@ Kit: plak je toch een pleister op zijn mond haha... nee hoor, ik zou ook niet gaan knuffelen als mijn man een koortslip had @ Lianne: het gaat gelukkig weer beter ! plas alleen nog wel veel... @ Behappy: 10 euro in totaal @ Hier: niks bijzonders !! trouwens wel even een vraagje; wanneer heb je je innesteling ?
@behappy, vergeetje uit te ademen?!? Goed oefenen, is toch wel een belangrijke basishandeling Ik hoop dat je er goed aan geholpen kunt worden. En geld uitgeven aan testen. Aan ovulatietesten heb ik al wel wat euries uitgegeven (heb de laatste batch goedkoop bij zwanger en kids gekocht), en heb een paar zwangerschapstesten liggen. Maar ook die zw.testen heb ik online gekocht, een stuk goedkoper dan die in de winkel leggen. In totaal (ovu. en zw. testen) heb ik denk ik nu een euro of 40 uitgegeven. Erg he..
@babyengel, meis een dikke knuffel voor jou! snap heeeel goed dat je af en toe een flinke huilbui hebt... en laat het lekker komen. @hier ik moet zegen dat ik wel mee lees maar niet vaak reageer omdat ik me toch een beetje een indringer voel omdat julllie "hard"gaan met kletsen en ik kan dit echt niet bijhouden. haha Ik hoop ontzettend dat jullie snel zwanger zijn en vind het daarom wel leuk om mee te lezen. maar nogmaals sorry als ik niet vaak reageer. Ik werk 3 dagen in de week (vrij intensief) en daarnaast vraagt mijn zoontje van bijna 2.5 ook veel aandacht. En hij slaapt sinds een week niet meer smiddag en zodra hij die laptop ziet dan wil hij er zelf achter haha.. dus overdag normaal geen zsp voor mij. Op dit moment wel want ik lig ziek op de bank, en mijn moeder past even op onze zoon!! Verder ben ik heeeeeeel blij dat mijn man echt nu voor een 2e kindje wil gaan. Hij twijfelde eerst echt heel erg omdat wij met ons nieuwe huis zitten (zijn een huis aan het bouwen wat in nov/dec word opgeleverd). Maar die twijfel heeft hij overboord gegooid en heeft tegen me gezegd we zien het allemaal wel. Als we snel zwanger zijn is het mooi meegenomen en anders nemen we rustig de tijd. maar aangezien in het weekend mijn ei eraan komt, maakte me man mijn vanmorgen zelfs wakker voor een klusmomentje hahah!! Wat normaal niet gebeurt want onze zoon is altijd om 7.00 wakker maar die moest meer eventjes wachten hahah.. (die was toch hele verhalen tegen zijn aap aan het vertellen). @behappy, ik heb nog maar 1 duo test gekocht waarvan ik er 1 tje van over heb. Ik test ook pas echt als ik goed overtijd ben. Vind het anders zonde van het geld en ik denk als ik zwanger ben ben ik dat over een paar dagen ook nog wel. Bij onze zoon heb ik ook pas getest na 4 dagen overtijd! maar goed is best moeilijk want ik ben dan ook zeer nieuwsgierig als het zo is.!!! hahah
Zooowww, weer hardgelopen! Trots op mezelf @ Kit, ja een beetje tijd voor jezelf af en toe is toch ook wel goed (je moet tenslotte ook opladen!). Dat loslaten een probleem is hoor ik wel meer om me heen. Lijkt me ook heel niet makkelijk! Ik hoop ook dat ik niet te lang hoef te tempen! @ Babyengel, *knuffel* voor jou! Maar je temp is misschien saai, maar wel heel mooi hoog! Wat een jump vanaf jouw ei zeg! Wauw! Succes op je werk! @ Behappy, vergeet uit te ademen?! Huh!?! Ennuh, hier 8.95 uitgegeven. 2v5 van kv (waarvan 1 gebruikt) en zon dipstick pakketje van i-net gekocht. @ Rensje, ik herken het wel een beetje hoor. Ik heb het vooral ook omdat ik pas laat in dit topic terecht kwam Voelt toch anders. Maar vind het wel gezellig, dus momenten dat het lukt pak ik hier gewoon even mee. Voel je niet verplicht! Snap dat je druk bent met je zoontje en werk, vind het heel wat als ik zie hoe vaak mensen hier posten met 1,2,3 of soms 4 kids! Woow! Jij beterschap! En fijn dat je man nu echt voor een 2e wil gaan!
