NOD lijst 1 t/m 15 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laura: spannend!

@ Yuna: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ hier: morgen testen denk ik. Zit dan op dag 31 en 11 of 12 dpo (denk ik). Gisteren nega test, maar dat was ook véél te vroeg natuurlijk. :):D Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik niks en nu ook niet, maar dat ik nog niet ongi ben is wel hoopgevend want mijn lf is vaak vrij kort. En had vandaag net als meer dames hier heel veel afscheiding. Dacht even dat mijn ongi was doorgebroken. Er zat wel een beetje roze bij en dat heb ik normaal nooit dus wie weet...Super spannend deze maand!

2. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Als het morgen niet meer doorzet, gooi ik er ook nog een testje tegenaan!

3. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Bibi, jouw zoon is maar 6 daagjes jonger dan mijn zoon! Leuk!

4. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Raar !! Ik dacht echt niet dat het gelijk de eerste maand zou lukken, ik wil zondag eersr nog een keer testen voordat ik happy mag zijn :)

5. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik heb ook alvast een testje gedaan, bij de mk die ik heb gehad in december had ik namelijk een positieve test 2 dagen voor NOD. Nu heb ik de clearblue digital zonder indicatie gedaan, gaf als uitslag niet zwanger maar op t teststripje zie ik wel 2 streepjes! Ik ben zo benieuwd! Iemand hier ervaring mee?

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Laura: wat spannend meid. Ik hoop op een mooie streep als je weer test!

@Hier: even iets leuks mededelen. Ik maak zelf kralen, van papier. En via Facebook had ik mn pagina in the picture gezet bij een kralen magazine. Ze willen mn kralen graag zien en dat ik foto's op stuur naar ze, zodat ik eventueel in het september nummer kan staan. Het is natuurlijk nog niet zo ver, maar zou wel vet gaaf zijn! Betere reclame kan je niet hebben denk ik!

Even een vraagje voor de meiden die helaas een vmk hebben gehad, hoe lang duurde het daarna voor jullie weer ongesteld werden? Duurde dat langer of ongeveer gelijk als voor de vmk?

7. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    @Inge49824, ik heb een miskraam gehad met 5 weken en 5 dagen en ben precies 4 weken daarna weer ongesteld geworden! Hoe mijn cyclus daarvoor was weet ik niet want toen was ik bij de 1e ronde meteen zwanger en bij mijn eerste kindje, nu 15 maanden was het ook de 1e ronde raak.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je mag niets aflezen van een open gebroken test. Over twee dagen weer testen.

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje wel voor je reactie meid. We waren ongeveer even ver lees ik, ik 4 weken en 6 dagen. Ik ben uit gegaan 14 februari (36 dagen). Voor dat ik zwanger werd waren de 2 cyclussen ervoor ook 36 dagen! Even afwachten dus wat het wordt!
    Liefs

10. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik heb geen test opengebroken, het is zo'n strip die je er zelf in moet klikken en er natuurlijk ook weer uit klikken

11. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    @maddog13 nog steeds niet een 'echte' menstruatie? Vervelend zeg... Zo weet je ook niet waar je aan toe bent! Wat zegt jou gevoel?

12. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Mijn gevoel zegt dat ik me anders dan anders voel...
    Lig nu weer onder dekentje en voel steeds steekjes in baarmoeder.
    Ook beetje misselijk geweest vandaag.
    Borsten zijn ook nog pijnlijk, dus tja????
    Tijd zal t leren!!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

zelfde principe...alleen het digitale venster aflezen. Over twee dagen weer testen

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    De twee streepjes betekenen helaas niets :(

Hopelijk test je later alsnog positief!

15. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Goede avond dames,
    Ik heb een rotdag achter de rug... mijn afscheiding werd steeds erger.. toch maar naar het ZH gebeld,
    omdat er wat rood bloed bij zat, ik had geen pijnklachten niks!!! maar moest toch komen....er werd een zwangerschapstest afgenomen via mijn urine deze was twijfel-achtig... mijn HCG werd weer geprikt (spoed). hijs gedaalt naar 25 mIU/ml... dit betekend voor mij een mislukte zwangerschap... helaas een miskraam... ik verlies nu nog steeds bruin/rood bloed met stolsels.. ik moet stoppen met de vaginale bolletjes (progestan).
    En moet aanstaande woensdag omdat de IVF-poging mislukt is voor een afspraak voor een evaluatiegesprek met de arts. Tijdens dit gesprek wordt ik voorbereidt voor de behandeling met de ingevroren embryo’s.
    Het evaluatiegesprek wordt dan gelijk mijn startgesprek.

Ik mag dus ook op ROOD!!!!

Blackbarbie - 25 jaar - 1ste IVF-poging Mislukt - Miskraam.

* 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal.
    * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies.
    * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2
    * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! :( 36.1 mIU/ml.
    * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) :(
    * 7 febr. 2013 - Bruin/rood bloedverlies SPOED HCG 25 mIU/ml. (Miskraam).
    *13 febr.2013 -Evaluatiegesprek,Startgesprek,Voorbereiden voor de behandeling met de ingevroren embryo’s.

16. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ahhh.. Nee hè.. Sterkte en hopen dat je binnenkort beter nieuws hebt :)

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Heel veel sterkte BlackBarbie, wat ontzettend klote! Knuffel!

18. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Blackbarbie:'(
    Sterkte!!

19. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja idd.. Ben benieuwd! Misschien dat je gevoel toch nog juist bevestigd word..! @ maddog13

Hier duurt zondag nog zoooo lang.. Maar ik ga echt niet eerder testen..

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Die test geeft altijd een licht streepje dat staat ook op de bijsluiter. Zo ben ik er ook een keer ingetrapt ;) maar was toen niet zwanger

Deel Deze Pagina