Lekker druk hier. Binnenkort komen de eerste testdagen eraan voor een aantal meiden hier. Spannend zeg! En voor de meiden die op de eisprong wachten, ik hoop dat die er snel komt
De eerste meiden kunnen al bijna weer gaan testen. Spannend! Lappie wat een mooi kaartje! Ziet er hoopvol uit! Kippie: thnx voor de lijst! Hier: vorig weekend koorts gehad. Voelde me eindelijk beter op de verkoudheid na dan en de koortslip in mijn neus. Ben ik gisteren kotsmisselijk maar er komt niks uit want er zat niks in. En wat denk je: krijg ik weer verhoging. Ben het echt een beetje zat, ben zo aan het kwakkelen. Voel me nu gelukkig weer beter. Gelukkig maar want moet ook nog poetsen in huis.
hier donderdag eisprong gehad en vandaag steekjes in me onderbuik, misselijk en lage rugpijn. maar denk dat mijn lichaam me weer voor de gek houd. gewoon niet aan denken en afwachten
Gisteren verjaardag gehad, en daar kwam de moeder van mijn vriendin en die vroeg hoe het gaat met onze kinderwens want alleen zei en mijn vriendin weet dat we bezig zijn,, moest het voor mijn gevoel met iemand delen,, nou is die moeder paranormaal begaafd en ik geloof daar best is, Ik zei dus gewoon van ja nog niks druk bezig,,, ze zegt wil je weten wat ik denk, dus ik zeg ja natuurlijk, zegt ze ineens, binnen 3 maanden ben je zwanger van een jongen,,, ik stond toch even met mijn mond vol tanden,, ik heb gezegd,, mocht je gelijk hebben gaan we met 3e uit eten dus ben benieuwd ,, Zou wel erg leuk zijn als het klopt,, Mijn ei komt eraan dus we zijn druk met klussen,, al heb ik nog geen positieve test gehad terwijl mij. Ei morgen of dinsdag zou moeten zijn,, De eerste nod komen eraan dus succes dames,,
Dat had ik ook! Op 4 en 5 DPO dramatisch laag. Nu is ie wel weer wat hoger. Ik duim dat het voor ons beiden een mooie innesteling is geweest. Angel: ik ben heel erg benieuwd of ze gelijk heeft. Succes met klussen komende dagen!
euhhhh dames, ik heb een vraagje......ik heb nooit mijn temp bijgehouden dus ik heb geen verstand van wel of geen hoge temperaturen maar euhhhh welke temp valt onder de hogere temperaturen. Mijn normale lichaamstemp zit tussen de 36.7 en 37.3 Toevallig voelde ik heel erg warm aan en ik had het voor mijn gevoel ook warm en ben gaan tempen en kwam op een temp uit van 37.2..... nu begreep ik wel dat je meteen na het wakker worden moet tempen, als je dus nog in bed ligt maar houd die temp van dan de hele dag aan of varieert dat ook weer?
Hallo Dames, Deze periode voor het eerst ovu testen gebruikt, donderdag een mooie knal test gehad. Donderdag ook gezellig geklust, vrijdag was de test al wat lichter en gister alleen nog een licht streepje. Vrijdag met opzet niet geklust omdat ik mij heb laten vertellen dat om de dag beter is, was dus mijn bedoeling om het gisteravond gezellig te maken! Helaas, manlief ging naar vrienden.... de sfeer ligt hier sinds gisteravond dan ook rond het vriespunt. Voor mijn gevoel hebben we niet genoeg geklust en eerlijk gezegd geloof ik er ook niet zo in deze ronde. Mocht ik 7 febr. nog niet ongesteld zijn dan ga ik dan een testje wagen.
Het is voor iedereen wel wat verschillend. Mijn gemiddelde temp voor mij ei is 36.4 en na mijn ei gemiddeld tussen 36.8 en 37. Na het tempen (in bed) verandert idd je temp. Volgens mij is hij de rest van de dag hoger (door activiteit).
Hihi, dit wilde ik net gaan typen. Dinsdag is voor mij dag 11 (of 10:s twijfel nu ff) maar dat is DE dag dat mijb temp keldert als ik ongi word. Dus spannende dag!!! Denk donderdag nod al ( ei was 2 dagen eerder). Spannend!!!! Jij ook succes Lappie!!! En ook voor de anderen natuurlijk
Heb mezelf maar op datumloos gezet. Helaas nog steeds bruin bloedverlies na een curettage. Dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voor ik een ei spot. 4 februari nacontrole. Ik hoop heel hard dat ik dan eindelijk dit boek kan sluiten en verder kan.
Thx Lappie voor je uitleg. Nu heb ik nog een vraagje.....als je nu heel pril zwanger bent, is je temp dan hoog of laag net voor je NOD?
ja idd.. nu je t zegt.. al meerdere dagen.. maar weet niet of k het kan plaatsten bij mn blaasontsteking. of dat t gewoon ook hoort bij een evt zwangerschap of komende ongi.. geen idee..veel dingen lijken zo op elkaar he..
haha,, dat zou ik ook wel eens willen weten.. dames wat denken jullie.. zo een test die je al 6 dgn voor nod kan doen. zou die betrouwbaar zijn? pfff... word nu al gek van t wachten en k moet nog een week.. woensdag trouwens uitslag van kweekje en uitstrijkje.. allemaal spanning dus.. k verwacht er niet veel van deze ronde eigenlijk...
Je temp is dan hoog. Voor en tijdens je NOD. Je kan 1 dip hebben tussen je ei en je NOD. Dit is dan waarschijnlijk een innesteldip. Kijk anders even naar mijn kaartje. Tweede toen ik zwanger was. Dit is uiteindelijk wel een miskraam geworden maar je ziet dan duidelijk dat de temp hoog blijft na de NOD.