@Behappy nou dat is minder... Hopelijk vinden ze snel een oplossing... Ik heb al veel geld uit gegeven aan testen... Helaas... Sorry maar ben zo vergeetachtig dat ik alles weer vergeten ben...
Heey Lieve Meiden! Mompelientje.. Nog even geduld meis Woezy.. Welkom en heel veel succes Babyengel.. Hopelijk betekent het iets dat je zin hebt in al die lekkere dingen. Ik hoop het voor je. Logisch dat je je zo voelt zo op het emotionele vlak.. het is ook niet niks meis. Even een dikke knuffel voor jouw! Hellen.. Succes vandaag bij de open dag. Waar blijft de tijd he?? Noli.. Ik heb ervaring met die ovu testen. Ze bevallen mij erg goed. Ze geven duidelijk een echte knaller weer, die onderscheid je echt! En ze zijn lekker goedkoop.. hier dus een tevreden iemand erover Goofychick.. Gelukkig gaat het goed met je en ach die kwaaltjes heb je er allemaal wel voor over he Wanneer mag je voor een echo? CVO.. Lekkere horoscoop hoor hahahaha. Wat is je sterrenbeeld?? Betty.. Gelukkig is het weer over en hopelijk blijft dat nu ook zo Ook even vanuit mijn kant zomaar een knuffel voor jouw Lianne.. Nog even geduld meis en hopelijk mag jij heel snel zo'n zwangerschapstest gaan gebruiken. Werkse vandaag Kit.. Denk een beetje aan jezelf he, niet te hard werken! Neem af en toe ook even een rust momentje. En ik begrijp je gevoel ook hoor, over het wel of niet willen wegbrengen naar de opvang. Ik kan het ook niet.. tja er zullen mensen hier anders over denken maar ik voel me goed bij wat ik nu doe En over dat loslaten naar familie, tja ik ken het hoor hihi! Behappy.. Geen idee, maar ik heb er wel een aantal versleten omdat me cyclus nog niet regelmatig is.. bovendien heb ik alleen van die goedkope testen gebruikt Suusje.. Hoe gaat het nu met je?? Hier: Visite ging gister laat weg dus wij gingen meteen richting bed en hebben nog even fijn geknuffeld Vandaag wederom een knaller van een ovu test.. Naja we hebben in ieder geval ons best gedaan Vind hem wel vroeg deze ronde.. ach ja, is een keer wat anders En nu heb ik last van witachtige afscheiding, terwijl ik altijd rond me ei eiwitachtige afscheiding heb. Het verbaast mij dan ook dat me ovu testen positief zijn..naja!
Hey meiden even een vraagje! wanneer kan je het beste ovu testen gebruiken ochtend of middag of avonds, en zo ja welk dagdeel of tijdstip en waarom?? Wat ik al aan testen heb uitgegeven, alleen nu of ook bij de zwangerschap van me zoontje! Denk als ik alles op tel dat ik me doodschrik. Ik zat vorige maand al op dik 45 euro! Dus ik denk alles bij elkaar met de 16 maanden proberen zwanger worden van ons zoontje me wel 1000 euro! hahaha erg he! liefs mamavand
Meiden nog een vraagje! Degene onder ons die al kindjes hebben, zullen ook weleens een strijd hebben met hun man op wie hun kindje lijkt! (voor de grap dan he die strijd geen echte strijd natuurlijk) maar mijn man beweerd bij hoog en laag dat ons zoontje op mij lijkt! Ik vind hem dus echt op zijn vader lijken! Nu ben ik benieuwd op wie lijkt ons zoontje?? Linker foto is ons zoontje Rechts mijn man nu(oh ja zonder kale kop) Linksonder ben ik met donker haar heb het nu langer en blond! Rechts onder mijn man toen hij 4 was! Ben benieuw wat jullie vinden! zal hierna nog even een foto plaatsen van hoe ik er nu uitzie! Die foto van mij is van 2 jaar geleden!
