Ik weet het niet zeker, stom hé... volgens mij wel.. dus ik ga nergens meer van uit. Maar als het vandaag (of morgenochtend) niet doorbreekt dan ga ik wel m'n twijfels trekken. Ik wil te graag!!!!
Na dinsdag heb ik vandaag weer een twijfeltest. Na 5 minuten stond er niks en na een half uur een licht streepje. Ik weet even niet wat ik moet denken nu..
Nee ook roze/paars Maar deze test had ik in de ochtend gedaan en s'avonds voordat ik ging slapen zag ik dus ineens nog een licht streepje. Hier een link naar mijn topic van dinsdag : http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/417569-indroogstreepje-kv-test.html
Oh ik vind hem stukken duidelijker ten opzichte van dinsdag. Lastig hoor., hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik dacht ook hey dat klopt niet ik heb die van het kruidvat gebruikt en ze werden bij mee steeds lichter tot op gegeven moment helemaal wit dus moest wel goed gedaan hebben. Misschien ook wat voor jou ze zijn 13,95 voor 7 testen. Als het test streepje echt donkerder is dan de controle streep is hij positief. Ik heb eventueel wel een voorbeeld foto voor je van die kruidvat dingen. Hoop zo dat we op roze mogen een keer
Had even een vraagje over ff gebruik het deze maand voor het eerst maar als je ei geweest is geeft die dan aan met een groene e? of anders? Trouwens waar blijft die roze???! Hier duurt deze maand het wachtbankje wel erg lang!
Hij geeft je ei aan met een rood kruis. Maar hij zet hem pas neer als je temp drie dagen hoog blijft. Heb je een link naar je kaartje?
Amele, ik vind het best een positieve test. Bij mijn eerste test verscheen het streepje ook net buiten afleestijd. Spannend hoor!
nee klopt maar vaak zijn er wel wat meiden die eerder testen toch Ooh oke dankje Lappie ik weet niet hoe ik die link moet plaatsen maar een rood kruis staat er niet mede denk ik omdat ik niet iedere dag wilde testen ga volgende ronde mocht die komen natuurlijk hihi er serieus mee aan slag qau tempen...