet echt duidelijk even dik of dikker zijn dan de rechter?
    @ Hier Bloeden is vanochtend dus weer eens tuk minder geworden. Is echt heel anders en veel minder als menstruatie. En alleen een beetje bloed dat sijpelt, geen slijmerig bloed of klontjes ofzo (sorrie voor de onsmakelijke detials). Ik hoop echt dat dit mijn innesteling is.
    Verder ben ik dus aan het solliciteren omdat ik bij mijn vorige baas na 3 tijdelijk contracten en een zwangerschap niet mocht blijven. Zit al sinds april 2011 in de ww.
    Gisteravond was sollicitatie bij huiswerkbegeleidingsinstituut en voor bijles. Ik overweeg om mijn onderwijsbevoegdheid te gaan halen en les te gaan geven in wis of natuurkunde. Iedereen roept dat vrouwen techniek moeten gaan studeren, maar de technische bedrijven willen geen moedertjes die partime willen werken (en dan vind ik 32 uur nog niet eens echt partime)
    Nu de kleine meid even in bed leggen voor middagdutje en dan strijk wegwerken. Vanavond macaroni eten. Vanmorgen verse groenten gekocht bij de boerderij mmmmh

17. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carmen, dank je wel. Ik zal nog even doortesten, denk vanavond nog 1 en dan morgen weer. Even kijken wat ie aangeeft. En dat knuffelen gaan we zeker doen!
    Ik laat mijn nod maar even zo staan dan en wacht het wel even af.
    Stoetel, jij ook bedankt voor je reactie. Ga ik doen.
    Zittie, de teststreep was even dik en donker als de controlestreep. Maar heb pas later een foto gemaakt, en is inmiddels iets lichter geworden. En in het echt is het duidelijker als op de foto. Voor mij in ieder geval geen twijfel.
    Ik hoop dat je een innesteling hebt. Veel succes nog met de sollicitaties. Hopelijk snel een leuke baan voor je.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @Lianne: dat klinkt als een zeer lekker weekendje :D.

@ Maia: ow meid geeft toch niet? Maaruh... kennen wij elkaar niet ook al?

@ Solana: die is zeer zeker positief zeg!!! Volgens mij dan... Ik zou morgen nog een test doen... misschien dat 'ie dan NOG meer knalt :D.

@ Zittie: dat was ik :D. Gebruik ook ook altijd, anders kan ik 't niet bijhouden :D...
    Ja irritant is dat he? Hier net zo... Ik probeer er vanalles aan om passend werk te vinden en ik zit pas vanaf vandaag in de WW...

Nou hier is foto 1... De normale... bij volgende post is 't negatief... ook zo'n apart rijtje...Als je goed kijkt, kun je her en der wat streepjes zien...

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    En dan nu het negatief...

20. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Solana je ei komt er iig aan ! Gewoon ff door blijven testen en knuffelse !
    @ BB dikke knuf voor jou
    @ zittie succes met de sollicitatie!

Ik ga thuis maar weer eens aan het werk..zucht

Deel Deze Pagina