NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jullie gaan echt te snel...

@CVO hmm misschien ook maar eens mee doen met een wedstrijdje... Ligt het niveau erg hoog daar..?!

@Lianne om 8 uur ofzo pas getempt...

@BB oh balen zeg... Hopelijk ben je snel schoon...

@Solana nog ff door testen.. Dan heb je meer duidelijkheid..

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@mamavanjoshua, volgens mij zit er nog geen positieve test aan te komen hoor...

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Carmen: volgens mij ook niet, maarja... ik snap sowieso even helemaal niks meer van mijn lichaam hahaha... dan heb ik weer dit slijm, dan heb ik weer dat slijm, nog steeds last van m'n borsten en onderbuik (ze zijn ook nog steeds groter) en dan ook nog van die testjes die zo raar doen whahaha... dan wel weer heel licht streepje, dan weer helemaal niks...

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zo irritant he die verkeerde signalen... Waarom kan het niet gewoon allemaal wat duidelijker zijn...

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Mee eens...

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor gewoon bouwen naar eigen inzicht. En als het niks was kan je r de eerste ronde al uit liggen :)

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavanjoshua.. Ik denk dat er nog geen positieve aan zit te komen.. Vaag allemaal zeg:(:( bah, die onzekerheid toch ook allemaal:(

8. Zittie

Zittie Lid

14 nov 2011
    16
    0
    0
    Werkzoekend
    Eveneens helemaal mee eens.
    Bij mij is er nu weer wat meer bloed... toch een menstruatie? Het lijkt er nog niet op, maar ja twee dagen is wel lang voor innestelbloeding toch..?

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden hoe is het hier
    ik zag dat we weer een roze de eerste van de maand al te pakken hebben!
    Dat is mooi nieuws.
    Hier gaat alles goed. ben moe heb de hele dag gewerkt schoongemaakt.
    Dus ook wel intensief werk!
    Verder krijg ik morgen me ovu testen ben benieuwd wanneer me ei komt!
    Ik snap er niets meer van!
    Normaal ben ik heel stabiel voor me ei!"
    En nu dus niet!
    Normaal heb ik een dip naar 36.7 en dan stijgt hij en dan weet ik dat me ei is geweest maar nu schommelt hij onzettend.
    nou ik wacht maar af!
    Liefs mamavand

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Solana: gelukkig gaat het weer wat beter...
    Jeej !! lekker knuffelen vanavond :)
    Spinnekop: ohw ! dat zou mooi wezen :) we zullen het afwachten...
    Stoetel: welkom !
    Mamavanjoshua: dankjewel, het gaat gelukkig al weer wat beter
    Bij jou zijn die ovu testen echt duidelijk... je ziet het verschil wel goed vind ik (heb er niet heel veel verstand van) :p
    Lianne: dat kan ook nog ja, de assistente zei dat het een moment opname is dus als ik er nog last van blij houden ik mijn urine nog een keer moet laten testen...
    Rammetje: WAUW wat een super test !!!! GEFELICITEERD !
    Behappy: wat een lastige situatie als je baas zo reageert maar jij bent toch echt de gene die aan kan geven of je het aankan of niet lijkt mij... succes in ieder geval & een knuffel
    Renske: ik ga zoo voor je duimen dat het raak is ! je hebt wel op een goed moment geknuffeld !
    @ BB: ohw wat vervelend ! hoop dat je er niet te lang last van houdt !!

Hier: het gaat het gelukkig weer wat beter. ben gister om half 9 naar bed gegaan & dat heeft wel wat geholpen... vandaag weer knuffel avond :) heb der zin in hahaha !!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Renske: dat denk ik ook niet hihihihi, had 'm dan ook alleen geplaatst ivm dat ik 't allemaal zo raar vond... Maar had in ander topic al een mogelijke reden gekregen... Deze is dat je altijd LH in je urine hebt, maar dat je urine de ene keer geconcentreerder is dan de andere keer en dat je daarom dus de ene keer wel een streepje kunt hebben en de andere keer niet...
    Ja is zeker vaag... helemaal omdat ik die klachten allemaal wel heb, maarja is niet anders...

