NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Weltrusten voor de slapers..
    Hier vriendlief nog even verleiden voor wat geknuffel en dan ook slapen :D

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    woezy: Jij ook al dus....
    jaah afwachten maar voel zo verstrooid
    En trouwens heb zo veel behoeften aan gefrituurde
    snacks....
    Terwijl ik dit misschien 1x in de 8 weken eet

3. woezy

woezy Lid

14 nov 2011
    56
    0
    6
    NULL
    Groningen
    Ah gelukkig ik ben dus niet de enige. Maar hopen dat het een positief teken is! toch raar wat je lichaam wel niet allemaal kan

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Jaah hopen maar

want soms houd me lichaam me gewoon voor de gek:(

5. woezy

woezy Lid

14 nov 2011
    56
    0
    6
    NULL
    Groningen
    Ja inderdaad. Kan die afscheiding echt niet thuis brengen. Maar goed wat anders dan afwachten zit er toch niet op

6. @ Carmen
    Stom zeg van FF, research helpt meestal goed daarvoor maar zie dat het VIP is geworden. Dat was een paar jaar geleden nog niet :). Aan jullie klustiming zal het iig niet gaan liggen. Konijnen :D:D

@ Kit
    Je kaartje is iig wel netjes. Gek die pijntjes, heb je ze altijd op dezelfde dag na je eisprong? Ik had dat vroeger ook, standaard op 5DPO had ik darmkrampen. Zo vaag! Misschien door een bepaalde hoeveelheid progesteron, waar je lichaam dan ineens op reageert. Zo maar een gokje :p

@ Mamavanjoshua
    De hoeveelheid LH in je lichaam en urine is ook niet constant hetzelfde, daarom is soms de test net ietsje donkerder dan de andere keer. Als je urine niet even geconcentreerd is dan zie je dat verschil vooral in de controlestreepjes. De ovutesten zijn allemaal nog heel erg negatief :(

@ Missillie
    Gewoon morgenochtend een testje doen jij :p ik duim voor je! Nu al 9 DPO dan ben je ook vet illegaal hier :p

@ Mompelientje
    Weet niet wat je hebt gedaan met je kaartje, maar er klopt niks van zo :( zou alle temps terugzetten en die override weghalen. Best duidelijk dat je ei op CD 18 is geweest. Denk dat de test met dat vage streepje 'vals' was gezien je ei net is geweest. Maar hoop voor je dat je over een aantal dagen een mooie test vast mag houden.

@ Rammetje
    Haha leuke opmerking van je man. Die van mij zegt meestal direct nadat ik posi test 'je was al zo opvliegerig' bedankt he schat. :D

@ Solana
    Als je je LF niet weet dan is je NOD 14 dagen na je ei. Zou dan 15 dagen na vandaag rekenen. 8 februari.

@ Spinnekop
    Dan neem ik aan dat de timing niet zo bizar nauw ligt qua zwanger worden toch? Je wilt toch liever zwanger worden dan kan je baarmoeder daarna er uit neem ik aan. Naja ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt dan hoef je niet meer over de endo in te zitten!

@ Woezy
    Welkom!!

@ Zittie
    Gek dat je nog steeds bloed. Vind het ook wel bijzonder zo 2 dagen achter elkaar.

Ik ga morgen misschien even langs Kruidvat voor een setje zwangerschapstesten. Maar ik ga nog niet testen hoor. Veel te vroeg. Krijg alleen trek in eh.. bijzondere dingen dus ik krijg ideeën ;)

Na mijn luie ochtendje vanmorgen heb ik vanmiddag toch nog allerlei dingen in huis gedaan. Gestreken, de was gedaan, de vaatwasser uit en weer in geruimd en wat vieze plekjes schoongemaakt. Bed afgehaald en weer opgemaakt. Voor de konijnen gezorgd. Straks weer even verder.

7. Nu heb ik ook trek in gefrituurde snacks. Met ketchup. Dat is echt mijn eh typische zwangerschapskwaaltje. Dan gaat overal ketchup of tomatensaus op. :)

ik ga nog even wat te eten pakken. heb de hele dag al trek in van alles en nog wat. lijk wel een afvalbak

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @afscheiding; hier begint het elke maand zo rond 5 a 6 dpo... kan bij je horen, veel vrouwen hebben hier last van maar kan ook bij een zwangerschap horen... afwachten dus... ik hoop het voor jullie....

9. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@babyengel, ja je wordt bedankt he. Konijnen... :D Zolang we er maar lol in hebben toch? ;) En spannend, dat je de typsiche trekjes van een zwangerschap krijgt!

@all, ik taai af voor vandaag. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

10. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    babyengel: Jaa ik weet het heb me gelijk ook aangegeven hoor
    maar ik mag blijven heb de goedkeuring gehad;)
    Ik denk ook dat ik het gewoon morgen doe als ik het aandurf;)

:pjij ook al zin in lekkere snacks
    hmm zin een een frietje speciaal:p

11. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

En willen jullie nu ophouden met praten over eten! Ik krijg honger terwijl ik moet gaan slapen ;)

@BabyEngel, ik heb mijn temperatuur van afgelopen zaterdag met 1 honderdste naar beneden bijgesteld, en dan zegt ie wel dat de eisprong zondag is geweest. Dus zo laat ik em maar staan, dan klopt ie volgens mij.

12. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Carmen1982: We stoppen al....:D

Weltrusten dames:)

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ afscheiding: ik heb het deze maand heel erg. soms heb ik net het idee dat ik ongi aan het worden ben... maar dan is het alleen witte afscheiding (gelukkig)...

@ iedereen: welterusten voor de gene die naar bed gaan

14. Ja hier soms ook ineens veel afscheiding. Maar dat heb ik wel vaker. Komt meestal ook op die momenten dat het niet uitkomt.
    Ben emo ook pff. Nu ff maar chips eten. :D Sorry Carmen heb honger. :)

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoooooo jullie schijven echt teveel!!!

@ mamavanjoshua: tja....da's ook niet echt een bemoedigend rijtje ovutesten..Hoop dat je snel een dikke vette positieve hebt!

@ Carmen: ik zou ook zondag zeggen

@ Mompelientje: wie weet vindt jullie baby Warhammer wel meteen hartstikke mooi. Ik heb Gothic vrienden wiens dochtertje gek is op gargoyles, dus het kan wel ;)

@ Woezy: welkom!

@ hier: vanavond nog es gepiest...mja..nog steeds niet positief. Het duurt en het duurt maar. Inmiddels wel veel vochtverlies, maar dat kan wellicht ook nog van vanmorgen zijn? En een beetje jeukerig gevoel zonder schimmelverschijnselen. Ik las, dat meer vrouwen er last van hebben rond de ovulatie, maar ik had het nooit eerder. Ik duim verder, hopende dat Lief nog een paar keer te porren is :)

Zo ..ik nok af. Morgen met dochterlief naar de open dag van de basisschool. omdat ze vóór 30-09-2013 4 wordt, moet ze nu al ingeschreven worden. Vind het best vroeg...

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Rammetje Super fijn dat jij over twee weken al mag voor een echo!!!Dit keer is het geen leeg vruchtzakje hoor meid!

@Mompelientje Wat is dat nou weer?! Warhammer?:D
    Wat ben je toch een maffe chick!! Dat is een compliment trouwens :)

Beterschap missillie!

@Martina Geen kans onbenut laten :D Je hebt groot gelijk! Mijn man heeft momenteel een koortslip. Nou, aan mijn lijf dan geen polonaise :p

@Babyengel Ja ik begin er ook een patroon in te zien! Merk dat mijn lijf wel graag wil. Had vanmorgen zelfs wat melkachtige substantie uit mijn tepels, maar dat was vorige maand ook al zo en toen was het niet raak.. Ik kan er nog weinig over zeggen!
    Oh spannen voor jou meid! 7 dpo en ook al wat "kwaaltjes" Ik duim voor je hoor!!

@Hellen Spannend voor je dochter, een open dag op de "grote school" Veel plezier!!

Meiden, slaap lekker! Ik duik ook onder de wol!!

17. @ Hellen
    Wat vroeg! Kreeg voor de 2e verjaardag van zoonlief wel een boekje met informatie over alle basisscholen hier maar er zijn amper wachtlijsten, dus inschrijven hoeven we nog niet. Daarentegen binnenkort wel kijken voor een peuterspeelzaal. Succes/veel plezier morgen.

@ Kit
    Vaag, melk lekken?? Dan zou je idd automatisch dingen gaan denken. Ja ik heb de angst hier dat ik al die stomme kwaaltjes mezelf aan het aanpraten ben maar heb telkens trek daar kan ik iig niet omheen :) nou ja we zien wel ik denk dat ik sowieso pas echt juich als er een kindje gezond in mijn armen ligt..

Nou ik ben de laatste hier denk ik, hoop dat jullie allemaal lekker slapen inmiddels. Morgen weer werken dus fijne dag allemaal.

18. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Poeh, ben al een hele tijd niet meer online geweest hier! Druk druk druk met van alles!:( Nu dus hier maar starten met een schone lei, ik ga niet meer terug lezen!

19. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Heeft iemand van jullie ervaring met de ovulatietesten van Wondfo die op marktplaats aangeboden worden?

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen,

Hier even snel een berichtje voor ik weer de hut open ga gooien ;)

@ mompelientje, zoooo jij durft echt!! Ik durf echt nog geen test te doen op 9DPO....Maar ik hoop uiteraard dat je vage streepje heel snel een knaller word!

@ Babyengel,....Hoop dat alles een beetje heeft gesmaakt hahaha

@ the rest die wacht op zijn ei,.....hoop dat het echttttt snel springt!
    En voor mijn mede bankwachtsters......geduld!! en heeeeeeel veeel fingers crossed!

Nou ik ga werken en daarna al lekker weekend!!

Deel Deze Pagina