Dank je mart voor het aanpassen Ik heb laatste dagen -hoofdpijn (met vlagen gelukkig) -héél zuur (niet leuk) -rommelende darmen met windjes (irritant) -Geen trek (door het zuur)
♥NOD-lijst 1 t/m 15 Februari 2013♥ 1: (5) Sandra24: 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Tralalala: 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Amelle: 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Snoezelke: 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje nooky:22 jaar , 9e ronde, 2e kind 2: (5) Channie32: 33 jaar, 23e ronde, 3e kindje MarjoleinART: 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje Stefjuh: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mart: X jaar, 6e ronde, 1e kindje DaisyKok:30 jaar, 12e ronde (1 iui), 3e kindje 3: (1) Imp: 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 4: (3) lady1987: 25 jaar, 18e ronde, 1e kindje stresskip86: 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Krulletje87, 25 jaar, 1ste rondje na MK, 4de kindje 5: (5) winnie81: 31 jaar, 5e ronde, 1e kindje weegschaal72: 2e ronde en 6e kindje Isa2007: 32 jaar, 9e ronde, 2e kindje Lindaw: 28 jaar, 4e ronde 1e kindje meesje84: 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 6: (2) tinkerbell26: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje newbornstar: 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje 7: (7) selina89: 23 jaar, 7e ronde,1e kindje. Mamvanjessie: 25 jaar, 5e ronde, 2e kindje Dimmel: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje Floortje1: 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje vgg: 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Tupp, 31 jaar, 4e ronde na MA, 2e kindje Butterfly83: x jaar, 3e ronde, 3e kindje 8: (8) Nimme: Xjaar, 1e ronde, 4e kindje Misspiggy83: 30 jaar 1e ronde 2e kindje XxPinkxX: 38 jaar, 18e ronde, 2e kindje Yuna28: 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Nila: X jaar, 8e ronde, 4e kindje Truusje81: 31 jaar, 11e ronde, 2e kindje Mietie: 32 jaar, 3 ronde (na mk), 1e kindje Perzik: 36 jaar, 7de ronde, 1e kindje 9: (7) jv23: 24 jaar, 1e ronde (na bbz) 1ste kindje 4dogs82: 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Linnepinna: X jaar, 12e ronde, 1e kindje Lusvi: 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje MamaAnnelies, 21 jaar, 2e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Mama-in-love: xjaar, 5e ronde, 2e kindje Debbie81, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje 10: (2) Vivian: 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Cygnet2: 40 jaar, 14e ronde, 3e kindje 11: (3) Dorianne: X jaar, 1e ronde, 3e kindje MilanFleur: X jaar, 3e ronde, 2e kindje Loesjee89: 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje 12: (2) Angelasm: 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Maroni: 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 13: (2) KleineRoe: 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Zwangels: 30 jaar, 17e ronde (8e na vmk), 1e kindje 14: (6) Sterre21: 22 jaar, 20e ronde, 1e kindje Truffeltje: 26 jaar, 3de ronde, 1e kindje Regina83: 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Lilly156: 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Pluisje30: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Dotje 357: 35 jaar , 2e ronde 4e kindje 15: (1) Toekomstigemams: 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Datumloos: (7) Babsy78: 34 jaar, 6e ronde, 5e kindje Bijnamama23: X jaar, X ronde, 1e kindje Flora01: 24 jaar, 7e ronde. 1e kindje Ing49824: 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Laura123: 24 jaar 1e ronde 1e kindje vinisa: 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Chanan: 30 jaar, 3e ronde (1e na mk), 1e kindje Illegaal: (3) Smnee: 21 jaar, 7e ronde, 1e kindje NOD 29 januari Lappie: 37 jaar, 3e ronde (na MA), 2e kindje NOD 31 januari Elly010: 27 jaar 1ste ronde, 3de kindje TOTAAL:70 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! 1 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 6 MMM, 0 negatieve test , 7 cyclus van slag , 0 vlindertje DIT IS DE MEEST RECENTE VERSIE!!!! 27-1-2013! 21:28 uur
Spannend voor de meiden met symptomen Ik heb nog geen ei gehad dus mijn NOD verschuift sowieso. Pas m aan zodra ik mijn ei heb gehad.
Ik heb een link naar mijn kaartje in mijn handtekening gezet. 't Is een rommeltje! Ik word op verschillende tijden wakker. En gisteren (overdag) ook nog eens verhoging.
