♥NOD-lijst 1 t/m 15 Februari 2013♥ 1: (5) Sandra24: 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Tralalala: 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Amelle: 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Snoezelke: 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje nooky:22 jaar , 9e ronde, 2e kind 2: (6) Channie32: 33 jaar, 23e ronde, 3e kindje MarjoleinART: 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje Stefjuh: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mart: X jaar, 6e ronde, 1e kindje DaisyKok:30 jaar, 12e ronde (1 iui), 3e kindje Eetje: ronde 5, 2e kindje 3: (2) Imp: 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Bebebebe: 37 jaar, 10e ronde, 1e kindje! 4: (3) lady1987: 25 jaar, 18e ronde, 1e kindje stresskip86: 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Krulletje87, 25 jaar, 1ste rondje na MK, 4de kindje 5: (6) winnie81: 31 jaar, 5e ronde, 1e kindje weegschaal72: 2e ronde en 6e kindje Isa2007: 32 jaar, 9e ronde, 2e kindje Lindaw: 28 jaar, 4e ronde 1e kindje meesje84: 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Roos99: 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 6: (3) tinkerbell26: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje newbornstar: 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Happy79: 33 jaar, 1e rondje, 3de kindje 7: (10) selina89: 23 jaar, 7e ronde,1e kindje. Mamvanjessie: 25 jaar, 5e ronde, 2e kindje Dimmel: 27 jaar, 13e ronde, 2e kindje Floortje1: 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje vgg: 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Tupp, 31 jaar, 4e ronde na MA, 2e kindje Butterfly83: x jaar, 3e ronde, 3e kindje Mamablueyez, 26 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Maddog13, 34 jaar, x ronde, 2de kindje Titatovenaar, x jaar, x ronde, 2de kindje Anja358, x jaar, x ronde, x kindje 8: (11) Nimme: Xjaar, 1e ronde, 4e kindje Misspiggy83: 30 jaar 1e ronde 2e kindje XxPinkxX: 38 jaar, 18e ronde, 2e kindje Yuna28: 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Truusje81: 31 jaar, 11e ronde, 2e kindje Mietie: 32 jaar, 3 ronde (na mk), 1e kindje Perzik: 36 jaar, 7de ronde, 1e kindje Klungel: 29 jaar , 6de ronde, 2de kindje 19san86: x jaar, 3de ronde, x kindje LB1985: 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde 8: (10) jv23: 24 jaar, 1e ronde (na bbz) 1ste kindje 4dogs82: 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Lusvi: 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje n@nny: 5e ronde, 2e kindje Debbie81, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje Chnatla, leeftijd?, 1ste ronde, 2de kindje Biejie, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Jezz: 28jaar,ronde 6, 1e kindje Bibi26: 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10: (4) Vivian: 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Cygnet2: 40 jaar, 14e ronde, 3e kindje Majtje: 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Regina83: 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Denisja: x jaar, 2e ronde na vmk, 2de kindje 11: (4) Lindsey: 23 jaar, 4e ronde, 1ste kindje. Dorianne: X jaar, 1e ronde, 3e kindje MilanFleur: X jaar, 3e ronde, 2e kindje Loesjee89: 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje 12: (5) Angelasm: 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Maroni: 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje BellaNoa: 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tweety, 32 jaar, 6de ronde, 3de kindje Zwieppie, 24 jaar, 3de ronde, 1e kindje 13: (3) KleineRoe: 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Zwangels: 30 jaar, 17e ronde (8e na vmk), 1e kindje Nila: X jaar, 8e ronde, 4e kindje Annsterdam: 1e ronde, 1e kindje 14: (7) Sterre21: 22 jaar, 20e ronde, 1e kindje Truffeltje: 26 jaar, 3de ronde, 1e kindje Lilly156: 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Pluisje30: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Dotje 357: 35 jaar , 2e ronde 4e kindje Frulleke: 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamaAnnelies, 21 jaar, 2e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje 15: (2) Toekomstigemams: 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje BBXX: 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Datumloos: (9) Babsy78: 34 jaar, 6e ronde, 5e kindje Bijnamama23: X jaar, X ronde, 1e kindje Flora01: 24 jaar, 7e ronde. 1e kindje Ing49824: 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Laura123: 24 jaar 1e ronde 1e kindje vinisa: 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Chanan: 30 jaar, 3e ronde (1e na mk), 1e kindje Mek11, x jaar, x ronde, x kindje Geebs, x jaar, x ronde, x kindje BlackBarbie, 25 jaar, 1e ronde, 1 kindje Illegaal: (3) Smnee: 21 jaar, 7e ronde, 1e kindje NOD 29 januari Lappie: 37 jaar, 3e ronde (na MA), 2e kindje NOD 31 januari Elly010: 27 jaar 1ste ronde, 3de kindje TOTAAL:95 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! 14 ♥ zwanger ♥, 32 ongesteld , 7 MMM, 1 negatieve test , 7 cyclus van slag , 2 vlindertje Laatste update iedereen : 10-2 11.55 uur
Zo goedemiddag dames.. wat veel rood weer..dames...balen. hopelijk toch snel raak voor jullie@ tester@ ik hoop en duim.. dat t positief is!! Er kan wel wat roze bij op de lijst.. HIer@..allerlei lichte kwaaltjes nog.. hhaa..en wat dacht je van broekloeren.. pff wat veel afscheiding(sorry) haha.. kan me niet herrinneren dat ik dat eerdere zwangerschappen ook heb gehad.. maar t zou ook goed kunnen van wel hoor.. je let nu op zoooo veel dingen.. k mag zo weer avonddienstje draaien.. heb alleen totaal geen puf en zin..maar ja.. dan vrij tot vrijdag.. das ok wel lkkr.. Iedereen fijne zondag! en geniet van t weertje he.. (hier schijnt de zon heerlijkd)
Nou heb me weer flink door mijn lichaam laten misleiden... Net ongesteld geworden. Snap er nog steeds niets van, nog steeds geen echte ongiekrampen. Maar goed mag dus op rood en ga het nu van me afzetten. Ben er flink sjaggo van !
