Ik heb vrijdagsmiddag een test gedaan (CB digitaal) en die gaf niet zwanger aan.. Eigenlijk wilde ik niet eerder testen maar kreeg krampen dus dacht nou gooi er een testje tegen aan en toen dacht ik nou dan zal het wel niet zo zijn.. Maarja nu had ik gister ongesteld moeten worden.. Blijft weg (gelukkig!!) Gisteravond wat lichte krampen aan zijkanten buik.. Dus dacht nou daar komt m'n menstruatie aan! Maar nee.. Na 10 minuten waren die krampjes weer weg.. Voor de rest niet echt last van iets.. Ja wat moe.. Ik heb deze ronde niet helemaal goed getemperatuurd.. Pas vanaf eisprong... M'n temp schommelt nu tussen de 37,1 tot 37,4.. Wil de eerst 3 rondes op de gok doen daarna maar weer aan de ovutesten en temp... Maarja misschien is dat wel helemaal niet nodig!!!! Ben nu wel bang voor een negatieve test... Heb net weer hoop
Jeetje dames wat is er veel rood! Sterkte allemaal! Ik hoop dat de komende dagen de verhoudingen nog een beetje recht getrokken worden! Liefs
Hier zal ik ergens de komende dagen ook ongesteld worden. Ik denk uiterlijk de 14e. Mijn temperatuur is flink gezakt in één dag (0,2 graden). Ik was toch even flink teleurgesteld toen ik het zag. Hoewel ik wel weet dat ik waarschijnlijk niet natuurlijk zwanger zal raken had ik toch de hoop. De hoop om niet verder te moeten met de onderzoeken in het ziekenhuis ik ben er echt even verdrietig over. Met de volgende NOD groep ga ik niet meepraten, de kans op een zwangerschap is zo klein dat het geen zin heeft. Dan is het te confronterend wanneer er wel mensen zwanger raken. Sterkte aan alle meiden op rood en gefeliciteerd voor alle meiden op roze! En de meiden die nog in spanning zitten... Ik duim voor jullie. Zodra ik echt op rood kan kom ik het nog wel melden.
Verschrikkelijk hè die spanning! Ik had ook echt goede hoop. Maar ik weet ook dat ik bij mij eerste zwangerschap er nauwelijks wat van symptomen waren! Alleen warm! Niet moe of misselijk of kramp oid Nu voelde ik dus teveel
Hallo hier nog niks te bekennen nod is de 12de,, na dat ik vorige week in de ochtend wat misselijk was, tot braken toe , nu al paar daagjes weer niks aan de hand dus ik denk gewoon een beetje van slag ,, Verder niet echt iets bijzonders dus ik ga er gewoon vanuit morgen of woensdag mijn menstruatie te zien ,
Jeetje meiden ik snap indd jullie onzekerheden had dit ook heel erg!! Hoop voor jullie toch nog wat roze te zien de hoop niet opgeven hoor!!
iris, weet natuurlijk niet hoe warm je normaal bent, maar mijn temp schommeld ook net boven de 37 graden... misschien een stomme vraag, maar hoe temp je? als je oraal tempt is de temp altijd lager dan vaginaal of anaal. ik test altijd vaginaal en altijd voor ik opsta. Zet dus geen wekker, maar temp voor ik mijn bedje uit stap. Ik temp ook als ik bijv om 6 uur moet plassen heb nog goede hoop voor je!
Via oorthermometer.. Normaal voor dat ik m'n ei heb etc is m'n temp 36,5 daarom heen.. Ben echt benieuwd.. Ik ga vanmiddag testen!! Rond verwachte innestelling ook wat buikkrampen gehad.. Heb ik anders ook nooit.. Maarja had zo het gevoel nu zwanger te zijn, en dan werd vrijdag even flink onderuit gehaald met de negatieve test.. Nu krijg ik juist steeds weer meer hoop! Zo spannend weer... Jij ook nog maar net zwanger, gefeliciteerd nog! Hoop dat ik het ook in mn bannertje mag zetten.. En anders weer met goeie moed op naar de volgende ronde..
