NOD lijst 1 t/m 15 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Wat ontzettend jammer :(
    Dat vroege testen is wel fijn maar vaak gaat het dan nog mis.
    Hopelijk ben je snel in verwachting van een plak baby!

2. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Erg jammer Lappie.. Sterkte. En hopelijk toch snel een plakbeeb voor jou..

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    He wat naar Lappie! Hoop dat jullie gauw een plakbaby hebben.

Ing wat leuk dat je weer even komt buurten, voor jou is het ook een rottijd geweest! Hoop maar dat het jullie nu ook voor de wind mag gaan.

De dames die op rood zijn gegaan, wat balen zeg! Succes in de volgende ronde!

Hier: blehg ik voel me zo ziek. Hoofdpijn, keelpijn, flink verkouden dus alles bij elkaar flink beroerd. Dus zo duurt het wachrbankje wel lang.

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ahhhh nee Lappie, wat erg voor jullie meid, heel veel sterkte en hopenlijk ben je snel zwanger van een plakbeebke!!!!

Hier tot nu toe nog geen menstruatie te bekennen, heb verder niet meer getest, ik wacht het nog even af, zul je zien dat als ik test ik erna mijn menstruatie krijg.....ik wacht nog wel even af, zeker tot na woensdag!

5. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Hier vanmorgen misselijk en nog steeds zere borsten!
    Had ik vorige keer ook ruim een week voor nod.

En soms een tintelend gevoel in tepels, zoals een toeschietreflex.
    Ik heb nml lang bv gegeven bij mijn zoon.
    Zou ik me dat kunnen verbeelden!? Best specifiek gevoel....

6. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Nou hier net met afvegen beetje bruin gespot op wc-papiertje.. Mijn NOD is rond vrijdag.. Denk dat het gedaan is, en ik door kan naar de volgende ronde.

Mocht het vandaag of morgen doorzetten, dan is mijn luteale fase dus ineens wel een stuk korter.. Normaal ong. 17 dagen, en vandaag zit ik op de 12e dag..

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hier weer de hele ochtend misselijk, geen zin in eten e.d.
    Dan voel ik weer een steekje en denk ik dat ik ongesteld ga worden.
    Die onzekerheid vind ik vreselijk, heb ook geen testen in huis.
    Wij hebben hier één apotheek in het dorp. Zal zo even kijken wat zij hebben, ben fan van de 2v5 maar dan moet ik 15 km rijden en aangezien ik ziek ben gaat dat niet van harte.

Aan de andere kant vind ik het ook spannend, door mijn schoonvader is er veel verdriet. Het lijkt me moeilijk om blij te zijn als we wel zwanger zijn. Had mij dat moment toch anders voorgesteld.

8. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Moet het even kwijt..

Ik ben zo zenuwachtig! Over een week mag en kan ik testen!

Maar wat het vreemde is, ik denk dat ik echt zwanger ben maar ben nu zo bang dat ik heel erg teleur word gesteld straks als het niet zo blijkt te zijn..

We gaan voor een tweede en nu heb ik echt zoon een gevoel dat het zo is. Heb ook krampjes gehad rond innestelings periode en ben moe.. En humeurig, maar dat kun je ook weer aan een menstruatie koppelen..

Pfff zenuwslopend ;) eigenlijk zou het wonderbaarlijk zijn, de eerste was pas met 12 maanden raak! Dus zou echt een wonder zijn nu in ronde 1 al

9. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Wonderen bestaan!! :)

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lappie heel veel sterkte. Wat verdrietig joh.

11. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja zwanger worden is al een wonder natuurlijk ;) heb voor de eerste ook nog een miskraam gehad met 8weken dus als het nu echt raak is, zal ik weer in spanning zitten tot de echo, maar goed moet eerst nog een week wachten!

Iemand ervaring met vroeg testen? Nog voor je nod? Ben er eigenlijk geen voorstander van want straks negatieve test terwijl het niet zo is ;) maar t scheelt me wel een paar dagen!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik geloof helemaal niet in voor je NOD testen. Je zult in een zwangerschap en vooral ook daarna nog heel veel geduld moeten leren hebben dus waarom niet gelijk beginnen met een paar dagen. Ik heb hier al veeeeel te vaak gezien dat het alsnog mis gaat!

13. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja dat weet ik maar al te goed! En idd heb ook met mezelf afgesproken om iig 1 dag overtijd te zijn (als dat me dan al gaat lukken;))
    Wachten.. Wachten.. Deze week maar veel uitstapjes maken met m'n zoon, afleiding!!

Succes iedereen! En lappie balen zeg! Sterkte!

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Lappie...neejj:(..Sterkte meid

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hier@ verder zn gangetje.. met af en toe wat "kwaaltjes".. heb een afspraak staan bij de vk over 2 weken:D:D..hoop dat t ons dit keer gaat lukken.

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Lappie wat erg! Veel sterkte!

17. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik mag jammer genoeg op rood.
    andere dames veel succes

18. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Jammer jv23:(

19. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Tjonge zeg, nationale ongie dag vandaag? Gelukkig ook een paar zwangeren voorbij zien komen: GEFELICITEERD!

Hier begint het wel te kriebelen, NOD komt toch wel in de buurt nu.... (9 feb). Ik merk niks aan mijn lijf, maar dat was de vorige zwangerschappen ook nog niet zo snel. Het enige is dat ik veel luchtjes ruik ineens. Zou toch wel zo gaaf zijn, gelijk 1e ronde zwanger! Nog even geduld....

20. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Nou dames hier is de ongi doorgezet. Succes allemaal en veel roze! Ik ga kletsen bij het maart groepje.

Deel Deze Pagina