Mamavand.. Ik vind het moeilijk oordelen over de foto's sorry. Kan niet echt zeggen dat ie echt op 1 van jullie lijkt, volgens mij heeft ie van jullie allebei dingen! Wat betreft ovu testen.. ik begin altijd vanaf dag 10, maja ik heb ook die goedkope dingen en jij hebt die CB toch? Die zijn wat duurder.. Suusje.. beterschap. Ziek maar even goed uit! CVO.. Jaa ei op dag 13/14 is netjes ja maar ik vind het raar omdat ik normaal een laat ei heb. En vandaag had ik niet alleen een knaller, gisteren ook al dus op dag 12. Voor mijn doen is dat erg vroeg en i.c.m. de afscheiding kan ik de eisprong gewoon niet thuis brengen. Maja die testen liegen er niet om.. Ik heb eergisteravond en gisteravond geklust, ik denk dat ik vanavond even een pauze in las..
maar dan is je ei nog niet geweest he, misschien vandaag niet klussen maar morgen wel hoor en dan zal denk ik je afscheiding wel veranderen naar vruchtbaar slijm, dus dan heb je alsnog je ei op dag 14 of misschien zelfs wel 15
CVO.. jaa we kijken het wel aan wanneer hoe of wat. Had het alleen nog niet verwacht, dat probeer ik ermee te zeggen! Jaa morgen weer klussen, het moet wel leuk blijven he
Ik krijg het niet bijgehouden met lezen, maar goed. Ik ben toch bang dat de vreemde bloeding richting mesntruatie gaat. Het duurt nu wel erg lang en is blij vlagen ook meer en minder, maar ik denk toch teveel voor een innesteling.... Ik snap er helemaal niks meer van....
ja ik heb idd die testen van cb! Ik wil vandaag testen als ik ze binnen krijg! hahah daar zit ik op te wachten!
@Babyengel Ahww Knuf voor jou! Het is ook nog maar zo kort geleden. Laat maar lekker gaan die tranen hoor! @Noorus Terecht trots op jezelf hoor! Doe het je niet na @REnsje Ik dacht even dat je ons Renkse was. Ik wilde al boos worden Je moet je nooit een indringer voelen hoor. Het is een forum en jij mag hier net zo goed posten @Rens Meer vroege eieren deze maand! Hier ook! Je bent gewoon een na-apert Kansen weer benut! Ik ga voor je duimen meis!! Toffert die man van jou, je gewoon 's ochtendsvroeg wakker maken om te knuffelen! @Lianne Een innestelingsdipje? Ik hoop het! Mijn temp scheelt maar 0.1, dus ik denk niet dat dit echt een innestelingsdip kan zijn. We gaan het zien Nog een weekje Lianne!! @Mamavand en quiz Ik ben daar zo slecht in he! Durf je het niet te zeggen.. @CVO Juist, balans! Dát zoek ik @Carmen Je hebt helemaal gelijk meis! Succes met je klusjes. Gezellig op het wachtbankje
maar dan heb ik ook echt een dipJE!!! hahahaha.... En die van jou kan morgen nog verder zakken he!!!! Spannend....
Ik ga ook meedoen! Ik weet niet precies hoe mijn cyclus verloopt (ben net gestopt met de pil) maar mocht alles netjes doorlopen dan mag ik op 3 februari. Eerste ronde, eerste kindje
CVO.. Idd, apart lichaam soms he Zittie.. Hmm vreemd hoor, je ongi al zo vroeg!! Balen zeg Mamavand.. Hahahah oke. Heb je er veel besteld dan van die CB testen? Kit.. Hihi rensje en renske lijken idd op elkaar he UHmmm.. alleen mijn man heeft mij vanmorgen niet wakker gemaakt om de klussen dat was iemand anders haha of ik moet heel raar gedroomd hebben hihi
@Lianne Ik geloof zelfs dat innestelingsdipjes tot 10 dpo kunnen voorkomen. Dat zag ik net op FF toen ik naar de pregnancy charts aan het kijken was. Hoezo jezelf gek maken?! @Lotje Welkom en succes! @Rens Zie je dat was voor Rensje! Ik raak erdoor in de war
Tot 10 DPO zelfs???? Ohhhhh.... Enne ik kijk ook wel regelmatig op die pregnancy charts hoor op FF.... Dussss euhhhh je bent niet de enige.... enne Ik zal idd op weer Renske en Rensje gaan schrijven!!! hahahaha.... Voor de duidelijkheid.....
