@klungel spannend he, grappig ook alle 3 ons niet kunnen inhouden om Alvast een testje te wagen. We moeten echt geduldig afwachten
Ja idd en ergens in mijn hoofd zeg ik dat ik ongesteld ga worden bij mijn eerste mega last van de innestelling gehad en nu nergens last van! Ze zeggen dat je bij een tweede zwangerschap er geen last van hoeft te hebben maar ja merk dat ik me er wel een beetje aan vasthoud! We zullen zien...Succes dames
Ik voelde vorige week donderdag hele felle steken, dus dacht dat dat de innesteling kon zijn! Misschien nog te vroeg voor meetbaar hcg.....
Hier nog steeds geen ongi in mijn vorige cyclus had in op deze dag al bruinverlies maar tot nu toe niks te zien is er nog een kleine kans dat temp toch nog omhoog gaat en alsnog positief test?
Meiden, ik hou het even kort voor nu. Erg moe en hoofdpijn. Ik ga dus zo lekker lui op de bank liggen en een kopje thee drinken. Een paar roze dames erbij TOP. Gefeliciteerd dames. Dames op rood: balen Veel geluk de volgende ronde. Weet niet meer wie dit er neer had gezet, maar leuk idee haha! - Als je zwanger zou zijn, wie vertel je het als eerst? [Naast je man of vrouw] Mn ouders! Ze willen heel graag opa en oma worden - 'Als het maar gezond is', maar als je de keuze had, werd het dan een jongen of een meisje? Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar een meisje, maar uiteraard is een jongen ook heel welkom. Beide hebben hun eigen leuke dingen. Meisje wordt hier lekker meisje-meisje en jongen lekker stoer! Dus beide erg leuk! - Hoe zou jij de babykamer gaan inrichten qua stijl/kleur? Wit en grijs en als het een jongen is met blauwe accenten en als het een meisje is met roze accenten! Slaap lekker alvast en tot snel weer!
Wat leuk weer zwangeren erbij, gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen negatief getest. Ongi is nog niet doorgebroken, dus wachten maar weer af
Net wit rekbaar slijm in mijn broekje, niet veel maar een kloddertje (sorry voor de details) Dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Hebben meer mensen dit gehad?
Niet meteen de hoop opgeven, over 3 dagen kan het nog zo zijn dat je ong niet komt en je alsnog positief test. Ik nu 5 dagen na mijn eisprong ineens weer wat steekjes bij mijn baarmoeder zo'n beetje. Bij de vorige keer had ik dat ook. Hopelijk is het een innesteling wat ik voel
- Als je zwanger zou zijn, wie vertel je het als eerst? [Naast je man of vrouw] Ik denk dat ik het deze keer weer aan mijn vriendin en zus vertel - 'Als het maar gezond is', maar als je de keuze had, werd het dan een jongen of een meisje? Ik vind een meid erbij erg leuk, we hebben al een zoontje dus lijkt me super een koningspaar. Maar een jongen erbij lijkt me ook weer zo leuk. Jongens zijn echte mama's kindjes, heerlijk haha - Hoe zou jij de babykamer gaan inrichten qua stijl/kleur? Bin den jongen en een meisje willen we 1 of 2 muren grijs verven dan den grote nijntje sticker van de contouren van nijntje, hebben de babykamer al uitgekozen ivm dat we daar al bij mijn vorige zwangerschap mee bezig waren maar helaas verkeerd is afgelopen. En verder met roze of blauwe aankleding inrichten Super leuk idee deze vragen!
Voor meiden die nu zwanger zijn of eerder zwanger zijn geweest. Hebben jullie de innesteling gevoelt of een innestelingsbloeding gehad? Ik zelf wel. Op donderdagavond, toen ik in bed lag, voelde ik 2 heel scherpe steken in de baarmoederstreek. Echt even dat je in elkaar kroop zeg maar. Daarna over. En 2 dagen later met afvegen na het plassen had ik bloed aan het papier. Dacht eerst dat ik ongesteld ging worden, maar zette niet door en normaal heb ik zoiets niet, dus toch innestelingsbloeding toen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Lees trouwens ook wel eens dat het onzin is dat je iets zou voelen, maar weet van mezelf zeker dat ik het gevoelt heb!
Die steken had ik dus afgelopen donderdagavond. Opeens! 2 x even gebukt staan zelf.. Daarna.. Over! Dat rekbaar slijm heb ik ook klungel.. Maar zegt niet veel volgens mij..
