@selina bij mijn dochtertje slikte ik foliumzuur in zodra ik wist dat ik zwanger was.. maar nu ik bezig ben met zwanger worden, heb ik weer bij kruidvat foliumzuur gehaald en neem zo af en toe een. Ik vind ze namelijk verschrikkelijk smaken.. @vinisa, succes met je volgende ronde, wanneer is je nod? en ik denk niet dat de lengte van je menstruatiecyclus van invloed is op de ovulatie.. ik gebruik de apps, en als ik op verschillende dagen intik wanneer einde v menstruatie is, blijft de dag van ovulatie het zelfde
Bedankt voor je reactie, dat is dan duidelijk. Ik heb geen idee wanneer mijn nod is helaas. Ik had tot een paar maanden terug een cyclus variërend van 30-40 dagen, maar de laatste twee of drie keer was het ruim daar voorbij. De afgelopen ronde 54 dagen. Ik hoop dat ik nu weer rond de 35 zal zitten. Dat is hopelijk dan rond 8-15 feb. Maar het kan ook weer langer zijn. Ik merk het zodra ik mijn eisprong kan vinden met ovulatietesten. Ik kan die apps helaas niet gebruiken, omdat het met een lange en onregelmatige cyclus niet kan. Jij ook succes!
Ik heb de foliumzuur tabletten van de apotheek hier. Ik slikte de vorige keer multivitamine voor zwangeren of vrouwen die zwanger wilden worden, daarin zat foliumzuur. Alleen ik werd misselijk van die tabletten Volgens mij is het advies één maand voor het zwanger willen worden ermee te beginnen, toch?
ja volgens mij ook maar was het maar zo dat we kunnen zeggen begin nu met foliumzuur want volgende maand ben ik zwanger
Ik voel me even totaal niet lekker, dat gevoel is deze avond langzaam komen opzetten. Ik ben echt enorm moe en voel me wat slapjes. Zo vaag, want mijn menstruatie valt mee qua pijn en bloedverlies. Of misschien komt er wel een griepje opzetten.. Hopelijk lukt het me om goed te slapen. Truste iedereen!
Bij mij zag de gynaecoloog het aan mijn eierstokken bij een controle voor een andere klacht. Ik heb een cyclus van 53 dagen. Tenminste voor mijn MA. Ik weet niet wat mijn cyclus nu gaat doen.
Ik kom me hier ook melden. Had mijn NOD pas de 14e verwacht maar zoals het eruit ziet toch vandaag ongi geworden! Deze ronde had ik 27 dagen, dus snap nu officieel helemaal niks meer van mijn lijf. Ing49824, 28 jaar, NOD 1 februari (denk ik, uitgaande van weer 27 dagen), ronde 7, 1e kindje Veel succes iedereen!
Nee, maar ik zit eraan te denken ermee te beginnen. Moet dat echt per sé elke dag rond hetzelfde tijdstip? Op mijn werkdagen geen probleem, maar als ik kan uitslapen wil ik niet al om zes uur mijn wekker af laten gaan. Ik kan daarna niet meer slapen dan
Thanks voor de welkomstberichtjes. Inderdaad wel fijn dat het korter is, maar baalde wel ontzettend. Heb echt ff zitten janken... Had echt hele goeie hoop. Maar gaan met goede hoop verder deze maand! Volgens mij moet tempen elke keer op zelfde tijdstip, dat houdt mij ook wel tegen.
Ik doe het doordeweeks om half zeven. In het weekend gewoon wanneer ik wakker wordt. Heb weleens getest of het verschil maakt maar dat was voor mij niet zo. En het geeft me een goed idee wanneer ik ongeveer een eisprong heb. En hoe lang de luteale fase is.
Ik denk dat ik het eens ga proberen deze maand. Dan meet ik gewoon met wakker worden als dat niet overeenkomt met mijn ovulatietesten weet ik dat het dus niet werkt voor mij haha
Ik gebruik ff mobile om het bij te houden. Erg handig. Op internet kun je het vinden op fertility friend.
ja daarom ben ik er ook nog niet mee begonnen!! welkom ING49824.. Deze lijst is het de bedoeling dat mensen zichzelf op de lijst zetten weet je hoe dat moet? anders doe ik het wel even voor je!! Had je in de vorige lijst nog een berichtje gestuurd maar weet niet of je die gezien had had ff op je facebook gekeken vind die kralen zo leuk,vind het namelijk altijd zo knap als mensen zo crea zijn wou dat ik dat zelf soms wat meer had... succes deze ronde hopen op allemaal roze