Ja 11 weken is erg lang, en soms was t best heftig. Maar t was nooit letterlijk de ongesteldheidskramp. Ach als je t geld ervoor hebt. Je hebt van de clearblue en nondigitale maar veel gevoeligere test die echt al heel snel werkt. Misschien is dat een idee voor iedereen op t wachtbankje hier? Ben echt helemaal op hier, al heel de dag in een donkere zaal bezig te repeteren. Ik maak me zorgen over alle krampen dat ik maar een halve concentratie heb wat het nog vermoeiender maakt. Net al een spirine tegen de hoofdpijn... Hoe is het met jullie?
11 weken is inderdaad lang, moet er niet aan denken! Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd, straks even lekker spinnen en hopelijk dan lekker slapen...
hier nog geen ongi te zien. vandaag wel veel afscheiding bleg heb me gewoon vanmiddag een keer omgekleed ervoor. heb ik nog maal nooit zo erg. morgen gaan we testen als ongi er nog niet is. 30 dagen is mijn langste cyclus.
Ik mag op rood Had goeie hoop deze maand dus baal wel nu zeg... nou ja, op naar de volgende ronde maar!
Oh meiden wat houden jullie het spannend zeg!!! Sterkte, die onzekerheid is verschrikkelijk.. Hoop dat het het wachten allemaal waar is!! Hier vandaag leuk valentijnscadeau: we zijn ingeloot voor ons nieuwbouwhuis en nog wel onze eerste keuze qua bouwnumner!! Ik blijf nog even meelezen hoor hoe het bij jullie verder gaat. Hoop op alleen nog maar roze!!
Niet leuk Regina! ... Ik wens je veel succes in de volgende ronde! Ik kan met opluchting zeggen dat mijn krampen en zeurderige gevoel weer weg zijn en er nog steeds geen rood is... Maarja die onzekerheid blijft. Dus ik heb van de clearblue de testers gekocht die ook voor vroege test gebruikt kunnen worden. Dan wacht ik nog steeds wel met testen totdat ik gewoon niet meer kan wachten (ze zijn ook echt superduur)... En als ik niet zwanger blijk te zijn dan snap ik mijn lichaam echt niet meer. Want ik ben de afgelopen maanden zonder uitzondering met 21 of 24 dagen ongesteld geworden.
@regina gefeliciteerd leuk hoor nieuwbouw. heb zelf sinds oktober een nieuwbouw huis. zo leuk om vanaf het begin de opbouw te zien.
He balen is dat zeg Regina! Hier nog steeds niks. Maar ik wil nu echt tot zaterdag wachten. Ik zit vandaag op dag 28 of 29. Gemiddeld altijd 28, zelden een dag meer of minder. We zullen zien. Al mijn kwaaltjes van afgelopen week zijn inmiddels eigenlijk weg, maar dat geld dus ook voor de ongi krampjes. Voel me dus nu prima eigenlijk, maar voel me ook niet alsof ik ongesteld moet/ga worden ofzo. We zullen zien.
ik ben ook altijd stipt op tijd hou het bij omdat ik nooit voel wanneer ik ongi word pas 2 dagen layer wat buikpijn het is nogal vervelend als je er geen rekening mee houd en wel word ... .ben ook al 10 jaar niet meer aan de pil dus ontpillen is het ook niet ahja gewoon afwachten meer kan ik niet doen ..
Balen meiden, zoveel op rood vandaag. Rood mag dan de kleur van de liefde zijn (Valentijns dag) maar dat willen we niet Knuffel voor iedereen! Wennie, gefeliciteerd!
Hallo dames, hier weer even een kleine update van mij. Als ik uitga van mijn langste cyclus dan zou ik zaterdag mijn nod hebben. Ik heb de laatste 2 dagen last van veeel afscheiding(melkachtig). Het was vandaag zelfs zo erg dat ik opeens iets voelde lopen en dacht..ja ongesteld. ik snel naar de wc en echt mega veel witte afscheiding??? verder heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten.. dit had ik iedere maand alleen dan veel eerder., niet pas 2dagen vantevoren. ik ga zaterdag testen en dan zou ik toch iets moeten weten! Als ik dan nog niet ongesteld ben. Spannend dames!!
@frulleke hier dezelfde afscheiding vies he. heb me gewoon moeten verkleden thuis toen ik uit me werk kwam. heb alleen geen last van me borsten. maar voel me niet happy zit niet lekker in me vel last van me spieren enz.
Gefeliciteerf met je huis Wennie, hou er wel rekening dat nieuwbouw wel veel werk is!! Succes volgende ronde aan de dames die op rood zijn gegaan!
Da slijm klinkt mij heel bekend Frulleke en Tweety. Echt goor. Door de candida heb ik daar alleen nu niet zo last van, t is eerder een woestijn beneden... Pijnlijke borsten is vandaag ook aan de orde (dat heb ik nooit met ongi of wanneer dan ook), maar het komt en gaat met vlagen. Want de vorige keer was dinsdag dat ik dat had.
@lovare en tweety. Wat spannend dat we alle 3 die afscheiding hebben? Over een paar dagen weten we of dit idd zwangerschapskwaaltje is of gewoon niks. Op internet staat het wel bij de kenmerken. Ik heb het niet de hele dag door(die hoeveelheid) ik had gisteren met vegen heeel veel, en vandaag bijna 2/3 van inlegkruisje in 1 keer vol blegh. Ik hou jullie op de hoogte. X
Je moet in dit soort gevallen geen inlegkruisjes gebruiken, de kans op candida of andere schimmel is dan heel groot. Nja ik ben inmiddels al 3 dagen overtijd, maar tot nog toe geen positieve test. Ik hoop dat de extra gevoelige morgenochtend wel iets aan duidelijkheid geven. Anders moet ik gewoon ongi worden, want ik ben het wachten echt heeeeel beu
Zwangeren Gefeliciteerd! Dames in spanning, sterkte nog even en iemand zei een paar blz terug 11/12 dpo te vroeg om te testen?? Nee hoor, de kruidvat test doet het dan bij bijna alle vrouwen al, soms zelfs 6 dagen voor NOD al zoals bij een vriendin van mij, die had toen al een heeel licht streepje. Hier, ik ben sinds gister ongesteld, had het al verwacht.. had mn (te late) ei "gespot" (slijm).. en vertrouwde er deze maand niet meer op.. Alle andere dames op rood, balen!!!!! Hopelijk hebben we volgende maand meer geluk. Morgen ga ik de huisarts bellen voor zaad-onderzoek uitslagen van ML. Volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de gynaecoloog.. spannend.. Verder nog even iets van me afschrijven hoor ... Ik word zoooo moe van al die onzinnige domme opmerkingen van mensen in mijn omgeving!! Vooral deze: "Zijn jullie nu al eens zwanger? Nog niet?!! Je bent er ook gewoon teveel mee bezig" :x nu al van 3 verschillende vrouw-mensen moeten aanhoren hé! en ik ben ook gewoon te 'netjes', gevoelig, hoe je het wil noemen, ik durf dan gewoon niet boos op die domheid te worden en zodra ze uit "beeld" zijn zit ik weer met waterlanders Nu op naar ronde 11...... Het beste gewenst voor jullie allemaal!!!!