Hallo dames, Ik lees nog steeds af en toe mee. Ik zie dat er nog steeds dames aan het wachten zijn. Ik ben inmiddels alweer van de ongi af. Ik ga deze maand eens ovulatietesten gebruiken, stukje inzicht in mn cyclus. Dames die nog aan het wachten zijn, succes ik hoop roze en zoniet dan snel weer verder met de volgende ronde.
Wat spannend nog voor jullie allemaal! Ik hoop op het beste. Ja, ik heb heel lang moeten wachten en geduld is niet mijn schoonste zaak haha. Vandaag heb ik alleen ineens bloedverlies. Verder geen stolsels en met wat slijm. Heb gelijk de vk gebeld en die stelde mij gelukkig wat gerust, omdat het bloed is van de innesteling. Sowieso was de innesteling duidelijk voelbaar de afgelopen dagen en duurde lang. Daarom heeft het zo lang geduurd voordat ik posi testte. 12 maart heb ik de intake bij de vk en de 13e mijn eerste echo. Ik ben benieuwd!
Vanmiddag laat weer wat bloedverlies, wel erger dan in het weekend want toen waren het alleen wat druppels. Als het morgen over is dan moet ik er toch maar weer eens een test doen zaterdag maar voorlopig ga ik dan toch maar uit van mijn ongi...
Saartje, wat kl*te voor je. Die onzekerheid is niets waard! Zo vervelend. Mijn bloeden is alweer bijna gestopt en ik heb geen krampen meer. GELUKKIG! Toch ga ik morgen weer de vk bellen om te vragen/smeken om een echo, just in case! Liefs Zwieppie
Gelukkig dat het bloeden is gestopt! Ondertussen hier flinke krampen en duidelijk ongi... Ach, kan ik tenminste door naar de volgende ronde!
Niet helemaal, vanwege malariapillen hebben we van eind augustus tot begin november even wat voorzorgsmaatregelen moeten nemen. Dus eigenlijk ronde 5, zie mijn nieuwe banner
Ben nu een dikke week overtijd. Heb normaal een erg regelmatige cyclus, dus een klein beetje spannend vind ik t wel. Ga morgen maar eens een testje wagen
Pluisje wat spannend Heb je de test al gedaan? Hoe zit dat pendelen eigenlijk? Ik heb volgende week woensdag een echo om te kijken of alles goed zit (ivm die bloeding en mijn zorgen). Dan ben ik wat verder in de dracht en kunnen ze meer zien. Blijft spannend.
Ik hoop voor jou een mooie positieve test pluisje Spannend zwieppie.. Hoop dat je een nooi kloppend hartje te zien krijgt
Oh, spannend dames! Hier ondertussen echt mega ongesteld, nog niet vaak zo erg gehad. Ik begin bijna te denken dat ik misschien toch een innesteling heb gehad maar dat het vrijwel meteen is misgegaan.
wat balen saartje! Fijn dat je langs mag komen voor een echo zwieppie! Ik had geen test meer vanmorgen (had altijd een hele bulk, haha) dus heb niet getest. Maar voel nu krampjes, dus denk dat mn ei gewoon later is gesprongen deze maand. Zal wel verstoord zijn door jet lags en griep ofzo. Even we wachten of het doorzet da maar
En die pendels kun je vrage in het pendel forum. Daar zijn een aantal dames die op gezette tijden voor je pendelen. Met een touwtje met iets eraan kunnen ze dan aan de beweging van t draadje dingen voorspellen. Je kunt t zelf ook proberen. Maar zoals je ziet klopt t bij mij niet Meisje en dan jongen komt er wel steeds uit en dat gevoel heb ik zelf ook. Ik hoop t maar. Zou fijn zijn als t eindelijk eens raak is.
Zwiepie dan pas? Ik had gisteren ook een bloeding. Ik helemaal in paniek natuurlijk omdat ik al eerder een miskraam heb gehad. Beide keren meteen vk gebeld en kon beide keren de zelfde dag nog terecht bij de gyn. De eerste keer was het dus echt mis... Bloeding zette ook door van bruin naar rood en stolsels. Dit keer was het alleen nog bruin. Gisteren bij 5 w en 5 d een kloppend hartje gezien. Was dus oud bloed dit keer. Wat ik wil zeggen is dat je als je een bloeding hebt gewoon een echo moet eisen! Hoop op het zelfde nieuws als mij... Een mooi kloppend hartje
Wat goed dat je meteen mocht komen. Was wel een grote opluchting zeker om t hartje te zien kloppen? Blijft spannend allemaal hè? Ondanks de krampen vrijdag niet ongesteld geworden. Denk dat Ik toch maar een testje moet gaan halen. Heb gewoon 0 gevoel dat t raak is, en ook geen zin om een witte test te zien
witte testen word je moedeloos van :s hoop dat het alsnog positief is voor je hier sinds donderdag wat bruin verlies vieze zooi ik ga zo de gyn bellen om te vragen wat het kan/moet zijn nog geen rood te zien dus .. weet ook niet of je dat als menstruatie moet rekenen we zullen het horen .. succes met testen
dacht gisteren dat de ongi kwam had echt buikpijn en dacht een sliertje bloed te zien maar tot nu toe niks door gezet. dus nu bijna 2 weken overtijd *zucht*