NOD lijst 1 t/m 15 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    12 dagen na pregnyl

2. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    omg...kan het gewoon niet geloven... mijn vriend beseft het denk ik ook nog niet echt.... die heeft zoiets ik wil een duidelijke streep zien. morgen ga ik in ieder geval weer een test doen... OMG!!!!!!:$

3. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ik denk dat ik nog niet kan testen, aangezien ik nu 9DPO ben.. Helaas :p

4. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Op forum hier last ik vanmorgen dat iemand Pregnyl 5000 had gehad, en dat is na 10 dagen uit je lichaam, dus dat streepje lijkt mij niet van de Pregnyl hoor!

5. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ja stoer he, zoveel roze, mocht dat zo zijn. Ik gun het de dames van harte iig :)

6. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    wat betekent de afkorting DPO eigenlijk?

7. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    pfffff dames! Ik gun het jullie ook allemaal zo... ik moet dit nog even verwerken... had er zo op gehoopt... dit is zo onwerkelijk!

8. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Days past ovulation.. Afkorting dus

9. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ik ook, ik zit hier met een smile achter mijn toetsenbord, ben heel blij voor de meiden...........nu wij nog:D

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    oh spannend dan morgen ga ik eens met ochtend urine testen met de kv test ben eens benieuwd maar mijn temp was deze morgen weer gedaald met 0.2 dus weet het eigenlijk niet maar ik heb nog steeds geen pijnlijke borsten wat ik normaal wel heb als ik ongi moet worden

11. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Thx alweer iets bijgeleerd;)

12. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    dames ik ga er nog niet vanuit hoor de streep moet van mij duidelijker worden hoor en ik weet van mezelf dat ik traag HCG aanmaak

13. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Hihi :D Nou dames, hopelijk morgen een knaltest! Ik ga maar eens bezig met het eten, manlief is zo thuis :D

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi dames, ik kom me ook melden :) Het was nog niet helemaal de bedoeling eigenlijk......... maar nu toch ook weer super spannend! We zouden volgende maand voor de eerste ronde gaan.

Was wel deze maand begonnen met ovutestjes, omdat ik het leuk vond maar na een bevalling is er totaal niks van te zeggen wanneer er weer een eitje komt. Mijn ovutestjes bleven licht en gister was het lijntje ineens donkerder, echt toevallig want ik was maandag ofzo pas begonnen met testen! Pak ik de test van de dag ervoor erbij, bleek die op woensdag positief te zijn, best een knalstreep en ik had m denk ik te snel weer weggelegd toen ik weer een licht lijntje zag! Nu hebben we dus wel woensdag avond geklust omdat we dachten dat het veilig was. Nou, precies op de goede dag dus!! We hadden pas en Go gekregen na de eerste menstruatie, maar ach.... gister was wel schrikken, maar vandaag vind ik het toch wel weer heel spannend en hoop ik toch een beetje dat ie misschien raak is :D :D

Eerste ronde, NOD is 14 februari

15. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Toen ik zwanger raakte van mijn jongste had ik ook nog nergens last van.....ben toen ook pas gaan testen toen ik 3 dagen overtijd was, omdat mijn navelbreuk begon op te spelen en dat gevoel herkende ik terug uit mijn zwangerschappen.....anderss had ik waarschijnlijk nog ff afgewacht, ik was er stellig van overtuigd dat ik NIET zwanger zou zijn:D:D:D

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook geen kwaaltjes had ik toen nog niet getest wist ik niet dat ik zwanger was en dat heeft eigenlijk de hele zwangerschap geduurt dus voor mij geen kwaaltjes tijdens de zwangerschap en pas bij 7 maanden zwangerschap begon mijn buik te groeien

17. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    en dat heb ik dus ook, heb altijd van die wazige testen of ik moet al een paar weken zwanger zijn (week of 6) dan heb ik knaltesten.
    Predictor is al niet aan mij besteed, die geeft nog negatief aan ook als ik zwanger blijk te zijn.

18. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    ooh meiden wat een hoop roze al gefeliciteerd!!

Hier af en toe gevoelige borsten misselijk en soort achtige krampjes/steekjes!!
    maar goed nog 6 lange dagen te gaan tot nod.
    vaak heb ik 4 dagen van te voren last van bruin/roze verlies dus moet nog even wachten helaas:)

Nog meiden die morgen testen?

19. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Ik ga dat morgen ook nog even doen hoor. Hopelijk dan allebei een dikke streep op de test! Dan wil ik mezelf ook pas op de lijst zetten....

20. Hier net weer die kl*te lichtbruine afscheiding gespot met afvegen. Dit is al een paar keer een voorbode geweest dat het misging. Waarom?!?! Wil zo graag dat het deze keer lukt!! Ik ben zoo verdrietig en bang nu :(

Deel Deze Pagina