Ohw echt waar joh! Dan snappen we gelijk waarom we gewaarschuwd worden in de bijsluiter bij het vergeten van de pil of als je binnen een bepaald tijd moet overgeven na het innemen. Kijk die info is altijd handig . Wel jammer dat de meeste die rond juist lekker rustig aan doen. @mamavanJ. Ik hoop echt voor je dat je ei eraan komt! Duim voor je!
@ Rammetje, wat fijn trouwens dat je al zo snel een echo hebt!! Hoe voel je je nu? Ben je al een beetje aan het idee gewend?
Hallo! Ik red het niet om alles bij te lezen, morgen vrij en dan meer tijd Kan iemand me verplaatsen naar 3 februari op de lijst? (stond op 11 febr) Had vorige keer lf van 11, maar ga maar uit van lf 14. Alvast bedankt!
Heey Meiden.. Gisteren had ik een positieve ovu test en vandaag.. Eergister en gisteren geknuffeld, dan kunnen we vanavond wel even een break nemen toch? Of toch vanavond nog even? Ik twijfel
Moet kunnen toch, je hebt nu wel een aardige voorraadje aangelegd Het blijft wel even leven dus kan best nog wel raak schieten.
Iedereen bedankt voor de reacties over die Ovutesten van Wondfo! Mocht het deze ronde niet lukken, dan ga ik ze eens bestellen!
@ Lianne: dat is nog eens leuk nieuws . @ Iellie: nee hoor, ikke niet... Wij zijn er gewoon meteen voor gegaan hahahahha. @ Rammetje: dat is idd jammer voor de meesten... altijd nuttige info zoiets . Ja dat hoop ik ook... @ Renske: volgens mij kan dat gewoon hoor! Wij doen het om de dag... Niet elke dag ivm kwaliteit...
Kan wel een break nemen vlgs mij, anders morgen nog een keer? Heb vaker gehoord dat er meiden zijn met 3 pos ovutesten op rij. Succes!
@ Behappy O echt geen idee wat ik aan testen heb uitgegeven. Ik doe nooit zoveel testen, vorige maand heb ik er wel veel gedaan maar dat was omdat ze verliepen 12-2011 ik test alleen als ik mijn typische zwangerschapsklachten krijg en ovutesten misschien 3 per maand. Heb wel vorige x toen ik zwanger was zo'n dure van CB gehaald. Zo leuk om 'zwanger 2-3' te zien staan!! @ Betty Gelukkig is het bloeden weer gestopt. Haha de 600 kleuren op mompelientjes kaartje.. die denk ik ook altijd even weg. @ Carmen Een èchte vrije dag heb je zelden he, is altijd wel wat te doen in huis denk ik @ Cvo Haha die horoscoop jij kon er geen gebruik van maken, eitje is al geweest toch heb jij al klachtjes, je hebt toch ook je NOD 1 feb? thanks voor het duimen hopelijk helpt het @ Diana En hoe is het met jouw temp? @ Dream4 Innesteling tussen 5-10 DPO meestal . @ Dromertje Uh.. wat een slimme vriend heb jij mijn vent was vroeger ook zo haha *lees nu dat meer mannen dat dachten * Zozo goed dat jullie om de dag knuffelen volhouden. @ Kit Hier nog nooit lactatie in m'n cyclussen gehad, zelfs niet tijdens de zwangerschappen. Had je het ook toen je zwanger was van Joah? Herkenbaar hoor dat je hem moeilijk 'achter' kunt laten ergens. Ik vind het ook altijd nog moeilijk. Gelukkig hier bij mensen waarvan ik allemaal weet dat hij het er naar zijn zin heeft (moeder+s.moeder passen op). En verder goed om jezelf denken he. 1 Ding tegelijk en tussendoor ook wel eens pauze het is niet de bedoeling dat het teveel voor je gaat worden. @ Lianne Innesteling vindt meestal tussen 5-10 DPO plaats. Maar zijn ook uitzonderingen op mogelijk. Innestelingsdipjes zijn wat groter meestal. Had er 1 toen ik zwanger werd van m'n zoon en m'n dochter, dat