Ergens hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ga er niet van uit haha. Las wel op ander forum dat je wel sneller zwanger kan raken na een miskraam, maar ja we wachten gewoon ff af
Hoi meiden, Volgens Fertility Friend heb ik 23-1 een eisprong gehad. Maandag 21-1 heb ik nog een ei gezien in het ziekenhuis, omdat ik de eerste ronde Clomid ben begonnen. Gisteren heb ik getest, 15 dagen na mijn eisprong, en had met de kruidvat 2 voor 5 euro testjes een heel licht streepje naast de teststreep. Ik durf echt nog niet blij te zijn, maar mijn menstruatie gevoelens blijven uit. Heeft iemand een idee hoeveel dagen het maximaal kan duren dat je nog ongesteld kan raken na je eisprong?
Alle roze GEFELICITEERD!!! Alle rode: balen balen balen! Veel Succes volgende maand!! Hier: erg bewogen maand gehad, vandaar ook even niet op forum geweest, maar Wilde nu toch effe verhaal kwijt. Ben nu bijna 4 dagen overtijd, testen zijn nog steeds negatief. Donderdag al contact gehad met Huisarts want moest donderdag eigenlijk Voor iets heel Anders door MRI. Die is nu Voor de zekerheid verschoven. Van Huisarts wachten tot zondag en dan weer testen en Anders dinsdag weer bellen.. Pfft wachten duurde al Lang maar dit is verschrikkelijk!! Mijn zus vertelde nog dat zij iemand Kent die nooit positief testte met testen maar alleen in Bloed doordat ze heel weinig hcg aanmaakt... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?? Bedankt weer dat ik verhaal effe kwijt Kon. Succes allemaal en Fijn weekend!
@wennie ja verschrikkelijk zeg ben je overtijd.. Zijn je testen ook nog eens negatief, wat een onzekerheid.. Hoop voor je dat het de goede kant uit gaat! @titatovenaar, voorzichtig gefeliciteerd dan! Hier nog steeds geen bloed te Bekennen , wat ik wel had verwacht naja misschien dan toch morgen en weet ik niet zo goed waar die krampen van gister vandaan kwamen? Omdat ik gister al een negatieve test had , denk ik ook niet dat ik zwanger ben.. Ook al zei m'n gevoel het wel al een week.. Hmmm ik ga t afwachten ga niet eerder testen nu voordat ik echt overtijd ben! Succes voor iedereen
We hebben hetzelfde Iris. Ik ben nu nog niet echt ongesteld? En hoofdpijn blijft en gevoelige baarmoeder ook? Zal we van t stressen komen zo onderhand..
Hey titatovenaar, Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik heb al veel gelezen op forums en gezondheid/menselijk lichaam forums. Ik heb er natuurlijk ook niet echt verstand van maar wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat je eisprong altijd 14 dagen voor je menstruatie plaatsvind? Ik kwam dit tegen op gynaecologie.nl De lengte van een normale cyclus kan variëren tussen de 22 en 35 dagen. De lengte van de hele cyclus wordt bepaald door de eerste cyclushelft, de folliculaire fase, omdat de tweede cyclushelft, de secretie fase altijd ongeveer 14 dagen duurt. Dat betekent dat de eisprong, het moment van bevruchting, 14-15 dagen voor een komende menstruatie plaats vindt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Haha ja maddog dat zal dan! Ben er nu wel relaxter onder, vooral door die test houdt ik er rekening mee dat het niet zo is, is het straks toch wel? Nou dan ben ik super blij natuurlijk! Op naar morgen kijken wat die dag brengt! heb je zelf nog hoop dat je zwanger bent? Ondanks de negatieve testen?
Niet echt hoop, maar ben nu wel benieuwd wanneer het doorbreekt. En als de menstruatie 14 dagen na eisprong begint, dan was hij later dan ik dacht!
Hallo allemaal! Gister heb ik een heeeeeeel klein beetje roze afscheiding gehad, wel na de seks. Voor de zekerheid een tampon in gedaan omdat ik een feestje had, zat helemaal niks op de tampon! Had vanmorgen een "vloedgolf" verwacht, maar helemaal niks! Morgen mijn NOD! Vind het zooooo spannend!
