NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardon een watte?? wat is vajaja?

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babyengel.. hormoonwaardes.. chromosomen ed.. maar bij een volgende mk gaan ze nog verder onderzoeken??? alleen geen id wat hahaha...

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    vagina ! :D

4. woezy

woezy Lid

14 nov 2011
    56
    0
    6
    NULL
    Groningen
    Wat weer een actieviteit hier vandaag zeg!

Eerst beterschap aan alle ziekjes voelende meiden hier.
    Ben zelf ook niet fit. De moeheid neemt met de dag toe. Een werkdag heeft nog nooit zo lang geduurd! Ik werk al heel lang 60 uur in de week dus lijkt me niet dat het daar nu ineens van komt?

Is iedereen druk bezig met tempen etc. of zijn er ook meiden die het gewoon eerst zo proberen?
    Ik probeer mezelf er niet teveel mee bezig tehouden en het eerste half jaar het gewoon zo te proberen. Maar het begint nu toch wel meer te kriebelen om ook te gaan tempen etc.

Aan de knuffelende meiden succes.
    En natuurlijk aan alle wachtende meiden.. nog even volhouden. Hoop een volle roze lijst te zien de 15e!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Schorpioenen schijnen hoge progesteron te hebben he?! ;)

6. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Hier hebben we het ook eerst 5 maand zo gedaan hoor!!! Toen met ovulatie testen begonnen, de maand daarna met tempen.... Vorig jaar rond deze tijd was ik net begonnen met mn 1e maand zonder pil...

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@dream: kan je mij ook misschien verplaatsen naar 3 febr? Alvast bedankt! (ik stond op 11 febr)

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik ben wel bij de 2e ronde begonnen met tempen+ovutesten, komt ook wel door langere cyclus en wrs nu ook onregelmatiger. Kijk gewoon wat je prettig vind.

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Suusje, hoop dat je je snel weer beter voelt!

@ mamavand, vanavond is niet nodig lijkt me, gewoon morgen weer! :)

@ Woezy, ik zei dat ook toen we 2.5 maand geleden begonnen, maar doordat ik zoveel lees over zwanger raken en cyclussen ben ik heel benieuwd geworden naar de mijne, dus vandaar dat ik deze maand temp. Als mijn eisprong op het moment is dat ik het verwacht denk ik dat ik het de volgende maanden niet meer ga doen...

@ Auto en rijbewijs, ik heb hier bijna 11 jaar m'n rijbewijs en bijna 3 jaar mijn motorrijbewijs. Wij hebben 1 auto (die ik gebruik voor m'n werk) en 3 motoren (waarvan vriend er 1 gebruikt voor woon-werkverkeer). De andere twee zijn onze hobbymotoren :D

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo Noorus, 3 motoren, leuk! Ik een auto en heb ik zeker nodig voor werk, anders zou ik er wel heel lang over doen... M'n man rijdt niet, wat dus betekend dat we nooit gedoe hebben wie de auto nodig heeft. Een nadeel is dat ik altijd de Bob ben, maar dat vind ik niet erg, aangezien ik niet veel drink en ook graag een heerlijke kop thee drink:)

11. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Ja al heb ik denk ik vorige week m'n ei gevoeld, dus afwachten maar...

12. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    #1892 Neirod, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    Tsjonge, wat wordt er veel op het forum geschreven. Te veel voor mij om allemaal terug te lezen.

Dan maar vertellen hoe het met mij gaat, en wat raad/advies vragen.

Inmiddels heb ik wat kleine klachtjes, zere borsten 8/9 dagen voor NOD, gevoelige vagina, met meer witte afscheiding. En afgelopen maandag ook nog een klodder in de pot :-S Sorry voor de omschrijving. Dat heb ik normaal niet, zoveel. Oh ja, en ik heb regelmatig zachte steekjes bij mijn eileiders/stokken en in mijn baarmoeder.....Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.......maar rustig afwachten geloof ik. Mijn NOD is 1 februari

13. woezy

woezy Lid

14 nov 2011
    56
    0
    6
    NULL
    Groningen
    Ik denk dat ik eerst ook nog maar even wacht en over een maand of 3 indien dan nog nodig maar begin met tempen enz. Al hoop ik natuurlijk dat het dan niet meer nodig is.

@ Neirod: Vervelend he die afscheiding dat heb ik deze maand ook voor het eerst weet ook niet wat ik er van denken moet, probeer ook maar gewoon af te wachten( we hebben ook geen andere keus) maar toch vind ik dat wel moeilijk. Onbewust ga je er wel door denken. teminste ik wel :)

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    * Zwaai @Goofychick*

@ Babyengel: het verdriet om je dochter zal heus nog wel even blijven. Dikke knuf. Ik hoop dat die steken in je buik iets positiefs teweeg brengen!

@ BeHappy: ik heb, toen ik daadwerkelijk zwanger bleek, echt heel wat testen versleten

@ Rensje: het is nie tverplicht om elke dag hier uitgebreid te komen babbelen. Ik vind het wle leuk om af en toe van je te horen, natuurlijk!

@ MamavanD: ik vind je zoontje meer op je man lijken. En ovutesten: normaliter elke dag tegen de middag. Maar als ik het op mijn heupen heb, test ik s'avonds rustig nog eens..Ahh..jij had een smiley, da's mooi! Sucsex ;)

@ Lotje & Senna & Missiej: welkom!!

@ Rammetje: fijn dat je snel een echo krijgt!

@ Rijbewijs: alweer een jaartje offeh 21 in bezit...ik rijd een klein autootje omdat ik eigenlijk alleen in de regio moet zijn. Maar omdat Lief ook maar een 3 deurs heeft, dromen we nog wel van een "echte" 5 deurs auto.

@ Hier: tot mijn grote frustratie wel duideljke lijntjes op de ovutesten (dikker dan die van jou, mamavanjushua), maar nog steeds niet net zo donker of donkerder dan de controlestreep. Zie de foto *zucht*. Maar vandaag wel last van het natte-kruizen-gebeuren, dus het kan nu toch écht niet meer lang duren. Wel ontzettend jeukerig "down under"maar dan zonder schimmelverschijnselen. Ik las dat het wel vaker rond de ovulatie kan voorkomen, maar heb het zelf nog nooit gehad.Hoop niet dat het wel een schimmel wordt, dat ljkt me erggg nadelig voor de levensduur van het zaad, nl.
    Roos vond de basisschool overigens zoooo geweldig, dat ik ze na bijna 2 uur letterlijk weg heb moeten sleuren daar. Ze was al aan de gymles mee gaan doen :)

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hopelijk morgen een dikke streep op je test Hellen en dan de teststreep:)

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Rammetje Wat een mooie banjer heb jij!! Op naar 8 februari!

@Rens Als je het heel zeker wilt weten moet je morgen nog een keertje testen. Zaad kan een paar dagen leven en het moet wel leuk blijven, dus gewoon lekker kijken of je morgen zin hebt om te knuffelen ;) ..en anders die dag daarna nog een keer om het af te leren :D

@Babyengel Ik had het ook tijdens de zwangerschap van Joah idd, maar had het vorige maand dus ook..
    Denk dat het vooral door de zure appel heen bijten is. Heb jij dat ook zo ervaren? Eerste keer "loslaten" is moeilijk en daarna gaat het steeds wat makkelijker?

@Suusje Jeetje meid, jij hebt het goed te pakken. Lekker rustig aan doen en snel beter worden!

@Hellen Wat fijn dat je dochter zo geweldig vond!!
    Hoop dat je snel een positieve ovutest in handen hebt.

@Hier
    ff klagen hoor. Een beetje mixed emotions going on..
    Mijn zusje heeft gynaecologische problemen en is voor het eerst bij de gyn geweest. Er is een kans dat zij ook endometriose heeft, want dat schijnt toch erfelijk te zijn. Niet tof.
    Mijn schoonzusje vertelde vandaag onder het eten bij mijn ouders dat ze zwanger is, dus ik word voor het eerst TANTE. Wel tof!
    De wieg van Joah staat bij mijn ouders op zolder opgeslagen en mijn moeder zei tijdens het eten, tussen neus en lippen door, dat die naar mijn broer en schoonzusje gaat ..en dat terwijl het helemaal geen familiewieg is! Niet tof :(
    Kon wel janken. Dat is onze wieg en ik heb nog steeds hoop dat daar over 9 maanden een broertje of zusje voor Joah in ligt. Toen ik haar in vertrouwen nam zei ze dat hij dan toch wel voor een paar maandjes naar mijn broer toe kan? Als ik deze maand zwanger blijk, zou ik twee maanden schelen met mijn schoonzusje. Hoe ziet zij dit voor zich? En waarom is ze aan het onderhandelen met mijn spullen? Ze bedoelt het niet slecht, dat weet ik, maar ik wil niet de partypooper zijn in dit verhaal. Ik schreef "ik kon wel janken", maar dat heb ik net ook even goed gedaan. Ik ben zo dankbaar voor wat ik heb. Ik ben altijd heel vrijgevig en bescheiden, maar dit vind ik niet eerlijk :(
    Neemt niet weg dat ik het zooo tof vind dat ik tante word natuurlijk!!! Wat een rollercoaster..
    Vriendinnetje vandaag bevallen van een gezonde dochter! Andere vriendin belde eergisteren natuurlijk op; zwanger. Ik ben zo blij voor iedereen, maar tegelijkertijd ook bang dat dat hele pco/endometriose verhaal hem dit keer niet gaat worden. Gyn zei een paar maanden terug dat de kans om twee keer de loterij te winnen, niet aannemelijk is. Nu is dat wel bijgesteld door hormoon- en zaad uitslagen, maar nu weet ik het allemaal even niet meer. Kennelijk heeft mijn eigen moeder er al geen vertrouwen in anders geeft ze onze wieg niet weg aan een ander. Ik heb al eerder vijf jaar lang gehoopt en gebeden. Ik heb nu zo'n mooie knul…Dat is meer dan ik gedacht had ooit te mogen hebben. Ik durf te hopen dat ons geluk niet op kan en er nog een zieltje bij ons mag, maar ik merk dat ik er wel weer heel erg mee aan de haal ga. Misschien wordt het voor mij ook tijd om wat afstand te nemen, pf.
    ..en lekker boeiend van die wieg trouwens. Dan kopen we toch lekker een nieuwe!
    Ik geloof dat ik er een heel piepkleinbeetje doorheen zit meiden. De moed zakt me heel even in de schoenen. Gewoon even. Voor vandaag :)