Wat ontzettend balen!!! Ik kan me voorstellen dat je flink sjaggo bent! Je lichaam kan je idd flink misleiden, zoveel zwangerschapsklachten die ook op menstruatie lijken. Ik wens je heel veel succes en geluk de volgende ronde. Groetjes Frulleke
@ing ja was het idd. Heel wat anders dan ik dagelijks doe. @hier toch nog geen ongi gezien dacht vannacht echt dat het door zou zetten maar nu niks meer.
Hier ook nog geen teken van een menstruatie.. @ wennie Ik snap dat je flink baalt nu! Ik zal morgen weten of mijn lichaam me ook in de maling heeft genomen..
Balen voor iedereen op rood! Hier nog steeds geen teken dan ik ongesteld ga worden! Benieuwd naar morgenochtend! Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond! Haha
Hier mijn temp wel gezakt maar ook nog steeds geen ongi.....morgenvroeg misschien toch een test doen als mijn temp weer omhoog gaat.
Ik heb vanmiddag een test gehaald voor morgen ochtend, de clear blue digital met indicator. Lekker duidelijk. Is dit een gevoelerige test als de clear blue zonder indicator? Daar teste ik 3 dagen geleden namelijk negatief mee.
Haha ik heb vrijdag getest met cb digitaal.. Niet zwanger.. Zonde geld haha! Maar ik weet niet hoe het zit met gevoeligheid .. Haal morgen dezelfde weer als m'n menstruatie uitblijft vannacht! Ben benieuwd voor jou toevallig allebei al eerder negatief getest..
Hoi meiden, balen dat er weer wat rood bij is gekomen Veel geluk de volgende ronde. Hier is net de visite weg, was heel gezellig. Ze hebben een zoontje van 6 maand, heerlijk ventje, hele tijd lachen. Had ik hem net de fles gegeven, boertje erachteraan en ineens een hele dikke scheet hahaha. Ook nog mooie foto's gemaakt! Kan echt niet wachten tot het hier zo ver is. Heb net een pendel laten doen door Wish, kwam uit een positieve test in februari 2013, zou super mooi zijn natuurlijk. Ik ga volgende week zaterdag een test doen, dat is de 16e. Dus hopen dat ik dan nog niet ongi ben!
Ben ineens een beetje zenuwachtig. Heel vaag. Ik heb nu heel weinig klachten, net als vorige maand toen ik zwanger was. Daarvoor altijd vrij veel klachten. En net een hele felle steek in baarmoeder en roze met afvegen (zo begon zwangerschap vorige maand ook, alleen zat er tussen die steek en bloed 2 dagen). En net een pendel gehad met februari pos. test... Dus nu ineens zenuwachtig. Nu geloof ik niet zozeer in die pendels, aangezien ik al meerdere heb gedaan en die ook niet zijn uitgekomen, maar toch mijn gevoel nu... pffff!
Ach meid toch! Ik hoop zo voor je dat het een nieuwe zwangerschap is! Ik voel deze keer ook helemaal niets...alleen mijn temp was laag vandaag dus zou wel ongi worden.
Dankje meis Ik hoop het ook maar probeer er niet op te hopen en aan te denken. Want dan zou de teleurstelling des te groter zijn als het niet zo is. Gelukkig heb ik me nog kunnen inhouden met testen kopen hahaha. De zenuwen gieren inmiddels door mn lijf Hoop voor jou ook echt dat het raak is meis, ik gun het je echt!
Dank je! Hier wel testen in huis maar wil geen witte test zien dus test morgen ook alleen maar als mijn temp hoger is dan vandaag. En die zenuwen die had ik toen ook net na mijn vmk. Je weet dan dat het mogelijk is
Wat je zegt, wil inderdaad ook geen witte test in handen dus heb ze express niet gekocht. Ook vanwege vl, als die zou zien dat ik testen had gekocht, zou ie toch commentaar hebben. Hij vind ook dat ik pas moet testen als ik echt zoiets heb van ja het zou kunnen! Nu weet je dat natuurlijk nooit echt zeker, maar toch...
Hallo dames, Wat is er veel rood bijgekomen. Ik kom er net achter dat ik me 1 dag verrekend heb. Mijn nod is niet 14 feb maar de 15e. Ik denk wel dat ik de 14 e een testje ga wagen op valantijnsdag, zou mooi cadeautje zijn. Ik heb op dit moment nergens geen last meer van. Het enige verschil met voorgaande maanden(toen ik al gestopt was maar veilig vree) is dat ik iedere maand pijnlijke borsten had eigenlijk al vanaf eisprong en nu voel ik helemaal niks. Ik duw er een aantal keren per dag tegenaan haha maar niks! Dat is nog de enige houvast die ik op dit moment heb, tja je moet wat he. Temperatuur is in de ochtend 37.2 maar daar ben ik pas een paar dagen mee bezig, dus heeft weinig zin. Ik neem aan dat als ik ongesteld ga worden dat mijn temperatuur toch ook iets zou moeten zakken zoals bij zovele? Er komen spannende dagen aan voor een aantal dames, ik wens jullie allemaal veel geluk en hoop dat er meer roze bij komt.