@ mompelientje ik duim voor je hoor, en tsja die warhammer voor de baby zou ik nog maar niet laten zien haha, kind meteen een trauma @ Woezy welkom @ Missillie spannend meis @ Babyengel ook spannend voor jou meis, ik duim voor je en een knuffel voor je emo -buien @ Helen jeetje je ei laat wel op zich wachten succes met de zoektocht ik duim voor een snel ei @ Kit melkachtige substantie uit je tepels klinkt positief... heb ik echt nog nooit gehad. En ja soms moet je wel eens een stap terug doen,ff de balans weer vinden tussen werk en de rest @ NoLi sorry geen ervaring mee @ Renske op dag 13/14 je ei is heel netjes! nnog ff doorgaan met klussen hoor als je vandaag de knaller had. misschien morgen pas je eiwitachtige afscheiding en dan is je ei pas gesprongen. Dat je witachtige afscheiding de 'aankondigign' is...snap je @ BB hahah ja misschien idd handig...het sterrenbeeld is een Stier @ Solana, tsja we kunnen altijd aan de slag, maar heb me ei al gehad dan maar voor de lol @ Lianne gewoon volhouden, over 8 dagen kan je pas testen dus het is nog erg vroeg voor klachtjes @ Noorus Knuffelse vanaaf..ik ben stier @ Behappy...hoe doe je dat dan, niet uitademen?? naja als ze bij de fysio dit kunnen verhelpen dan is het prima toch. Ik heb nog maar 1 keer een test uitgevoerd, dus 2,50...de rest gewcacht op me ongi @ rensje ja het gaat soms heel hard hier maar leuke update en succes met het klussen. En ik ben een stier..
Nou CVO dan moet ik straks ook maar aan de klus... Lig nog steeds plat op de bank met koorts,keelpijn en flink verkouden.. Heb me de rest van de week maar ziek gemeld...
@ Mamavand, volgens mij ben je beetje in de war met rechts/links, maar goed ik snap je vraag... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het van fotos altijd moeilijk te beoordelen vind. Gedragingen en bewegingen zeggen altijd veel meer! Maar als ik het zo moet beoordelen lijkt je zoontje op jullie beide! Hij heeft jouw mond en wenkbrauwen vind ik en je mans neus en ogen...
Hoi meiden, @kit, bijzonder, jouw kwaaltjes. Binnen een week weet je of het raak is! En zoals de rest ook al zegt: goed voor jezelf zorgen. Pas dan kun je het beste voor je gezinnetje zorgen @babyengel, dikke knuffel voor jou. Ik kan me voorstellen dat het je zwaar valt. En ik duim voor je dat deze klachten tot een positieve test leiden! @rensje, wat fijn dat je man ook voor een tweede wil gaan! En grappig he, als ze dan willen dan gaan ze er ook gelijk helemaal voor @noorus, goed bezig, dat hardlopen! Ik ga donderdag weer... @behappy, ga je zinnen verzetten! Anders is 9 dagen wachten tot je kunt testen wel heeeel lang hoor.. @mamavand, van ovulatietesten weet ik dat het wordt afgeraden met ochtendurine en dat het daarna vooral belangrijk is dat het elke dag op dezelfde dag test. In mijn geval is een uur of vijf 's middags het handigst, omdat ik dan net uit mijn werk ben. Ik drink dan vanaf een uur of twee niet meer. En van de foto's kan ik het echt niet zeggen op wie jullie zoontje meer lijkt, sorry. @suusjelove, wat naar dat je nog steeds niet fit bent! Veel beterschap en een knuffel. Voor alle dames met een naderend ei: veel knuffelplezier, en vooral niet te vroeg stoppen! Ga ik nu eens mijn to do lijstje afwerken. Hoezo vrije middag: boodschappen doen, was wegwerken, boven schoonmaken.... Verder natuurlijk niets te melden, zit volgens FF inderdaad sinds zondag op het wachtbankje. *pompiedompiedom*