Hoi, ik ben nieuw hier.. We zijn met ronde 8 bezig. Over 3 dagen is me nod zo spannend weer, Heb stiekem al een test gedaan, maar die was negatief, geduldig afwachten dus
Niet meer testen 19san86!! Hoe spannend dat ook is, een negatieve test is teleurstellend iedere keer lijkt me..
Getest.. Negatief! Nu vlak voor nod zou het moeten kunnen, dus heb er een zwaar hoofd in! Testjes zijn nu ook op, dus nu nod afwachten! Ik had toch goede hoop!
Zelfde verhaal 19 san.. Sensitest is erg gevoelig, dus er is gewoon geen hormoontjes te bekennen bij me.
Hallo dames.... Jullie kennen mij natuurlijk niet ik heb maar 2 x hier wat opgeschreven.. waar ik maar 1 reactie op heb gekregen maar dat geef niet !!! ik kom jullie tog ff vertellen dat ik vandaag een zwangerschapstestje heb gedaan en deze test wel positief was. Ik heb met clear blue digitaal getest en er stond Zwanger 1-2 !!! Ik hoop dat dit juist is en dat het blijft plakken ... Bedankt voor de moeite.. groetjess... ____________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest). * 20 feb. 2013 - 27 dgn. na terugplaatsing 1ste echo
@blackbarbie, gefeliciteerd! @Maddog13, we hebben nog tot vrijdag, spannend. Ik heb altijd gezegd in feb dan lukt het... Maar nu is het zo ver. Hoop het zo, hellemaal geen symptomen, heb er weer een hard hoofd in.
butterfly van harte gefeliciteerd. heb het vandaag nog een keer gedaan. ja hoor geen vergissing, zeer positief dus. hihi
Lieve dames, ik ga in het maart lijstje kletsen!!! Jullie allemaal heeeeel veel succes. Ik duim voor jullie!
Blackbarbie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. en voor de andere dames die nog gaan testen heel veel succes!!! Hier nog geen tekenen van een aankomende menstruatie..... we wachten het dus nog maar ff af, zit niets anders op.
Hallo, Ik heb ook over 3 dagen mijn NOD en heb ook al getest vanmorgen en negatief! Dus Maddog13 en 19san83 ook ik tel met jullie af! Erg spannend allemaal, heb getest met kruidvat2 voor 5 euro! Maar mijn cyclus is een beetje door de war altijd rond de 28 gezeten en aantal keren hiervoor 34 en 32. Vorige maand 28 dus hoop dat mijn cyclus weer een beetje op orde is! En anders afwachten weer..... Wij zijn met ronde 7 bezig en hebben al een zoontje van 2,5. Bij mijn eerste zwangerschap was ik na ronde 2 al zwanger.