Hier vannacht ook wakker geworden met brandend maagzuur en oprispingen. ook winderigheid en vanmorgen bij het opstaan een vermoeid gevoel onder in de rug maar goed.....ik durf het niet allemaal op zwangerschapssymptomen te gooien......ben veel te bang dat ik mijn leven daardoor laat beheersen.
@tupp wat een hoge uitschieters ineens. wie weet is je ei al geweest. zou de temp van morgen eens afwachten. @weegschaal is moeilijk he die onzekerheid. We willen allemaal zo graag maar ons lichaam is af en toe niet te vertrouwen Ik weet het ook niet. zoveel zwangere om me heen. net weer iemand die zwanger is pfff wij willen ook
Hier ook symtomen, gisteravond behoorlijk misselijk en maagzuur. Het stomme is dat dat nog helemaal niet mogelijk is! haha, mijn eisprong was vrijdag dus het is nog niet eens ingenesteld. Bij mijn eerste zwangerschap was ik trouwens ook heel snel misselijk, dagen voordat ik een test kon doen. Toen was het een verrassing dus kon ik de symptomen ook niet inbeelden. Ach, vorige maand was ik er ook van overtuigd dat ik zwanger was dus ik geloof het allemaal niet meer zou. Vannacht en morgen nachtdiensten draaien, ik hoop niet dat dat invloed heeft op een eventuele innesteling. succes allemaal!
Hè hè, eindelijk mag ik op het wacht bankje naar de NOD zitten! Het duurde 32 dagen tot mijn eitje! Ik had moeite om het vol te houden! Alle dames die ook op het wacht bankje zitten, gezellig! De dames die nog op jacht zijn naar hun ei, succes!
Poehhhh, kwam vanmorgen terug van school en toen kreeg ik me ineens toch een misselijk makend honger gevoel zo uit het niets. Zo'n gevoel waarbij je meteen iets eten moet en zo misselijk bent dat je zo kan spugen als er niets gegeten wordt.. het zakte meteen weg om vervolgens een half uur later weer op te komen zetten en na het nemen van een snoepje zakte het weer.......ik begin langzaam aan toch wel testdrang te krijgen alhoewel ik ook bang ben voor een negatief resultaat!!!!
Ik meld me hier graag! Vandaag innesteldag en afgelopen dagen veel menstruatiekrampjes .hoop dat er een kleintje aan het vastbijten is daarbinnen! Mijn NOD is 6 februari dit is onze eerste echte ronde, het is ons 3e kindje en ik ben 33 jaar. Eind vorig jaar door een hoop gedoe een week voor mijn ei gestopt met die poging Nu maar hopen dat dit een begin is van iets prachtigs!!!
goedemorgen dames.. hier druk in de weer geweest.. haha maandag he.. ruimdag.. bedden wassen, stoffen enz.. maar even gauw vanmorgen met mn stomme kop zo'n testje gedaan die 6 dgn van te voren kan gedaan worden.. alsnog te vroeg denk maar goed.. uiteraard negatief...en toch heb ik ook wel het gevoel dat het weer niet lukt deze ronde.. k had die zeer gevoelige nog leggen.. nou gelukkig niet meer.. hahah.. k denk dat k het weekend pas een test ga halen, zelfs dan zit k nog 2 dgn voor nod.. K wil zo graag weer opnieuw zwanger zijn.. maar ja wie niet he hier schijnt heerljk t zonnetje.. knapt een mens wel van op. wanneer gaan de eerste testen? ben zo benieuwd.. hoop op heeeeel veel roze
Wat spannend wordt het voor iedereen!!! Ik kan ook bijna niet meer wachten. Ik heb ook nog een test liggen, maar probeer het nog steeds om het neit te doen, Vrijdag of zaterdag ga ik denk ik testen. Na de IUI zeiden ze in het ziekenhuis test maar over 17 dagen om er zeker van te zijn, nou dat zou pas volgende week maandag zijn, zo lang kan ik echt niet wachten hoor. Ik duim voor je dat je inderdaad de test te vroeg hebt gedaan en dat je in het weekend toch een positieve test hebt. Wachten wachten wachten, pffffffff
nod's komen er al aan! nog even volhouden meiden. Ik begin net met de klusperiode, dus t duurt nog even voor ons.