was toch wel meerdere tienden. Maar je kan ook gewoon zwanger zijn zonder dip. @ Lotje Welkom en suc6 met zwanger worden! @ Mamavand Mijn man vraagt altijd aan mij of onze zoon überhaupt wel iets van hem hij is een kopie van mij toen ik jong was. Ik denk ook dat jouw zoon van allebei wat heeft, hij heeft de gezichtsvorm van je man en de ogen en wenkbrauwen van jou. @ Mamavanjoshua Ik zie 'm, maar vind het streepje wel vreemd 't streepje is namelijk breder. Maar hoe dan ook ik hoop dat het streepje steeds donkerder gaat worden. Je temp is nog wel vrij hoog, misschien nog een paar daagjes! @ Missillie Nee ik ga nu nog niet testen, al het zo door blijft gaan misschien zondag maar heb niet zo'n zin in van die vage testjes. En jij?? @ Noorus Zie dat je temp netjes zakt voor nu tsja mijn temp maakt altijd zo'n spurt, ik hoef nooit bang te zijn voor een progesterontekort. hee ik ben ook een schorpioen @ Rammetje Hee zwangere muts, hoe gaat het? Altijd fijn een vroege echo. Maar met 6 weken al @ Rensje Nee joh je bent geen indringer.. ik voelde me ook een indringer omdat iedereen elkaar lijkt te kennen maar werd met open armen ontvangen hoor haha.. ooh gewoon m, dat durf ik nooit @ Renske Lekker vroeg eitje! Misschien verandert je afscheiding nog wel wat. Denk dat jullie wel genoeg geknuffeld hebben, je ei iig niet gemist @ Solana Nee ik ga nu nog niet testen, veel te vroeg voor mij. Ik wacht iig tot zondag! Lief dat je voor mij hoopt @ Suusje Pff jij bent echt flink ziek he.. maar even niet met klussen bezig zijn. Eerst maar beter worden jij. @ Veerle Zo jouw temp zit mooi in de lift zeg!
Ja ik ben er "helemaal" aan gewend en zo niet dan zorgen de symptomen er wel voor om me te herrineren. Hahahah. Ben nu s' ochtends echt wagenziek, rij ik dan met me raampje open op de snelweg "voor het geval dat...." Hahahahah.
nog een vraagje hoor hebben jullie allemaal een rijbewijs en auto? ik heb nog geen rijbewijs, maar wil 'm nog wel halen, ben nog aan het sparen.
Ik heb een rijbewijs en auto. Zou mijn autootje ook niet snel willen missen, zonder auto heb ik de dubbele reistijd naar m'n werk toe. Heb een woon - werk verkeer autootje, voor lange afstanden nemen we die van me vriend mee
@babyengel. Ja met 6weken al. Dat hadden ze me vorige keer voorgesteld omdat we bij 9weken zagen dat het een leeg vruchtzakje was met de afmeting van 6w1d dus had ze gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap eerder mag komen om niet weer tot de 8-9weken in spanning te zitten. Toen dacht ik nou ik weet het niet want dan is het nog maar afwachten of de echo bij 9weken nog wel goed is maar ja. Toch willen m'n man en ik wel weten of er iets inzit. Als ik m'n gevoel vertrouw zit het dit keer goed, mijn gevoel vorige keer was niet zo goed... We wachten geduldig af. En wacht lekker met jullie mee!! Tot we samen naar het mama topic kunnen gaan.
Ja ik heb me rijbewijs voor auto en motor. En heb ook een autootje. M'n man mag met de motorscooter naar het werk. Hahahaha goed geregeld he
babyengel: Ik hoop het vol te houden tot het weekend Dames even een vraag me vajaja is best wel droog deze maand Ik weet niet wat ik moet denken vorige maand was die tot met NOD dag nattig en d8 echt dat ik zwanger was had ik namelijk bij me vorige zwangerschappen wat denken jullie komt me Ongie eraan:x???