NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Welkom TERUG, heb nooit van deze testen gehoord! Maar je krijgt hier vast wel snel antwoord van iemand die ze wel kent :cool:

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Heb trouwens mijn banner aangepast omdat mijn ei 4 dagen eerder was, anders lijkt het als of ik pas over 10 dagen kan testen en dat lijkt nog zoooooo ver weg ;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mompelientje wohhhhh.......waarom test je zo vroeg meid??? Ik ga heel hard voor je duimen, en als je toch vroeg test test dan even niet op zo'n raar tijdstip muts!!! Whahahaha........

@Kit, melk uit je tepels, ja ik wil niet veel zeggen maar dat heb ik alleen maar gehad als ik zwanger was (incl de mk's) dus ga voor je duimen.

@Hellen hop met dat ei!

@Mamavanjosh, jij loopt toch te klungelen he met je ongi.

@Suus...ik blijf hopen voor je.

@Spinnekop......kom je me nog achterna???

Zoals jullie zien blijf ik jullie wel een beetje volgen......hier gaat alles goed de symptomen komen langszaam binnendruppelen nou ja langzaam hahaha, gisteren hele dag licht in mijn hoofd geweest en koud!!!
    Maar ik omarm ze met beide armen!
    Kus....

4. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha lees ik vanmorgen in de metro mijn horoscoop...(khad weer lekker verttraging dus ben een beetje chagie)

Als jij plannen hebt voor gezinsuitbreiding dan is vandaag een prima dag om aan de slag te gaan, of je slag te slaan. Zo niet, dan moet je vandaag dus extra goed oppassen bij wat je doet

:D:cool: je kan je er gewoon niet van aflsluiten of minder mee bezig zijn....

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    #1745 Betty Barclay, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    Goedemorgen meiden!

Gister bleek toch een laatste stuiptrekking van mijn baarmoeder te zijn. Gisteravond was het al weer overgegaan in bruine rommel en nu is het helemaal weg. Nou houden zo :cool:

@Noli: ik heb geen ervaring met de ovulatietesten van wondfo, maar wel met de zwangerschapstesten van haar (ik denk dat je Cindy bedoelt, van marktplaats of niet?) Die wondfo zwangerschapstesten zijn in ieder geval prima! Ze reageren niet ultravroeg, maar zijn wel heel betrouwbaar. Zou ze wel aanraden dus!

@Mompelientje: als ik jouw chart zo zie (en even de 600 kleuren wegedenk die je aan je lijst hebt toegevoegd ;)) dan zit je volgens mij nu pas op 3 dpo! Het lijkt er op dat je ei is geweest op dag 18.
    Dus dan is het technisch onmogelijk om gisteren (op 2 dpo) een positieve zwangerschapstest in handen te hebben. Je maakt nl nog helemaal geen HCG aan op 2 dpo... Sorry meis! Het zegt uiteraard niks over hoe je test over een dag of 8 a 10 is, maar nu kan het echt nog niet. Ik wil niet dat je voor niks hoop krijgt! Ik weet als geen ander hoe dat voelt...

@Kit: Zomaar een knuffel!
    @Goof: Jij ook meis!

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @CVO: nou moet je er natuurlijk wel even bij vertellen wat je sterrenbeeld is... Dan weten de andere dames hier ook of ze aan de slag moeten. ;)

7. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ish okie, rond de 18e heb ik niet geklust :(

8. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1748 Solana, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    @Babyengel, dank je wel. Dan laat ik me banner gewoon zo staan. Nu heb ik nod op 5 februari. Ik hou dan wel rekening met het feit dat het de 8e moet zijn.
    Wat spannend bij jou zeg. Wanneer ga je op zijn vroegst testen? Over 2 dagen? Ben heel erg benieuwd. Ik hoop op een positieve test.
    @mamavjoshua, vervelend rijtje met ovulatietesten heb je zeg. Ik hoop voor jou dat je snel een knaltest hebt.
    @Hellen, succes met knuffelen nog. En wat moet je dochtertje al vroeg ingeschreven worden zeg. Dat is hier niet zo. Ik heb mijn zoontje pas een paar maanden vantevoren ingeschreven.
    @Noli, heb er wel over gelezen. Volgens mij waren er hier ook wel een aantal die ze daar bestellen.
    @Remember, werk ze vandaag!
    @Goofy, wat fijn dat het goed met je gaat. En leuk dat je nog steeds meeleest.
    @cvo, hahaha dan weet je wat je te doen staat vandaag!
    @BB, fijn dat het weer over is. Nu maar hopen dat het ook niet weer gaat beginnen.

9. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Goedemorgen!!!

@testen wondfo; Ik heb zowel de ovu.testen als de zwangerschapstesten in huis.... De ovu.testen werken prima!!! Heb nog geen ervaring met de zwangerschapstesten, helaas.... :(

@Kit; Dat is wel vaag idd, laten we hopen dat het een goed teken is.... Duim voor je hoor!!!!

@BB; wat fijn voor je dat het allemaal over is en weg is... Hoop dat het weg blijft!!!! Kan je lichaam even goed de rust pakken die het nodig heeft!!! *knuffel* voor jou meis...

@Dream; hoe gaat het met je klachten???

@Rens; fijne avond gehad gisteren???

Verder zwaai ik even na alle dames.... *zwaai* Weet het allemaal niet meer, zit op mn werk dus kan het niet even makkelijk bij houden!!

@Hier; heb af en toe wel vage klachtjes... Maar of dat wishfull thinking is of dat het 'echt' is..... En temp. zit weer in de lift, wel es waar 0.1 omhoog maar goed......

10. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Goof; wat leuk dat je hier nog steeds mee leest!!! Fijn om te lezen dat het goed gaat, al krijg je wat klachtjes erbij.... Maar lees dat je ze met omarmt... Goed zo!!!!

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Goedemorgen lieve meiden!

@Goofy Hoooi! Fijn dat je kwaaltjes binnendruppelen en jij je ws alleen maar meer zwanger voelt :) Weet je al wanneer je eerste echo is?
    Wat betreft melk.. Mijn man zei het, dat er wat uit kwam. Vervolgens kneep ik er zelf in en warempel een straaltje :O
    Mja vorige maand hoorde ik mijn man er ook al over. Het lijkt wel cyclusgebonden. Had jij al zo vroeg lactatie?

@CVO Haha, nee dat kan ook niet joh. Als dat eenmaal in je koppie/lijf zit...

@B Knuf terug!

@Hier Ik ga proberen een stapje terug te doen van het werk. Ik heb niet voor niets deadlines, dus ik kan dingen echt wel íets langer laten liggen. Gisteren heb ik ook als een malle zitten werken en ondertussen kind & huishouden. Merkte dat het een beetje op was toen mijn man thuiskwam. Die moest het even ontgelden..
    Thuismama zijn is top en ik voel me echt wel bevoorrecht, maar de combinatie met thuis werken is nauwelijks te doen. Ik hoop dat ze snel plek hebben op de opvang voor twee ochtendjes. Alhoewel, dat zeg ik nu. Weet niet of ik hem wel aan de zorg van anderen over durf te laten :D

@Lianne mooi lijstje hoor ;)

Werkse voor de meiden die moeten werken!

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oke nu begrijp ik het!
    Ja ik persoonlijk had het echt geweigerd, maar dat omdat ik de micriginon 30 heb geslikt en het 16 maanden duurde eer ik zwanger was, dus ik heb wel het gevoel en idee dat ook al is je cyclus strak, dat die zooi toch langer in je lichaam blijft dan je denkt!
    ik had na het stoppen van de pil een hele strakke cyclus van 28 dagen en toch heeft het zo lang geduurd!
    Ik ben benieuwd hoe het nu afloopt en of je provera krijgt!
    Ik hoop het voor je meis!

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden hoe is het hier??
    Hier gaat het goed wel knallende hoofpijn echt vresselijk en een hoofd als vergiet!
    Ze komen zo een nieuw auto ruit plaatsten van carr glass!
    Dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt.
    verder hoop ik vandaag mijn ovu testen te krijgen!
    Nou meiden ik ga even op de bank!
    En vandaag een keer niet poetsen morgen maar weer!
    liefs

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden…

Sorry voor mijn afwezigheid, beetje drukke dagen gehad en daardoor wat minder in dit topic te vinden.

@ Kit, ben benieuwd! Klinkt toch wel echt als een goed verschijnsel! :D En een moeilijke kwestie inderdaad. Kinderopvang kan heel goed zijn voor een kleintje, maar ook minder goed uitpakken. Mocht je dat willen iig eerst goed oriënteren wat de mogelijkheden zijn. En de druk iets van je werk halen is altijd wel fijn toch! We leven tenslotte niet om te werken!

@ CVO, welk sterrenbeeld ben je?!! Hier ook vanaaf weer aan de knuffel, want ei komt hopelijk in zicht! :D

@ Mopelientje, als ik naar je kaartje kijk ziet het er naar uit dat je de 22ste je eisprong hebt gehad. Denk dat een pos. test nu nog onmogelijk is… Wanneer dacht jij je ei gehad te hebben!?

@ BB, fijn dat je nu even wat tijd voor jezelf kan pakken!

@ Mamavand, jouw eisprong is ook in de buurt! :D Al goed aan de knuffel!?

Hier gaat het tempen nog steeds goed! (tot mijn verbazing!) Ben benieuwd of mijn ei binnen een week een beetje zichtbaar gaat worden! :D

15. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Noorus!

Is ook zo hoor, maar een beetje verlichting kan idd geen kwaad. Twee ochtenden zou perfect zijn! Ik vind het ook niet erg om 's avonds te werken of als Joah slaapt, maar de laatste dagen ben ik elke seconde van de dag bezig.
    Ik ben sowieso moeilijk met hem loslaten ook naar familie toe. Ik moet me daar maar eens overheen zetten :p

Je zult merken dat het tempen heel fijn is! Al hoop ik voor jou dat je het niet te lang hoeft te doen ;)

16. Goeiemorgen
    Hier weer een saaie temp 37,2 en ik ben zo ontzettend emo.. nu heb ik eens in de zoveel tijd sowieso wel een huilbui hoor om mijn dochter* maar gister was het even extreem weer. Kon daarna ook niet goed slapen en vanmorgen werd ik zwetend wakker.. steken in mijn buik.. nu ook hoofdpijn. Ik word hier gek van. Nu maar even lekker warm douchen en hopen dat ik mijn tranen op het werk binnen kan houden :)

17. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Babyengel; sterkte meissss, dikke *knuffel* voor jou!!!!

18. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Thnxxxx Kit, jij hebt anders ook een mooi lijstje... ;) Krijg je nu een dipje????? Met je 'vage klachtjes' erbij maak jij het ook aardig spannend!!! :D:D:D

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

net naar de fysio geweest .. ik vergeet uit te ademen ?! daarom loop ik vaak blauw aan hmmm
    verder onderzoek loopt nog

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik had trouwens een vraag aan jullie ?!
    hoveel geld hebben jullie aan zw testen uitgegeven ?
    haha :)
    ik 5 euro de rest van de maanden niet een keer getest omdat ik mb ongi voelde aankomen ..

en 1x gratis bij de dokter hihi

Deel Deze Pagina