Ik gebruik nu hetzelfde programma/app als chanan. Ik weet er niet veel van, ik weet wel hoe het programma de eisprong aangeeft Mijn weekend was goed. Niets bijzonders, maar wel leuk. Vooral de normale dingen als huishouden, boodschappen. Mijn man is gaan zwemmen met onze dochter en dat was weer een groot succes. En tja vandaag de hele dag aan het leren voor een examen dus dat is wat minder leuk
Ik denk dat je mij verwart met iemand anders Ik heb ook een gezellig weekend gehad, nichtje te logeren gehad en die is vandaag rond 6en weer opgehaald. Hebben geknutseld, film gekeken en lekker gegeten uiteraard, hoort erbij he als je bij oom en tante logeert
klopt, verkeerd terug gelezen Klinkt erg gezellig. En ja bij oom en tante doe je alleen maar leuke dingen toch
ook ff aangemeld kijken of het wat is maar heb nog een nederlandse app en die geeft dezelfde vruchtbare dag dus ga even kijken welke het fijnst werkt!!
♥♥NOD Februari 2013♥♥ 1 Ing49824: 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Lappie: 37 jaar, 3e ronde (na MA), 2e kindje Tralalala: 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 2 Channie32: 33 jaar, 23e ronde, 3e kindje MarjoleinART: 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje Stefjuh: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje 3 Imp: 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 4 mart: 6e ronde, 1e kindje 5 6 7 selina89 23jaar,7e ronde,1e kindje. Mamvanjessie 25 jaar, 5e ronde, 2e kindje 8 Nimme: 1e ronde ,4e kindje 9 10 11 Chanan: 3e ronde (1e na MK), 1e kindje Dorianne: 1ste ronde (28-12-2012 M), 3de kindje 12 13 14 Mama-in-love: 5e ronde, 2e kindje 15 Datumloos: Bijnamama23: .. ronde, 1e kindje vinisa:28 jaar,ronde 2,2e kindje. TOTAAL: 12 WIL JE OP DE LIJST? Klink in de laatste lijst op quote, haal de quote haakjes aan het begin en het eind van het bericht weg, voeg je gegevens toe en plaatsen maar! 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 1 MMM, 0 negatieve test , 1 cyclus van slag , 0 vlindertje
Zo ik heb mezelf ook even toegevoegd. Uitgaande van een cyclus van 27, zodra ik mijn ei heb gevonden weet ik mijn nod wat preciezer Aangezien mijn geluksgetal 2 is, heb ik me op het tweede plekje gezet 2-2 op het tweede plekje!! Hopen op ROZE nu!!!
wil iemand mij op 14 feb zetten? ik hoop op een mooi valantijnscadeautje 22 jaar, 20e ronde, 1e kindje. Is waarschijnlijk de laatste keer op de normale manier, helaas word het voor ons ook de MMM.
Hoi dames, is er iemand hier die ervaring heeft met de CB zwangerschapstest waarbij je een + krijgt? Heb er net 1 gedaan (vorige week ook en toen zag ik helemaal niks noppes nada, dus geen verticale streep). Nu zag ik deze verticale streep wel, niet zo donker als de horizontale streep maar hij is toch zichtbaar en binnen de tijd. Hoef ook niet eens heel erg te turen of hem in rare hoeken te houden om het te zien. Ben nu wel onzeker doordat ik ook negatieve dingen las net erover. Hoor graag van jullie. liefs en fijne dag
Als het geen pennestreepje is zou ik hem als positief beschouwen. Bij mij kwam er nooit een lijn als ik niet zwanger was.
Bedankt voor jullie reacties. Ik lees nu zowel negatieve als positieve reacties. Maar de meeste die ik lees zeggen, streep is streep hoe dun ook. Denk niet dat je veel zal zien op foto, maar kan het proberen. Ben echt bloednerveus!!!!!
Lijkt het er wel op? Ik was toen iets voor 4 weken zwanger bleek achteraf. Dacht 3,5 week. Jij bent nog vroeger, want als je net je innesteling hebt gehad zit je er nog voor. Dus kan de test lichter zijn.
Het lijkt er wel op, zag het ook vrijwel direct verschijnen, ruim binnen tijd. Ik verwacht dus dat ik zaterdag mijn innesteling heb gehad dus het was wel een hele vroeg test...