Hallo dames, Na wat googelen kwam ik op deze site terecht en ik zit met iets en hoop dat jullie ervaringen mij kunnen helpen Ik ben vandaag al twee weken overtijd, ik ben gewoon aan de pil (tot 2,5 week geleden) maar ben hem een aantal keer vergeten en dus niet consequent geweest. Nu heb ik af gelopen do ochtend voor t laatst getest, en ook deze was weer negatief. De huisarts adviseerde mij om de pil weer te gaan slikken en deze week nog eens te testen want volgens haar kan je je menstruatie gaan overslaan als je al jaren aan de pil bent. Ik ben niet weer begonnen met de pil omdat ik eerst wil weten of ik zwanger ben of niet. Sinds gister zijn me tepels heel erg gevoelig en heb afgelopen 2 weken last gehad van krampen,alsof ik ongi Word maar nog steeds niks. Zijn er meer vrouwen die Dit hebben meegemaakt? En is de test uiteindelijk positief geworden? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Losse topics zijn in dit gedeelte van t forum niet toegestaan. Kun je beter plaatsen bij bijv. "Zwanger worden". Om toch ff te reageren. Zw. kwaaltjes kunnen helaas lijken op menstruatieklachten, dus moeilijk te zeggen. ik zou nog een keer testen, misschien is hij inmiddels wel positief. Succes iig!
Je hebt al een nieuw topic geopend, zie ik. Deze doe ik daarom dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl