NOD lijst 1 t/m 15 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Hoe voelt iedereen zich vandaag?

Ik heb last van krampen... Ongi is flink aanwezig... Is mijn eerste eigen ongi sinds ik gestopt ben met de pil... Gelukkig kan m'n eigen lijf dit nog, Hihi. Ik baalde wel gister toen ongi zich aankondigde, maar was wel te verwachte natuurlijk...

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ kleineroe: op zich is het wel fijn dat je nu nog best vlot ongesteld bent geworden. Maar liever was je zwanger natuurlijk. Of je nu in de eerste ronde of twaalfde rond zit, de hoop dat je zwanger bent zul je altijd hebben. Dus dat gevoel is normaal. Ik hoop dat je deze ronde op roze gaat, succes!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hier is mijn menstruatie voorbij, gelukkig :)

Zojuist bij de huisarts geweest. Ik moet ff bloed laten pruiken op hormonale waarden en dan verwijst ze door naar de gyn (ongeacht de uitslag, maar dan weet ze in ieder geval al of daar iets speelt).

4. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Hebben jullie dat trouwens ook? Op tlc is er nu iedere ochtend een programma "one born every minute". En heel stom, maar bij al die bevallingen krijg ik tranen in m'n ogen... Hebben jullie daar ook last van, of stel ik me aan?

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb alleen maar TLC in de avond dacht ik, wist niet dat het ook 's ochtends komt. Welke provider heb jij?

Wat betreft die bevalling, ik vind dat vaak erg mooi om te zien en krijg ook wel eens tranen in mijn ogen. Het doet me natuurlijk ook denken aan de geboorte van mijn dochter. De geboorte van onze dochter heeft mijn man gefilmd en als ik die terug kijk word ik ook erg emotioneel. Blijft bijzonder :)

Maar ik heb sowieso dat ik heel erg snel mee leef, bij alle soorten programma's en films. En dan moet ik vaak mezelf inhouden om niet te huilen :) Ik heb dat altijd wel gehad, maar sinds ik zwanger ben geweest is het erger ;)

6. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Tlc is vanaf afgelopen dinsdag de hele dag op tv. Met wel af en toe een programma van animal planet er tussen door.

Vind heel mooi om te zien hoe zo een kleintje geboren word. Vooral bij de eerste huil krijg ik tranen in m'n ogen en kippenvel...

Als ik zo ver ben om te bevallen (eerst zwanger worden natuurlijk) zou ik het ook super mooi vinden als dat gefilmd word.... Naar mijn idee maak je tijdens de bevalling niet alles mee, als dat gefilmt word, kan je het later terug zien. Lijkt me ook heel mooi om dat later met m'n kind te gaan bekijken...

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

mijn ongi komt morgen en voel nu al de krampen en andere ongenoegens ,beetje proberen te rusten?

8. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    @Kleine Roe dat zijn de rammelende eierstokken + hormonen denk ik :p... ik ben ook echt een janker geworden sinds wij een kindje willen ;)!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

oei ik zie idd.dat je cyclus lang duurd ,hopelijk komt er wat uit!

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Neen hoor ik kijk graag naar programma's met baby's tot groot ongenoegen van ml ;):D

11. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    #191 KleineRoe, 10 jan 2013
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
    Haha ja dat zal het wel zijn... Maar moet je wel eerlijk zeggen nimme, dat ik dat eigenlijk altijd heb gehad hoor... Is nu alleen wat erger geworden...

12. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hallo,

kan ik ook op de lijst jv23 ik ben bijna 24 jaar, dit is de eerste ronde na bbz. we gaan voor ons eerste kindje nod is 9 februari.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

succes Jv!

14. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    dank je, jullie ook allemaal veel succes

15. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes! Jij hebt een heftige maand achter de rug zo te zien in je banner!

