NOD lijst 1 t/m 15 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zijn er trouwens meiden die ook zo'n last hebben van jeukende borsten? Ik zit de hele tijd te krabben hahaha :p

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hallo Dames, sorry dat ik deze ronde niet mee gekletst heb, druk, gedachten op andere dingen willen én het er gewoon moeilijk mee hebben .....

Dinsdag wéér een OMO witte test (en vanmorgen ook :)), woensdag de stoute schoenen aangetrokken en mijn huisarts gebeld, zij begreep mijn frustraties gelukkig goed en heeft me een verwijzing naar de Gynaecoloog gegeven!! Yes :D ook wel eng...
    Aankomende week wordt mijn man zijn zaad getest en de week er op staat de afspraak bij de gyn al! Spannend!
    Ik moet nog wel even het forum doorspitten over wat ik van zo'n eerste afspraak kan verwachten, zullen wel nog niet echt testen worden gedaan..?

Voor alle zwangeren, GEFELICITEERD !!! ;)

De rest, succes, sterkte en andere goede wensen voor jullie!!

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat balen meis, van de negatieve testen!
    Wel fijn denk ik dat je nu doorverwezen bent, hopelijk kunnen ze iets voor je doen en ben je straks snel zwanger. Veel succes!

4. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey Ing, Ik heb al sinds zondagnacht last van mijn buik, helemaal onderin. Zondagnacht niet van kunnen slapen zo erg. Maandag gewerkt en toen ging het wel maar sávonds was het er weer. Dinsdag woensdag en donderdag,en vandaag regelmatig pijnscheuten??

Nooit eerder last van gehad. Iedere maand zijn er weer nieuwe dingen die anders zijn, zo kunnen we onszelf lekker gek maken. Afgelopen 3 maanden steeds ruim voor nod pijnlijke borsten(opgezet, aders alles erop en eraan) en deze maand nog helemaal niks!
    Over 6 dagen nod dus als die borsten nog gaan komen dan moet het dit weekend zijn.

Ben sinds deze week ook begonnen met temperaturen( weet dat het weinig zin heeft omdat je vanaf de 1 e dag moet tempen) maar je moet je ergens aan vast houden:). De afgelopen 2 ochtenden had ik 37.2? in ieder geval best hoog.

Nog een paar dagen en dan weten we of deze kwaaltjes ook weer bij nod horen of toch niet.....

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Soms best vervelend he al die kwaaltjes? Zeker als je nog niet weet waar het mee te maken heeft :(
    Toevallig, heb vandaag ook ff gecontroleerd hoe hoog mn temp was, was 37,0 maar ja dat wil natuurlijk helemaal niks zeggen zo aan het eind van de cyclus haha.
    Hoop voor je dat het iets positief betekend allemaal :)

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik ben toevallig gisteren op eerste gesprek bij de gynaecoloog gegaan en ik had het niet verwacht, maar ze deed een inwendige echo, ze heeft naar mijn baarmoedermond gekeken en ook inwendig gevoeld en ondertussen druk op mijn buik gelegd.

Vandaag moest ik bloed laten prikken en wanneer ik ongesteld ben weer, maar dat was vooral doordat ze vermoed dat ik ergens last van heb en via het bloedonderzoek wat meer duidelijkheid erover wilt krijgen.

Mijn man krijgt ook een zaadonderzoek. Ik moet daarvoor even een afspraak maken en heb wel alles al in huis haha.

Over drie weken moet ik weer naar de gynaecoloog.

Succes bij de gynaecoloog!

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik nu niet, maar tijdens mijn zwangerschap wel. Niet voor nod, maar dat verschilt per persoon natuurlijk :)

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere meiden hier!

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Bedankt Ing en Vinisa!

Oh en Vinisa, dat had ik indd ook niet verwacht, dat ze meteen aan de slag gaan ;) maar wel fijn opzich, des te eerder weet je meer ;)
    Mijn moeder (waar ik sprekend op lijk) had voor haar eerste zwangerschap hormoonpilletjes nodig, de andere 3 kwamen vanzelf :) maar daar "hoop" ik eigenlijk ook op, niet dat het iets engers is, zo ben ik als baby in mijn buik geopereerd (pylorushypertrofie en daarna een infectie door die operatie - 2mnd in het ziekenhuis gelegen) en daar kan je (zo lees ik her en der) verklevingen door krijgen..? :) ja je gaat aan vanalles denken.. misschien is er niks en zijn we alsnog in ronde 11 "gewoon zwanger" :)

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha dat klopt. Dan weet je het alvast, kun je er rekening mee houden. Ik had alleen een praatje als intake verwacht :)

Meid het is niet gek hoor, je vreest toch soms voor iets ergs. Ik heb geen verstand van waar jij het over hebt, maar ik duim voor je dat het niet zo is.

Sinds gisteren spookt het ook met allemaal negatieve verhalen in mijn hoofd. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee hè ;):)

Duim voor je dat er niets is en dat je alsnog snel zwanger bent.

Ik werd pas na 15 maanden zwanger van mijn dochter, sommige zijn snel en sommigen zijn helaas pas na langere tijd zwanger.

Nogmaals succes!

11. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Nou net goede buikkrampen gehad.. Ik weet wel zeker dat de menstruatie er aan zit te komen! Geen bloedverlies nog.. Wat ik vreemd vind.. Meestal eerst licht bloed verlies en daarna hevige buikpijn.. M'n temp is ook omlaag gegaan, ik ga dus door voor ronde 2! Was ook te mooi om waar te zijn in ronde 1 gelijk raak!
    Maar we zijn niet getreurd zitten tenslotte pas in ronde 1 we gaan er weer met goeie moed tegenaan!

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou zolang je nog geen bloed ziet is er nog hoop toch?

En ik had krampen als menstruatiekrampen voor mijn nod en erna ook nog even (toen ik zwanger was van mijn dochter). Dus krampen alleen hoeft niet te betekenen dat het al voorbij is.

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

jeuk en pijnlijk:p dat is het hier vooral hihi

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    maar wat jij eerder zei.. liezen...daar heb ik ok zo geregeld last van... toch ok nie zwanger?? haha.. symptomen zijn bijna t zelfde he... irri is dat.

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ja ik had eigenlijk ook alleen een praatje verwacht ;) dus ben blij dat van jou te horen ;) dank je wel!!

We maken onszelf indd gek er mee, maar we worden gelukkig onderzocht nu :) jij ook veel succes en het beste gewenst!!

16. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
  17. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    gefeliciterdddd

He he er komt eindelijk weer roze bij:D

18. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Nee dat is wel weer waar maar kan het me haast niet voorstellen.. Maar wie weet.. Bij m'n eerste had ik helemaal nergens last van..
    Ik ga er maar niet al teveel vanuit.. Kan het altijd nog meevallen

19. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ah nee Iris! Ook voor de gek gehouden??
    Ik twijfel nog. Geen rood.. Gehad alleen beetje bruin.
    Ben benieuwd of het morgen doorzet...
    Nu naar bed.. Door die vervelende hoofdpijn:(

20. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja ik denk het ja, was er zo van overtuigd. Had gelijk maar even testje gedaan voor de zekerheid.. Negatief natuurlijk.. Ik ga er vanuit dat ik weer een nieuwe ronde in ga.. Ook al nog geen drupje bloed te zien, dit voelt echt als hevige menstruatiekrampen ( nu weg, aspirine ingenomen ) ik wacht het af! Hmmm bij jou ook nog steeds niet goed doorgezet? vervelend die onzekerheid

Deel Deze Pagina