@ Zittie: dat durf ik niet te zeggen meid.

@ Mamavand: irritant is dat he, die "onzekerheid"...

Hier besloten dat als ik een week na 2 februari nog niet ongesteld ben de huisarts weer ga bellen voor Provera... dan even kijken of 't daarmee nu wel lukt. Dan zeg ik gewoon dat ik van de microginon 50 hartkloppingen krijg en ik 't daarom niet meer gebruik...
    Dat 't belangrijk is om weer ongi te worden ivm kans op baarmoederkanker en daarom een herhalingsrecept wil. Maar dit kan ik ook gewoon aan de assistent doorgeven en zij bekijkt dan wel of dit via de gewone weg kan, of dat ik eerst de huisarts aan de lijn moet hebben...

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Grapjas!!! :p;)

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ow dan heb ik vast iets verkeerds gezegd hahaha...

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ooohw wacht volgens mij kijk ik naar het verkeerde streepje... hahahaha nouja vergeet maar wat ik gezegd heb... -_-"

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahahaha, je kijkt vast naar 't pennestreepje ;)

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Goedemiddag meiden! Ik was vanmorgen heel druk met een opdracht. Jullie hebben weer lekker een paar pagina's volgekletst :D

@D Had gisteren geen tijd om te reageren maar heb in bed wel snel even alles bijgelegen. Jammer zeg.. Al had ik het idee dat de meiden van hier, meer het idee hadden dat.... ..dan jijzelf.
    Ik herken het overigens wel, van de PCOS. Ik was vaker mijn ei kwijt. De gyn had er zelfs niet echt een verklaring voor, behalve dat het ws een lege follikel was en het lichaam dat niet als eisprong herkent. WS is je progesteron ook te laag in deze cyclus, waardoor je ei niet springt. Hoop dat het eenmalig was en dat je volgende cyclus gewoon weer lekker stabiel is!!

Wow Rammetje, super gefeliciteerd meid!!! Dat is echt een dikke, vette streep :D

@Mompelientje Spannennnnnd!! Ik ga voor je duimen!

@Betty Rot zeg, nog niet schoon :( Hoop dat de ellende snel is afgelopen. Knuf!!

@Suusje Voel jij je alweer iets beter?

@Renske *zwaaaaai*

@MArtina Knuffeldier :D

Gisternacht last van mijn maag en buik. Lijkt wel cyclusmatig te zijn. Ik heb het steeds een paar dagen na mijn eisprong. Ook rommelende darmen ed. Nu weer "eipijn" , maar geen ei, want al geweest.
    Temp wel weer wat gestegen..

17. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Mamavanjoshua: nee ik keek naar het test streepje... tenminste ik neem aan dat er bij een ovu test ook teststreepjes zijn:

Kit: :)
    wat een gedoetjes bij jouw in je lichaam zeg...

18. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden. Thnx allemaal!! En ik hoop dat vele van jullie met me mee gaan naar oktober 2012 mama's!!!

Vanmiddag eerder naar huis gegaan om mannetje te verrassen. Hij heeft nachtdienst dus lag lekker te slapen. Hahaha.

Morgen of donderdag even de verloskundige bellen. Ben blij dat ze vorige keer gezegd hebben dat ik bij 6weken al langs mag komen voor een echo om te zien of het niet weer een lege vuchtzak is en dat ik dat pas bij 10weken weet. Spannend!!!

19. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Hoe was de reactie van je man......?

Spannend;)

20. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    pff ik voel ze zo beroerd koud rillen
    en zit nu op me werk ...........wil naar huis......
    Ik hoop dat het raak is zal zijn....
    Ik had nog een zws 2 v 5 liggen en ik d8 die bewaar ik nog effe
    maar wanneer kan ik op z'n vroegst testen.....

Deel Deze Pagina