Hier nog steeds op het wachtbankje.. Pff wat duurt wachten lang. Zit nu 2 dagen voor NOD. ga morgenochtend toch weer eff testen. Heb sinds vandaag erg last van stekende borsten, dus word nu wel erg nieuwschierig. Heb wel 2 dagen terug al stiekem getest 4 dagen voor nod maar toen was ie negatief. weet ook wel dat dat een beetje vroeg is om te testen...... maarja je moet maar last hebben van testdrang hé
Vervelend zulke cijfers zwart op wit he?!! Je moet je er maar niet teveel van proberen aan te rekken...... er rekening mee houden kan misschien wel helpen!
nee klopt er is een periode geweest dat ik niet getempt hebt! maar wel altijd om dezelfde tijd hoor!! maar had het meer over de laatste paar dagen omdat die omhoog gaat maar ik dacht dat dat niet kon als je ongi werd??!
Je hebt er witte bolletjes bij staan, heb je je temp op een ander tijdstip ingevoerd? Je temp gaat iets omlaag bij je eisprong, daarna hoort die weer iets te stijgen en als die daarna zakt net voor of op je nod kun je er bijna vanuit gaan dat je ongi wordt. Blijft die hoog dan is de kans iets groter om zwanger te zijn. Maar als je elke dag tempt en dan zeker twee a dri maanden achter elkaar kun je een beter inzicht in je cyclus krijgen. Ik heb eerder ook getempt en was er mee gestopt omdat ik er teveel mee bezig was. En ben nu weer begonnen want het is toch wel fijn. Maar nu is je tempkaartje niet echt bruikbaar. Want er is niet eens een kruis gezet waar je je vermoedelijke eisprong hebt gehad. Succes!
hier nog steeds geen ongi te bekennen, ik begin me wel een beetje zorgen te maken. Normaal stipt om de 28 dagen. Vorige maand ineens 22 dagen, nu over de 28 dagen heen......ik ben er 40.....ik zou toch niet met de "jaren" begonnen zijn? Ik lig wel geveld met de griep, zou dat invloed kunnen hebben erop????? wie kan mij hier iets over vertellen?
Geen idee weegschaal? Maar iig beterschap! Bij mij is de ongesteldheid minimaal tot nu toe. Ik heb ook opnieuw mijn temp genomen en dat was nu 37,3! Gelukkig maar Die 35 klopt misschien niet, want die heb ik in mijn oor gemeten. De laatste van 37,3 was rectaal.
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en wil ook graag op de lijst! Mijn NOD is 10 feb, 2e ronde na vmk en het 2e kindje! Groetjes!
Hallo dames, Hier even een berichtje van mij..nog 1 week voor nod. Als ik voor mezelf opschrijf welke klachten ik heb gehad dan zijn het deze: 2 dagen flinke krampjes gehad. Nog steeds een hele gevoelige onderbuik, zeker als ik gewerkt heb dan heb ik savonds buikpijn onderin. Gisteren de HELE dag knallende koppijn pff. Ik had vanochtend voor het eerst mijn temp in de ochtend gemeten en die was 37.1. Nu heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal omdat het de eerste dag is maar hij is in ieder geval niet heel laag. Veel last van afscheiding, echt wel vochtog daarbeneden(sorry) Nou dat was het wel zo'n beetje haha. De ene keer denk ik ooohh zou het zo zijn?? en de andere keer denk ik weer, doe normaal je bent niet zwanger. We zullen zien.
Geen positieve testers vandaag of lees ik erover heen? Veel rood bij deze nod groep tot nu toe. Wellicht komt daar, met de overige meiden die nog op hun nod wachten, verandering in
Gefeliciteerd Yuna 28! Geniet van je zwangerschap!! Hier geen NOD te bekennen tot nu toe, wel last van afscheiding witte wel te verstaan! Verder drukkend gevoel onderin mijn buik! Net testen gehaald wil mss morgenvroeg gaan testen, vl wil nog even wachten omdat ik in het verleden ook weleens een cyclus van 34 heb gehad.... Dus nog even nadenken wat ik zal gaan doen!! Fijne avond allemaal
Mooie foto Yuna28!! Gefeliciteerd! Mijn NOD is op de 12e van deze maand. Vanmorgen rond een uur of 11 overgegeven en ik had en heb nog steeds hoofdpijn. Mijn afscheiding is waterig en ruikt zoet. Wie weet..
Zou het dan echt!? Zondag mag ik testen.. Maar voel me al een week echt zwanger.. Een temp van 37,4!! M'n onderbuik is opgezet, had ik ook bij m'n eerste zwschap , lijkt nu net een vet kwapje haha! Moe.. Duizelig.. M'n huid is trouwens nog oké! Had altijd al een paar dagen voor nod last van puistjes.. Misschien ook wel een teken!? Ik hoop zo dat zondag m'n gevoel word bevestigd! Vandaag weer slijmdraden als afscheiding..? Nog nooit gehad voor nod.. Al met al geeft Het me nu echt een gevoel dat het raak is.. Zou zooo gaaf zijn! De eerste pas in ronde 12 en de tweede gelijk in ronde 1!!
Ik hoop t echt voor je Iris!! En de rest ook natuurlijk. Vandaag eigenlijk amper gevloeid... Morgen vast meer, maar ik denk nu toch soms nog; zou t nog kunnen??? Ook omdat mijn temp 37.3 was na betere meting? Wel is de eerst vette pukkel aanwezig
Eerste kind was ik 35 en rokend: 11 maanden Tweede kind was ik 37 en niet meer rokend: 1e keer raak... het zijn kansen hè? Niets meer en niets minder... Ik heb op basis van mijn medische gegevens (en die van mijn man) 31% kans op zwangerschap in het komende jaar. Dat is beduidend hoger dan de gemiddelde vrouw van 40 .... maar nog steeds klein.
Ook ik heb een test gedaan vanmiddag en een heeeeeel licht streepje gezien op de test dus ik ben er nog niet erg zeker van. Wil daarom zondag nog een keer testen in de ochtend.
Wisselende menstruatielengtes kunnen inderdaad komen door je leeftijd.. Alles wordt toch een beetje (snel) minder....