Geen idee tinkerbel. Ik temp nooit.... Mijn man moet een beetje lachen om me.. Ik wil te graag zegt hij. Ik zeg ook niet alles tegen hem hoor! Straks denkt hij dat ik gek ben, haha! Blij dat ik hier mijn ei kwijt kan
♥NOD-lijst 1 t/m 15 Februari 2013♥ 1: (5) Sandra24: 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Tralalala: 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Amelle: 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Snoezelke: 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje nooky:22 jaar , 9e ronde, 2e kind 2: (6) Channie32: 33 jaar, 23e ronde, 3e kindje MarjoleinART: 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje Stefjuh: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mart: X jaar, 6e ronde, 1e kindje DaisyKok:30 jaar, 12e ronde (1 iui), 3e kindje Eetje: ronde 5, 2e kindje 3: (2) Imp: 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Bebebebe: 37 jaar, 10e ronde, 1e kindje! 4: (3) lady1987: 25 jaar, 18e ronde, 1e kindje stresskip86: 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Krulletje87, 25 jaar, 1ste rondje na MK, 4de kindje 5: (6) winnie81: 31 jaar, 5e ronde, 1e kindje weegschaal72: 2e ronde en 6e kindje Isa2007: 32 jaar, 9e ronde, 2e kindje Lindaw: 28 jaar, 4e ronde 1e kindje meesje84: 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Roos99: 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 6: (3) tinkerbell26: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje newbornstar: 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Happy79: 33 jaar, 1e rondje, 3de kindje 7: (10) selina89: 23 jaar, 7e ronde,1e kindje. Mamvanjessie: 25 jaar, 5e ronde, 2e kindje Dimmel: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje Floortje1: 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje vgg: 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Tupp, 31 jaar, 4e ronde na MA, 2e kindje Butterfly83: x jaar, 3e ronde, 3e kindje Mamablueyez, 26 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Maddog13, 34 jaar, x ronde, 2de kindje Titatovenaar, x jaar, x ronde, 2de kindje Anja358, x jaar, x ronde, x kindje 8: (9) Nimme: Xjaar, 1e ronde, 4e kindje Misspiggy83: 30 jaar 1e ronde 2e kindje XxPinkxX: 38 jaar, 18e ronde, 2e kindje Yuna28: 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Truusje81: 31 jaar, 11e ronde, 2e kindje Mietie: 32 jaar, 3 ronde (na mk), 1e kindje Perzik: 36 jaar, 7de ronde, 1e kindje Klungel: 29 jaar , 6de ronde, 2de kindje 9: (10) jv23: 24 jaar, 1e ronde (na bbz) 1ste kindje 4dogs82: 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Linnepinna: X jaar, 12e ronde, 1e kindje Lusvi: 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje n@nny: 5e ronde, 2e kindje Debbie81, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje Chnatla, leeftijd?, 1ste ronde, 2de kindje Biejie, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Jezz: 28jaar,ronde 6, 1e kindje Bibi26: 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10: (3) Vivian: 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Cygnet2: 40 jaar, 14e ronde, 3e kindje Majtje: 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Regina83: 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje 11: (4) Lindsey: 23 jaar, 4e ronde, 1ste kindje. Dorianne: X jaar, 1e ronde, 3e kindje MilanFleur: X jaar, 3e ronde, 2e kindje Loesjee89: 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje 12: (4) Angelasm: 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Maroni: 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje BellaNoa: 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tweety, x jaar, 6de ronde, 3de kindje 13: (3) KleineRoe: 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Zwangels: 30 jaar, 17e ronde (8e na vmk), 1e kindje Nila: X jaar, 8e ronde, 4e kindje Annsterdam: 1e ronde, 1e kindje 14: (7) Sterre21: 22 jaar, 20e ronde, 1e kindje Truffeltje: 26 jaar, 3de ronde, 1e kindje Lilly156: 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Pluisje30: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Dotje 357: 35 jaar , 2e ronde 4e kindje Frulleke: 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamaAnnelies, 21 jaar, 2e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje 15: (2) Toekomstigemams: 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje BBXX: 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Datumloos: (8) Babsy78: 34 jaar, 6e ronde, 5e kindje Bijnamama23: X jaar, X ronde, 1e kindje Flora01: 24 jaar, 7e ronde. 1e kindje Ing49824: 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Laura123: 24 jaar 1e ronde 1e kindje vinisa: 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Chanan: 30 jaar, 3e ronde (1e na mk), 1e kindje Mek11, x jaar, x ronde, x kindje Gebe, x jaar, x ronde, x kindje Illegaal: (3) Smnee: 21 jaar, 7e ronde, 1e kindje NOD 29 januari Lappie: 37 jaar, 3e ronde (na MA), 2e kindje NOD 31 januari Elly010: 27 jaar 1ste ronde, 3de kindje TOTAAL:88 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! 10 ♥ zwanger ♥, 13 ongesteld , 7 MMM, 1 negatieve test , 7 cyclus van slag , 1 vlindertje Hallo dames! Kom me toch even melden. Zoals in mijn banner te zien is, was vriendlief nog niet helemaal overtuigd om al voor een tweede te gaan, maar gezien de symptomen denk ik een laat ei te hebben gehad (dag 20) en hebben we toch nog kunnen 'klussen' deze maand. Begin het nu toch wel spannend te vinden dus ik kom hier gezellig even mee kletsen. Alle zwangere dames van harte gefeliciteerd!!
Ik zou het dan aan mijn ouders en ik denk ook mijn zus vertellen. Lastig, ik heb al een dochter en een tweede meisje lijkt me geweldig. Maar een jongen is natuurlijk ook leuk. Maar twee meiden lijkt me super. Als ik de pendels mag geloven die ik heb gekregen wordt de tweede een jongen haha De babykamer zal ongeveer zijn zoals bij mijn dochter. Die was neutraal met roze accessoires. En als het een jongen wordt dan wordt dat natuurlijk blauw. Ik ga binnenkort naailessen volgen en wil tegen die tijd zelf dingen maken.
Ik heb bij mijn zwangerschap niet de innesteling gevoeld en ik heb ook geen innestelingsbloed gehad/gezien.
Ik zou het niet weten. Ik hoop voor je dat je temp nog stijgt. Zolang je niet ongesteld wordt/bent is er nog hoop. Ik heb wel eens gekeken bij de tempkaarten van zwangere meiden (in het temp onderdeel op dit forum), maar het is echt zo verschillend per zwangere vrouw. Duim voor je!