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh leuk, dat wist ik niet :)

Het is zeker mooi en bijzonder. Eerst leek het me niets, maar mijn man had het toch gefilmd. En nu ben ik er super blij mee. Als we voor een tweede keer een kindje mogen krijgen wil ik dat het weer gefilmd wordt.

Het is wel erg duidelijk materiaal haha, je ziet het bij ons filmpje echt vanaf het moment dat je hoofdje staat :$ (we hebben ook beelden van daarvoor, maar toen het echt ging gebeuren is mijn man vanaf dat moment het gaan filmen) tot ze geboren is en bij mij ligt en alles er omheen.

Ik weet nog dat er tijdens de bevalling werd gevraagd of ik via een spiegel mee wilde kijken, maar dat leek me niets en nu ik die beelden heb gezien ben ik er blij mee dat ik niet heb gekeken via een spiegel. Het is super mooi, maar als ik op dat moment had gezien hoe onder spanning het daar had gestaan :) Pfff lijkt me niets :p

Mijn dochter mag het later zeker zien, maar dan moet ze er wel klaar voor zijn. Dat ze er niet een trauma aan over houdt :p

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik hoop het ook, dan hebben we hopelijk wat meer duidelijkheid :)

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Welkom'

Heftig zeg een bbz :(

Succes deze ronde!

19. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    NOD Februari 2013♥♥

1
    Ing49824: 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Lappie: 37 jaar, 3e ronde (na MA), 2e kindje
    Tralalala: 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje

2
    Channie32: 33 jaar, 23e ronde, 3e kindje
    MarjoleinART: 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Stefjuh: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje

3
    Imp: 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje

4
    mart: 6e ronde, 1e kindje
    lady1987: 25 jaar, 18e ronde, 1e kindje
    stresskip86: 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje

5
    winnie81: 31 jaar, 5e ronde, 1e kindje

6
    tinkerbell26: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje

7
    selina89 23jaar,7e ronde,1e kindje.
    Mamvanjessie 25 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Dimmel: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje

8
    Nimme: 1e ronde ,4e kindje
    Misspiggy83: 30 jaar 1e ronde 2e kindje (m.b.v. Clomid)

9

10 Butterfly83: 3e ronde, 3e kindje

11
    Chanan: 3e ronde (1e na MK), 1e kindje
    Dorianne: 1ste ronde (28-12-2012 M), 3de kindje
    Siri1981

12

13
    KleineRoe: 25 jaar (in loop deze cyclus 26), 2e ronde, 1e kindje

14
    Mama-in-love: 5e ronde, 2e kindje
    Sterre21: 22 jaar, 20e ronde, 1e kindje

15

Datumloos:
    Bijnamama23: .. ronde, 1e kindje
    vinisa:28 jaar,ronde 2,2e kindje.

TOTAAL: 25

WIL JE OP DE LIJST? Klik in de laatste lijst op quote, haal de quote haakjes aan het begin en het eind van het bericht weg, voeg je gegevens toe en plaatsen maar!

1 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 2 MMM, 0 negatieve test , 4 cyclus van slag , 0 vlindertj

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hallo allemaal,

Ik heb mezelf er ook bijgezet, 3e ronde, 3e kindje..
    1 eerste ronde niet bewust geklust, dus geen verrassing dat ik niet zwanger was. Afgelopen ronde wel bewust geklust en gedacht dat ik mijn ei had gevoeld. Was er van overtuigd dat ik zwanger was. Helaas een dikke week te vroeg ongi geworden.
    Dus die ei die ik dacht te voelen kon achteraf nooit kloppen.
    Nu ovulatietest gekocht omdat mijn cyclus erg onregelmatig is.
    Schommelt tussen de 30 en 45 dagen.

Ben van de eerste 2 kindjes meteen in de eerste ronde zwanger geraakt, zonder te kijken naar mijn vruchtbare dagen. Dus dit is heel erg nieuw voor mij....!
    Heb nog nooit zo verlangt naar een zwangerschap en kindje als deze keer!

Deel Deze Pagina