Oww Iris wat leuk voor je!!! Gefeliciteerd! Ik ga de komende maanden ook niet meer op het forum, wordt gek van het lezen, hopen, denken enz. Wil er niet zoveel mee bezig zijn, maar dat wordt hier (begrijpelijk) alleen maar erger... Duss iedereen veel succes met (be)zwangeren wachten hopen plannen tempen en testen!! Liefs van mij
Super iris!! Gefeliciteerd! Je had het gevoel goed herkend!! Wat was bij jou vooral je eerste symptoom waarbij je dacht, ja!!
Ow ja, meiden! Zouden jullie even willen kijken of jullie mijn FF-kaartje kunnen zien? Linkje staat in handtekening!
@ing ik kan je kaartje openen en zien! @iedereen, dankjulliewel! Wat onwerkelijk weer zeg vooral dat het gelijk raak is.. En dat hadden we echt niet verwacht! Ow ik ga nu zo genieten! En hopen op een voorspoedige zwschap! Ja hoe wist ik het nou zo zeker dat het zo was? Hmmm.. Het begon rond de innestelings periode dat ik lichte krampen had in m'n buik.. Dat kwam en ging weer, 2 dagen duurde dat.. Nog nooit eerder gehad dus toen dacht ik meteen Hey het is raak! Daarbij echt zoon verliefdheidsgevoel gehad een week lang! En moe.. En afscheiding was helder en dradig voor nod.. Duizelingen... Dus ja alles bij elkaar opgeteld.. Maar wat het meeste telde vond ik , was het gevoel dat het daadwerkelijk zo was! Misschien herkende me lichaam het gevoel nog van de eerste(tweede) keer dat ik zwanger was!
Ok top Is dus gelukt haha, heb het eerder geprobeerd en toen lukte het steeds niet namelijk. Bedankt voor het kijken! Hoe jij beschrijft dat je verwachte zwanger te zijn, zo was het bij mij ook vorige maand. Grappig!
Iris@ Gefeliciteerd YESYESYES.. Roze dr bij.. kom op dames.. morge nog wat roze??? dames op rood@ balen.. hoop zo dat jullie ook snel zwanger mogen raken.
Echt super dat je nu zo snel zwanger bent, Iris vergeleken met de vorige keer! Als ik ook weer binnen 4 mnd zwanger kan zijn, dan is dat ook een mooi vooruitzicht
Iris gefeliciteerd! Ja dat verliefdheidsgevoel ken ik ook. Alles voelt mooier en lekkerder. Ook van mn vorige zwangerschap herken ik dat, maar ook wat ik vorige week had. Ik wacht vol spanning op roze (bij mij en bij de andere 12 dames), maar had vandaag best wel gemene steken in mn linker zij... Dus ik weet echt niet wat er morgen komt. Wel weer een heerlijk koortskoppie op dit moment...
Kan iemand mij helpen?? Hoe zit dat met t pendelen, wish heeft voor mij gependeld voor april 2013, jongen. Nu vroeg ik mij af, is dit dan de maand van de bevruchting of een positieve test??
Ik zit nog op de wachtbank en verwacht al twee dagen ongi te worden (bleh, krampjes en rommelbuik).. maar nog niets. Laat het maar komen.. dit is zo irritant.
Nou Maddog, ik maak me al een tijdje zorgen dat t toch ongi wordt. Zeker sinds gisteraaf. Maar ik kan me vaag ietszelfde herinneren van de vorige keer dat ik t ook elk moment met pijnlijke krampen afwachtte. Maar dat is lang geleden. En ontkennen is altijd makkelijker in deze gevallen. Kben er echt wel bang voor.. Cygnet ik hoop dat je test gewoon positief wordt, want dat kan soms ook wat langer duren dan gemiddeld
Pffff... Spannend zeg om zo achter aan de lijst te staan.. Ben benieuwd hoeveel roze er nog komen gaat!!!
Ik ben vandaag precies 4 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden in de stopweek van de pil, dus tsja, eeh, ik weet nog niet wat mijn cylcus gaat doen. Mijn buik voelt wel alsof ik giga ongesteld moet worden.