Dat was mijn zeikverhaal van de dag :p Ik zeg: tijd om naar bed te gaan! Weltrusten!

17. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Gewoon allemaal een beetje boel K*t, leuk en vanalles.....
    Kan mij voorstellen dat het allemaal zo dubbel is en je er even doorheen zit, ik zeg heel graag "komt goed scatju".
    Hoop dat je na eem heerlijke nachtrust weer fris en met volle moed verder gaat en dat uiteindelijk in het mooiste geval, je broer en schoonzusje tegen je moeder zeggen dat ze liever zelf een wieg je kopen en dat de gyn tegen jouw zusje zegt dat het allemaal goed komt!!
    Hele dikke knuffel................

18. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #1898 Mompelientje, 26 jan 2012
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
    Goedemorgen meiden!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Kit: ik vind het eigenlijk wel heel raar dat je moeder jullie wieg zomaar "weggeeft" en dat zonder overleg. Kijk, bij een echte familiewieg was het nog wat anders geweest (hoewel daar opverleg ook wel op zijn plaats zou zijn) maar ik snap jouw reactie hierover dus heel goed. Ik zou hetzelfde hebben! Dikke knuf. En tuurlijk, je kunt ook een nieuwe wieg kopen, maar het is toch anders, niet?

@ hier: Kit is niet de enige die vreselijk baalt: als oudere vrouw heb ik maar vrij kort vruchtbaar slijm. Dus hoewel de ovutest nog niet superpositief was, had ik gister wel heel veel waterige afscheiding en in de avond toch wel zoiets van " Ooww honey...!" Mja. Honey was erg moe en had vreselijk rugpijn (en dat is ook echt zo), dus hoewel ik hem in alleen een badjasje opwachtte, resulteerde dat..ook na enige toenaderingspogingen, tot niets. Nu is hij momenteel ook erg onrustig en het meest ongunstige aan alles is, dat ie gemakkelijk pas om 2-3 uur 's nachts naar bed gaat. Dan lig ik dus al ff, want ik mag er elke dag vroeg uit. Dan ligt hij dus nog half in coma. Dus vannacht is het er ook niet van gekomen. En vanochtend wéér niet, hij sliep zo ongeveer gewoon door en er was geen beweging in te krijgen, zeg maar:(
    En ik weet wel, dat ik na een positeve ovutest nog even heb, maar ik báááál zo vreselijk. Damn..maandenlang is ie niet in de buurt als ik mijn meest vruchtbare dagen heb en de eerste de beste maand dat ie er wél is, is ie er als het erop aan komt, niet te porren. Waaaah!
    Heb ook al een erg gevoelige buik, kan mijn PDS zijn, maar misschien ook al een naderend ei. Dus ik hoop dat ik vandaag niet alleen een positieve test heb, maar dat meneer ook te porren is voor een potje klussen. Want anders wet ik het ook niet meer. dacht in mijn allerergste frustratie nog: ik kap met die NOD forums, mja...bij wie moet ik dan gaan mopperen ;)?

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kit: ik vind het ook raar van die wieg... Lijkt me zeker pijnlijk om dat zo van je moeder te horen. En naar van je zus zeg! Maar ook weer gefeliciteerd dat je tante wordt! Knuffel voor jou!
    Hellen: snap dat je baalt! Weet je dat her zover is, is erg geen actie:( Heb je normaal knallers van ovutesten? Soms hoeft dat niet toch? Hoop dat het vandaag nog lukt! Ook knuffel voor jou!

Hier vandaag vrij, maar ben al uit bed, lekker dagje voor de boeg =weinig doen en denk tennis kijken:) En kan het hier vandaag meer volgen, want heb heel de dag tijd:):):)

Deel Deze Pagina