Ik hoop dat het bij de volgende bloedtest duidelijker is en dat het een mooie goede zwangerschap is. Ik vraag me ook af wat die pendels zijn en hoe je daar aan komt?????
@blackbarbie duim voor je voor de bloedtest van as vrijdag. pendels kan je vinden onder in het hoofdmenu saar staat ook een uitleg wat het is en hoe het werkt. op het moment wordt er weinig gependeld op het forum helaas.
Zoo...dames.. haha k ben dagje niet geweest. (gister avonddienst) en er is veel gekletst hier.. kga ff terug lezen..weeet nog niet of k op iedereen kan reageren... Hier@.. vrij weinig last van zw. kwaaltjes... gelukkig.. maar aan de andere kant maak je je dan soms ook wel s druk.. Meiden op rood balen... Meiden op roze...Gefeliciteerddd!!!
Mooie test we steunen elkaar.. haha... ik heb begin van de middag even een kv 2v5 er tegen aan gegooid..hahah mn 5e plasje zo ongeveer.. 16dpo als ik het goed heb. (kgeloof dat k wel tevreden mag zijn)..Heb ok nog een digitale genomen haha.. die doe k van t weekend wel.. maar ik geloof wel nu dat t goed zit...voor zover we t kunnen weten..
in t echt is ie trouwens nog wat donkerder.. beetje gekke lichtval.. maar heeeeel duidelijk.. bij de vorige mk was ie veeeeeel en veeel lichter.. (een tuur)..en na de laatste keer testen.. duidelijke vooruitgang
Ja heb die testen ook genomen.. maar duren zoooooo lang voor ze de juiste uitslag geven. ik bedoel de achtergrond kleurt veel te langzaam weg.. daarbij zag ik geen streepje 4 dgn voor nod. terwijl met de gewone testen van hun wel zo was..dus iets vond ik er niet aan kloppen.
@ Allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties... @ Butterfly, Mijn Terugplaatsing was op 24 jan. Bij de berekening van de termijn die je zwanger bent na een IVF-cyclus begin je te tellen vanaf 2 weken voorafgaand aan de punctie. mijn punctie was op 21 jan. 14 dgn. later mocht je ik dan een positieve zwangerschapstest hebben, wat via de thuistesten wel zo is, zou ik net 4 weken zwanger moeten zijn. Maar omdat het zwangerschapshormoon nog iets aan de lage kant is, is het mogelijk dat de embryo zich iets later is gaan innestelen .. of ik heb te maken met een mislukte zwangerschap, ik moet gwn afwachten zeiden ze en er niet veeel van verwachten !!!!
@mamaannelies - klopt want de thuistesten waren postitief maar wel heel ligt (het 2e streepje). maar ja ik weet het niet hoor gwn afwachten kan nog van alles gebeuren, als het loslaat zal ik gwn een mentruatie krijgen... ze zeiden trouwens ook dat ik niet veel ervan moet verwachten en gwn moet afwachten...!!!
BlackBarbie en anderen ik krijg pijn in mijn duimen van het draaien! Maar dat doe ik graag !!!! Yuno! Gefeliciteerd!!! Krulletje mooi testje hoor ! We zijn gewoon super zwanger! Ik heb wel wat last van kwaaltjes! Begin nu toch ook overdag wel wat vermoeider te raken, valt me echt op. Ik loop dus de hele dag een potje te gapen. Heb dus zonet maar even lekker een middagdutje gedaan ! Dat is dan wel weer het voordeel van zelfstandig ondernemerschap ... Daarnaast dus best vaak misselijk, gelukkig niet overgeven. Het is echt dat gevoel alsof je écht snel iets moet eten, tot het buikpijn er aan toe. Eigenlijk heb ik dus gewoon constant trek ... Ik ben daarnaast echt een koffieleut, maar daar waag ik me me name overdag maar gewoon niet aan. `s avonds als ik me wat goed voel dan vind ik het nog wel lekker. Zit mezelf verder echt een pak voor m'n broek te geven. Ik moet echt meer gaan ontspannen en me niet te druk maken over 'wat als het misgaat etc'. Lees gelukkig dat heel veel prille zwangeren hier mee te maken hebben. Lieve dames! Ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger worden !
Stresskip, zie nu dat jij ook in het mooie Friesland woont! Als je wilt delen waar dan mag je PB sturen hoor! hihi
@Blackrose - ik heb dooor jou vraag maar ff het ziekenhuis (poli-gyn) gebeld met de vraag hoeveel mijn HCG was, deze was 36.1 mIU/ml ik was een beetje ongerust geworden.. vooral omdat er werd gezegd dat ik er niet veel van moet verwachten. Maar nou heeft de assistente die ik net heb gesproken me een klein beetje hoop gegeven... ze zei dat het belangrijk is om te weten dat hCG waarden niet alles zeggen. Een normale zwangerschap kan lage hCG waarden hebben en toch resulteren in een perfect gezonde baby. De resultaten van een termijnecho zeggen veel meer over de zwangerschap dan hCG waarden. Een hCG waarde van minder dan 5mIU/ml wordt gezien als een negatieve uitslag voor zwangerschap. Alles boven de 25mlU/ml wordt gezien als een positieve uitslag voor zwangerschap. Dit heb ik ff opgezocht !!! Leidraad voor hCG waarden tijdens de zwangerschap: hCG waarde in weken vanaf bevruchting* : 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml * Deze waarden zijn puur bedoeld als leidraad - de hCH waarden verschillen per vrouw en de hCG waarden stijgen in verschillende snelheden. Een lage hCG waarde hoeft niet meteen te betekenen dat er iets mis zou zijn. Een tweede test kan daar duidelijkheid over geven. Wat kan een lage hCG waarde betekenen? Een lage hCG waarde kan een hoop betekenen. Een hertest 2 tot 3 dagen later kan aantonen hoe de waarden veranderen. Een lage hCG waarde kan het volgende betekenen: Verkeerde berekening van de zwangerschap door een late eisprong of innesteling Een miskraam Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!