Dank je.. we proberen t ook echt hoor. maar is ook nog zo onwerkelijk eigenlijk..alhoewel de testen donker zijn.. t blijft spannend de komende weken.. gelukkig de 18e een echo (ben dan 6 wk als het goed is) k moes niet verwachten al een hartje te zien..t kan natuurlijk wel al..maar moest niet zorgen maken als het niet zo was. gelukkig worden we goed in de gaten gehouden..(mk in aug van 11wk, en november een vmk.) de 19e is mn schoonmoeder jarig.. kweet alleen nog niet. of we t dan al tegen haar gaan zeggen. t is wel heel leuk natuurlijk!! onze jongste is de 23e jarig..ze word dan 2. tijd vliegt zo hard joh.. hopelijk de 12 (7,5) weken ook voorbij vliegen...
Helaas ik mag op rood mijn NOD was 6 febr had me vertelt en ja hoor niks is minder waar dat het niks was voor een zwangerschap pff na 13 ronde's houdt mijn lichaam me nog voor de gek. Maar vl zegt neem afstand je bent er teveel mee bezig. Dus dat ga ik ook doen. Met carnaval ga ik helemaal los Succes meiden en ik zal mee blijven spieken af en toe kijken of jullie wel roze worden
@ Allemaal - sorry hoor dames, ik ben zoooo met mezelf bezig.... maar nog gefeliciteerd dames op ROZE !!! *Stresskip - bedankt meit!!! *Elly, Geebs, Mietie, Butterfly, Krulletje, Happy, Imp, Bebe, Marjolein,Yuna. en ook voor de rest die ik eventueel vergeten ben Dikke -X- Voor de dames op ROOD, sorry en egt jammer, jullie komen ook egt aan de beurt, hopelijk al met de 1st volgende ronde alsvast succes! -X- @Maddog wat ik heb opgeschreven is va. de bevruchting? waarom denk je dat het de kans klein maakt???
Meiden op rood: balen zeg. Heel veel geluk de volgende ronde! Lindaw: wat rot voor je/jullie. Al zo lang bezig en nog niet raak. Heel veel geluk in de komende maand en hoop voor jullie snel een mooie roze test. Knuffel! BlackBarbie: wat spannend meid. Hoop echt dat het goed zit! Yuna: ik zie hem goed hoor! Ik zeg gefeliciteerd. Hoop voor je op een mooie plakbeeb! Hier: vandaag vriendin op bezoek gehad, was al tijd geleden dat we elkaar gezien hadden. Was gezellig. Nog even de stad in geweest en heb een heerlijk parfummetje gekocht, voor maar 2 euro. Zon merkloos geurtje. Het ruikt heerlijk! Verder weinig nieuws eigenlijk. Niks geen kwaaltjes meer wat duidt op een naderende ongi of wat dan ook! Wat me wel opvalt is dat ik geen last heb van slijm enzo. Heb ik normaal gesproken wel. Waar ik ook van baal is dat ik niet weet wanneer mijn NOD ongeveer is Maar blijven gewoon rustig afwachten.
Alle dames met een posi test. Gefeliciteerd! Alle dames op rood. Jammer zeg! Hopelijk volgende ronde op roze! Hier nog niet ongi en nog steeds geen roze verlies.. Weet niet zeker wanneer mijn nod is. Had op dag 26-28 posi ovutesten. Daarna had ik er geen meer. Maar neg zw test. Morgen ga ik nog een testje wagen! Zou het raar vinden als ik zo laat echt een ei heb gehad, maar je zult het niet eerder weten en moeten afwachten! zo slecht in!!!Als dat,klopt zou ik pas op dag 41 ongi moeten worden ongeveer! Raar!!!!
Yuna gefeliciteerd! Mooie testen hoor Ik mag op rood Gelukkig nu wel een normale ronde, waarschijnlijk is mijn lf langer dan 14 dagen dus daar moet ik de volgende ronde rekening mee houden. Ik wil alle meiden die nog wachten even succes wensen
ik mag op rood en mag ook eindelijk na 19 rondes volgende week beginnen met me eerste IUI behandeling... xx
Ik kan het me heel goed voorstellen (zelf vorige maand een miskraam gehad van een tweeling). De eerste maanden zijn best wel zenuwslopend maar jullie moeten ook op en top genieten en vertrouwen hebben. Maar aan je verhaal te lezen hebben jullie dat wel aardig. En het is ook heel erg fijn dat jullie extra in de gaten gehouden worden!
Hier nog steeds niet ongesteld. Me banner klopt dus niet. Had vrijdag en zondag keer roze bij afvegen dus dacht dat het wel door ging zetten. Verder 2x wat donkerdere afscheiding maar tot op heden niets... Afwachten dus.
Goede avond dames, ik heb sinds 18.00 uur last van bruine afscheiding, het is niet veel maar het is er steeds als ik naar toilet ben geweest!!! HELP!!! iemand hier ervaring mee.. ondertussen heb ik wel hier en daar wat gelezen over rbuine afscheiding, het kan oud bloed zijn!! van de innesteling komen... maar het kan ook over gaan op ROOD bloed!! de menstruatie in mijn geval dan een miskraam.... ik heb gebeld en zou gwn moeten afwachten tot vrijdag... als het overgaat op ROOD dan is het over... Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!
Bah ik voel me niet fit. Hele tijd koude rillingen.. Ik ga eens lekker warm douchen en op tijd naar bed!