dank jullie wel allemaal.... wil het vl vertellen maar duurt nog even voor die thuis is haha... iedereen succes nog deze ronde hopen op veel meer roze
Pfff dat wachten duurt me veelste lang! En dan hopen dat deze keer de teleurstelling wegblijft, dat ik ook eindelijk zwanger mag zijn! Heb bijna geen kwaaljes, het enige is dat ik af en toe sterker lijk te ruiken. Nu bijna drie dagen geleden met schoonmaakazijn bezig geweest, en ruik het nu nog! Ook ben ik erg moe. Mijn temp is nog wel mooi hoog. Spannend!
Ik kan ook op rood, ben vanmorgen ongi geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Voor degene die zwanger zijn, gefeliciteerd
@dames met een positieve test gefeliciteerd !!! @allemaal bedankt voor jullie reacties... en ja het is zker K*t had zo gehoopt dat het goed was, was ook veelste mooi om waar te zijn .... allereerste x en dan raak !!!... maar helaas op naar voorbereiding met de ingevroren emmy,s
@zwangels, we lopen gelijk! Alleen kan ik zondag al testen.. Had m'n menstruatie gerekend toen het pas echt door brak alleen schijnt dat je moet beginnen met tellen vanaf dat je rood bloed verliest.. Pfff erg hè? Dat wachten...
vanochtend een testje gedaan> negatief ,zal vandaag of morgen wel ongesteld gaan worden. Laat het wel weten als ik definitief op rood kan.
Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test! Heerlijk! Balen voor de meiden op rood.. Zondag weet ik meer of ik jullie in maart ga vergezellen ja of nee
Mag van mezelf pas maandag testen. Dan zit ik volgens FF op 14dpo. Wilde eerst wachten tot woensdag, maar dat ga ik niet volhouden Dat wachten is elke keer steeds erger! We zijn nu al zo lang bezig voor ons eerste wondertje
Wat veel rood weer zeg Ik hoop dat de licht positieve stest van gister ook positief blijft, ik ben er nog niet erg zeker van.. Ik ga zondag weer testen.. En ja idd dat wachten is het allerergst
Yups ik ga mee naar Maart, Maddog ben jij inmiddels ook ongesteld dan? heb het niet 100% meegekregen daar ik flink de griep te pakken heb
Vreselijk, 't is dat ik nog geen koorts erbij heb maar ook zonder de koorts slaat de griep me neer......leuk met 2 kleine kids (4 en 10mnd) en niet recht kunnen staan van de beroerdheid......komt daar nog een menstruatie bij....ben blij als mijn schoonvader zo komt om op de 2 te passen, kan ik eindelijk naar mijn bedje toe om een paar uur uit te zieken
Gefeliciteerd voor alle zwangere! En balen voor de mensen op rood. Ik zag dat mijn leeftijd er niet bij stond maar ik ben 24.
Hoi allemaal, ten eerste voor alle meiden op rood, echt super balen weer!! Blijft elke maand weer zo rot!! Weet ook niet zo goed wat ik dan daarop moet zeggen. Ik weet gewoon zeker dat het jullie snel gaat lukken, hopelijk volgende maand, of de maand erop!! In dit topic ligt 'geluk' en 'verdriet' zo dicht bij elkaar, de een mag op roze en de ander op rood. En dan in 1 berichtje sterkte en geluk wensen is ook een beetje vreemd. Dus DIT berichtje is speciaal voor alle meiden die even wat steun nodig hebben. Ik hoop dat jullie snel weer aan de 'slag' kunnen en vol goede moed de volgende ronde in gaan. En balen mag je natuurlijk ook altijd. Deed ik ook elke maand, even lekker wat chocolade halen en even een momentje voor jezelf!! En als die kl*te ongesteldheid voorbij is, weer op zoek naar je ei. Laat het een fantastisch ei worden, alvast het eerste stukje op weg naar zwangerschap!! Veel succes!! Marjolein
En nu een berichtje voor alle nieuwe zwangeren!! Gefeliciteerd!! Het is jullie enorm gegund. Of het nu de eerste ronde of de 12de is. Het BLIJFT bijzonder!! Probeer ervan te genieten!!! Ben ik ook aan het proberen, hihi. Laten we met z'n alleen duimen dat het beebje blijft plakken!! Veel plezier met vertellen aan vl of ml!! En misschien ook al aan verdere familie? Have fun!! En hopelijk komen we elkaar nog eens tegen op zwangerschapspagina!! Geniet!!! Marjolein