Lang niet geweest in dit topic, ziek geweest. Maar gelukkig weer op de been Zoveel nieuwe berichtjes!! Iedereen in ieder geval succes met klussen/testen/wachten Gister en vandaag een positieve ovualtietest, dus gister geknuffeld en vandaag ook maar weer aan de bak
Hey meiden, eerst maar eens "even" reageren... @ Babyengel: i know... Maar vandaag heb ik dan toch eindelijk een test waar toch echt duidelijk een streepje te zien is... Al issie nog niet positief... 't lijkt er nu toch echt op dat er eindelijk een eitje onderweg is... (al is dat niet nu meteen hahahaha)... Ik zal straks even de foto's plaatsen... Ow meid toch... *hele dikke knuffel geeft* @ afscheiding: hier kan ik er ook geen peil op trekken... Ene keer heb ik dit, andere keer heb ik weer dat... Heel erg irritant... Nu lijk ik wat waterige afscheiding te hebben... Is dat een goed teken? @ Hellen: nee he? Werd er ook echt even moedeloos van... Maar vandaag lijkt het erop dat er nu eindelijk 1-tje onderweg is... Ga vanavond weer even testje doen... Oooow zo herkenbaar... spannend hoor. Ik hoop dat jij ook snel een positest hebt (of in iedergeval een eitje hebt)... @ Noli: welkom terug. Nee, geen ervaring mee, sorry. @ Goofychick: ja erg he? Ik ga heel erg hard duimen voor jou hoor meid!!! Dat 't maar mag blijven plakken!!! Enneuh, idd die klachten allemaal met met dikke armen ontvangen . Het lijkt er nu toch echt op dat ik een eisprong ga krijgen... @ CVO: whahahaha, nou dan weet je wat je te doen staat whahahaha...... @ BB: ik hoop dat je nu alles kwijt bent meid!!! @ Solana: dankje... Ik hoop 't ook... zal zo nog 2 foto's plaatsen van de test van vanmiddag... Ziet er beter uit nu... ... Dus misschien... @ Lianne: ooow spannend zeg!!! Ben benieuwd... @ Kit: Ik weet zeker dat dat wel goedkomt hoor, om 'm 2 ochtenden daar achter te laten... 't geeft enorm veel rust en je kleintje vind 't alleen maar leuk . @ Mamavand: tja... maarja... ik MOEST, ivm de kans op baarmoederkanker als ik niet snel zou menstrueren... Heel misschien is de provera niet nodig... als ik binnen een paar dagen m'n ei heb... zie test onderop... ik hoop dat hij nu alleen nog maar donkerder gaat worden . Ow jeetje, das niet zo mooi dat je zo'n koppijn hebt... Ik hoop dat 't snel weggaat hoor. Tegen mij is altijd gezegd het beste tussen 11.00 uur en 13.00 uur... Daarom doe ik 't ook altijd om 12.00 uur... Maar vandaag doe ik vanavond ook even een testje (als 't maar voor 20.00 uur is geloof ik). Ik vind 't altijd moeilijk te zien op foto's... Hoeveel dagen heeft je cyclus? Aan de hand daarvan kun je kijken op welke dag je het beste kunt beginnen met testen... @ Behappy: bij de dokter issie niet helemaal gratis hoor ... Die krijg je dan wel weer terug vanuit je eigen risico ... LOL... @ Rensje: tuurlijk ben je geen indringer... 't is ook inderdaad moeilijk bijhouden, maar als je Wordpad erbij pakt, kun je ook reageren ... Is veel makkelijker ... Dat doe ik ook altijd, anders lukt 't mij ook niet hoor... Beterschap meid!! @ Renske: oooow weer een knaller... Nog weer even flink knuffelen dus ... @ Lotje: welkom meid!! En succes... @ Siesi: blij dat je je weer beter voelt... Hier dus 't idee dat er nu toch wat onderweg is... De test is nog niet positief, maar is wel duidelijk een streepje te zien... Hij komt nu zelfs naar voren in het negatief... Zie hier de testen in normaal en negatief... Wat denken jullie?
Zo na twee hele drukke dagen op het werk even bijgelezen. Sorry maar niet alles onthouden. Ook nu weer weinig tijd want op tijd eten om vanavond weer lekker te gaan sporten. meiden met een ei; zet m op en veel plezier met het knuffelen. Voor de rest een fijne avond!!
Mamavanjoshua: Ik denk dat je EI zeker onder weg is heb geduld (al kan dat heel moeilijk zijn ikweethet)
Ja he? Mijn man zei al, heeft het rijtje ook nog even bekeken en zei: gisteren zat er ook al een streepje... maar nu issie wel donkerder en dikker zei hij ... Dus vanavond aan de klus, straks ffies nog een keer testen (of zometeen) en hopen dat 'ie morgen weer donkerder is ... Dan waren de "zere" en grotere borsten dus toch van een aankomend eitje... Ze doen nu ook niet écht zeer meer. Alleen 's avonds nog wat gevoelig, maar verder geen last meer ...