Morgen is ook mijn nod! Haha, ik dacht ook dat het bij mij vandaag zou doorzetten vanwege krampen.. Maarja toch niet! Spannend hè.......
Wat grappig! Ik heb totaal geen krampen, wel opgezette borsten! En voel me anders, had ik vorige maand niet! Toen wist ik gewoon zeker dat ik niet zwanger was! Mocht ik deze maand zwanger zijn geworden ben ik op mijn zoontjes verjaardag uitgerekend haha! Toen ik een vmk kreeg had ik ook geen krampen! Wel een rugwee achtig gevoel! Vind t wel eng mocht t lukken dat t dan weer fout gaat!
Dat is wel grappig betreft de uitgerekende datum! Ja dat snap ik dat je het eng vind als het nu wel raak is.. Ik heb ook een mk gehad voor m'n eerste met 8 weken.. In die zwschap heb ik dus veel buikkrampen gehad ( was dus te koppelen dat er iets niet goed zat ) maar ik denk nu dat ik gewoon ongesteld ga worden.. Heb nu wel ineens last van puistjes in m'n nek...? Menstruatie, zwschap? Mooi is het iig niet! Ja jij dus ook al het 'zwanger' gevoel.. Ben benieuwd of je gevoel uitkomt!
Ik zat tijden mijn eerste zwangerschap helemaal onder de puisten hehe. Ook op me rug enzo terwijl ik nooit puistjes heb, toen ik zwanger was en een mk kreeg ook pukkeltjes, vorige maand niet en deze maand wel weer! Maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden! We wachten gewoon rustig af! Wacht nu wel met testen tot morgen, zo'n negatieve test is toch weer een domper!
Oja? Dus het kan nog een goed teken zijn die niet zo mooie puistjes haha ja ik test ook niet meer vroeger.. Maarja ik dacht shit krampen.. En voelde me echt zwanger dus dacht laat ik dan maar een test doen voor de zekerheid, was dus een domper dat ie negatief was.. Ik denk dat ik zelfs even wacht tot maandag.. Wachten duurt wel lang.... Haha
@ Roze, allemaal van harte gefeliciteerd! @ Rode, super rot, balen, klote, grrrr!! Op naar de volgende ronde maar weer... Pff, wat is het weer spannend... heb dinsdag pas mijn nod, maar wilde morgen een testje gaan wagen. Het ene moment denk ik, ja het is raak en het andere moment denk ik weer helemaal niet! Zo frustrerend.... enige symptomen dat ik heb is gevoelige, soms pijnlijke borsten, af en toe last van mijn onderrug. Maar heb deze keer een hele rare cyclus die ik nog nooit zo heb gehad! Zelfs niet tijdens zwangerschappen pff... maakt je zo onzeker. Zal wel ff vertellen, misschien herkent iemand het die tóch zwanger bleek te zijn Dag van eisprong steken in BM en zeurderige pijn 1dpo: nog steeds zeurderige buikpijn 2dpo: idem met de buikpijn + 1 keer bruinverlies bij afvegen 3dpo: hetzelfde als 2dpo 4dpo: zeurderige buikpijn ging over in felle steekjes in BM 5dpo: hetzelfde als 4dpo 6dpo: Buikpijn, steekjes weg, eindelijk een normale dag! 7dpo: weer 1 keer bruinverlies 8dpo: licht gevoelige borsten 9dpo: gevoelige pijnlijke borsten + last onderrug + weer 1 keer bruinverlies Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam
Ha dames, Hier vanmorgen getest, maar wit NOD is maandag. Heb wel weer witte afscheiding ineens, herkennen jullie dit?
Rood blijft nog weg. Nu alleen beetje bruinverlies. Meestal t begin van menstruatie! Viel me op dat ik juist amper afscheiding heb na ei tot nod. Is niet echt een voorteken wel of geen afscheiding volgens mij..