Meiden wat een hoop rood Veel succes iedereen de volgende ronde! Meiden in onzekerheid: hoop snel op meer zekerheid voor jullie! Vinisa: ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent en hoop dat er toch nog een wonder is dat jullie op de natuurlijke weg zwanger worden! Knuffel! Hier vanmorgen begonnen met tempen! Ook flink ongesteld, heb er echt wel last van! Maar goed, het werkt zullen we maar zeggen! Op naar een nieuwe hopelijk erg vruchtbare maand (voor iedereen).
nou iris, ben erg benieuwd... als je zwanger bent kun je je aanmelden bij ons besloten clubje 15-31 okt 2013 mama's ik heb echt goede hoop!
ohja.. ben idd ook nog maar net zwanger, maar weet het al een week... had op 3 weken en 2 dagen al een positieve test te pakken is wel heel erg vroeg hoor! ga straks een digitale halen
Jeetje zo vroeg al! Haha je maakt iig genoeg hcg aan Ja ik vind het ook altijd leuk die CB digitaal test.. Vooral voor de foto's Ik wacht het af...
Ja en niet een klein beetje ook! Had t niet aan zien komen! Bij jou nog niks?? Misschien ben jij wel de gelukkige! Ik hoop t zo voor je!
Ah dankjewel denisja! Vnd het wel spannend.. Maarja heb vrijdag natuurlijk negatief getest... Dus die hou ik dan ook nog in m'n achterhoofd... Dan had ik liever dat ik vanmorgen ongesteld geworden was dan weer een negatieve test in handen te hebben..., Ik hou jullie op de hoogte!
@ing balen meis. succes de volgende ronde. @hier geen ongi of oudbloed of iets wat er op lijkt meer gezien. Ik heb toch wel het gevoel dat de ongi eraan komt heb een zeurend gevoel in me onderbuik. Maar we zullen zien de komende dagen. Het blijft nog ff spannend tot nu toe. Straks weer werken op mijn eigen afdeling. Heb geen schijt zin haha maar ja komt wel weer goed. Als het goed is is het vrij rustig zijn wat clienten naar huis gegaan vrijdag en vandaag als het goed is.
Hier ook nog geen ongi gespot.... maar heb hiervoor een vmk gehad, het kan zijn dat het wat langer duurt en m'n cyclus dus van slag is. Als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik testen halen en dan donderdag testen (als ik het dan ook nog niet ben). Meiden op roze: gefeliciteerd! Jeejjj!! Meiden op rood: Sjit!! Hopelijk volgende ronde beter! XXXx Viv
Hier ook nog geen ongi gezien, gister weer getest weer nagatief! Mijn langste cyclus is 35 dus dan zal ik van de week toch wel ongestekd worden! Wel balen zeg vorige maand zat ik netjes op 27!! Had gehoopt dat nu weer te zijn of zwanger.... Verder zie ik ook veel rood en veel dames die nog in onzekerheid zitten net als ik! Het is ook allemaal zoooo spannend! Ik had bij de eerste oop geen zwangerschapsklachten testte toen pas een aantal dagen later waren net gestopt met de pil en was er nog niet zo mee bezig! Meteen zwanger die vermoeidheid kwam rond de 10 weken bij mij!! We zullen zien Succes allemaal
Wauw m'n voorgevoel is juist! Ik ben zwanger!! Cb digitaal zwanger 1-2weken.. Pffff dat duurde heel lang die test zeg.. Ik dacht nou, niet zwanger anders was het wel eerder verschenen... En toen toch! Ow! Zo ontzettend blij!! In 1 keer.. Wie had dat gedacht.. Nu toch wel weer heel onwerkelijk.. Succes voor de volgende in de volgende ronde hoop voor jullie dan op een positieve test!