vandaag is mijn vermoedelijke ei.. ben nieuwgierig hoevaak klussen jullie jou in je vruchtbare week? wij eergister en gister maar is het nu echt iedere dag nodig wij deden het meestal om de dag maar aangezien we nu in ronde 7 zittrn vraag ik me af hoevaak jullie het nou doen? wat is nu het beste...
Jemig wat een geknoei hier met de lijst.....als je dan niet weet hoe je het moet doen doe het dan niet! Sorry hoor maar zoals het nu gaat is erg vervelend.
wow.... Dus...of mijn ei was heel vroeg...vandaar dat ik nu al positief test (10 dagen voor NOD) Of mijn vorige ongesteldheid was niet echt, het was ook al erg weinig moet ik zeggen... Ik moet er wel bijzeggen dat ik dus getest heb omdat ik al een paar dagen echt misselijk was en zoiets had van...het moet haast wel zo zijn...
Wij hebben meestal om de dag geklust. Soms 2 dagen achter elkaar en soms ook wel 2 dagen niet als het niet uitkwam...
***Vangt het hcg en wrijft het over haar buikje*** Van harte imp!! Goed voorbeeld. Hopelijk volgen er vele zwangeren meer.
Gefeliciteerd imp!! Ben benieuwd hoe ver je bent aangezien misschien afgelopen keer niet echt ong was, ga je nog een digitale test doen waarop je kan zien hoeveel weken j bent?? Nou geniet er van meid *vangt ondertussen HCG op =D*
Imp super! Gefeliciteerd @hier gisteren m'n ei gehad. Manlief ondanks de hoofdpijn toch zo ver gekregen om gezellig te klussen. Ik kan dus aansluiten op het wachtbankje.
Voel hier niets anders, voel dan ook nooit mijn eisprong ofzo dus. Wel zere borsten, maar dat heb ik altijd de dagen voor NOD.