NOD lijst 1 t/m 15 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik zou denken dat je nu 9 dagen na pregnyl zit. Ik zou die dag nog niet meetellen.

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd! :D

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik lees niet alles terug, maar alle evt. andere zwangeren ook gefeliciteerd!

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gaan er morgen nog meiden testen?

Mijn nod is de eerste, maar ik ga niet testen denk ik. Mijn temperatuur is vandaag al 0,1 graad gezakt. Ik merk ook dat mijn afscheiding meer wordt en ik voel me ook niet zwanger. Ik hoop dus snel echt ongesteld te worden :) Hopelijk heb ik ook echt mijn eisprong al gehad zoals ik uit mijn temperatuur kan herleiden.

5. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    MarjoleinArt van harte gefeliciteerd, hopelijk gaat het dit keer goed en heb je over 9 maanden een kleine baby in je armen.
    Tinkerbell, ik weet het ook niet ik gebruik nog geen pregnyl, kun je niks lezen op internet?
    Wachters succes, ik weet niet hoelang ik het nog vol hou terwijl ik wel bang ben dat het mislukt is. ik hoop zo dat het wel zo is.

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik hoop het ook voor je. Ga je pas ook echt op de 2e testen?

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ff heel wat anders dan zwanger worden.. hahaha

net mail van mn werk gehad.. en ik heb een opleiding aangeboden gekregen..en mn uren zouden vergoed worden. nu blijkt dat er maar 2 uur vergoed word van de 8. ben erg pissigg..ze houden me echt aan t lijntje, zoo ook al meerdere gesprekken over de diensten, er zou verbetering komen maar nog niets te zien.. t zou betekenen manlief dag thuis moet werken omdat ik voor 2 uurtjes naar school mag (daarvoor ook nog 1,5 uur mag rijden)...Grrrrrr... ff stoom afblazen.

sorry voor mn gekakel..mar kan er ff nie tegen nu...
    ook lkkr goed zoiets..haha spanning kan ik er echt ff nie bij hebben, morgen uitslag van de gyn. ben benieuwd.. k verwacht dak na t weekend toch wel ongi ga worden...heb weinig vertrouwen meer.:(....

8. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    vinisa: Ik ook de eerste en dan pas ga ik testen.

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Leuk :) wat duurt het wachten lang die laatste dagen hè?

Ik vind het vreselijk hoe ik toch hoop houd zolang ik nog geen bloed zie. Terwijl alles erop wijst dat mijn menstruatie eraan komt ;)

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hallo allemaal,

voor de zwangeren gefeliciteerd!!
    dat er maar veel roze mag deze maand...

hier nog helemaal geen klachten, nod is volgende week ook pas.
    wel zit mijn bh erg strak en zijn mijn borsten gevoelig. Dat herken ik echter niet van mijn andere zwangerschappen dus het zal wel inbeelding.
    We wachten maar af....

voor iedereen die gaat testen vandaag toi, toi, toi!

11. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Zwangeren gefeliciteerd! Testers succes! Ik schrijf eigenlijk niet mee, lees alleen hihi. Het wordt nu wel spannend! Zoveel klachten maar dat is denk ontpillen. Ik test vrijdag want heb veel feesten dit weekend.

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Gefeliciteerd en testers succes mijn duimen draaien.

Even een ego berichtje ik voel al sinds gister een zwaar gevoel in mijn onderbuik en af en toe messteekje. Daarbij last van mijn onderrug en af en toe van mijn borsten. Maar volgens alles is de innesteling pas gisteren geweest zou het dat zijn of wat? wordt beetje gek dit heb ik afgelopen 12 ronde's nog niet gehad.

Sorry voor mijn geklaags

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik begin volgensmij ziek te worden. Al 2 dagen hoofdpijn en misselijk en pijn in mijn lijf en sinds vanmorgen ben ik zo duizelig als iets. Als ik stil blijf liggen gaat het goed maar zodra ik beweeg!!!! En stil blijven liggen gaat niet zo goed met een klein dreumesje dat hier rond debbert.
    Mama's mogen niet ziek zijn:(

14. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daar heb ik de laatste 2 weken ook heel erg last van.. :(

15. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Spannende dagen, de eerste NODs komen eraan :D

16. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Wat een snertweer is het trouwens buiten.. Als er geen dik pak sneeuw ligt, dan is het wel een zwembad in je achtertuin

17. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Beterschap voor diegene die zich ziek/beroerd voelen, het heerst ontzettend, ik hoor niets anders meer, waarschijnlijk toch een epedimie:(

Hier nog steeds zittend op het wachtbankje al dacht ik gisterenavond van.....ik ga ongesteld worden.hoofdpijn en menstruatie achtige krampen....mijn innerlijk gevoel zegt me dat ik niet zwanger ben deze ronde (heb wel nog tot volgende week woensdag te gaan), waarom weet ik ook niet;).
    Afgelopen maand werd ik ook zo ineens 5 dagen te vroeg ongesteld, terwijl normaal ik een hele regelmatige cyclus van 28 dgn tot op de seconde af heb, dus daar keek ik eigenlijk wel van op en dacht meteen......ohhhhhh, niet in de overgang aub:$
    Zal me benieuwen of ik deze maand wel aan de 28 dgn ga komen;)

Hoop voor jullie dat er vandaag weer een paar positief testen:)

18. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Hier ook als sinds zaterdag de griep bah..

Mijn nod is de eerste maar ik had gisteren al een testje gedaan. Had na 5 minuten vluchtig gekeken en toen weg gelegd. De test was na mijn idee omo wit. Tot ik gisteren voor het slapen gaan nog even snel wilde kijken toen stond er een heel licht tweede streepje! Morgenvroeg maar weer een nieuwe doen want misschien dat het een indroogstreepje is. Of niet.. Duimen jullie voor mij?

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hier is mijn temp weer met 0.2 gestegen :D

20. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463