Ahaa nouu ikke101 ik ben ook niet vrolijk gebleven Tijdens het stop proces haha En door dingen te typen kan t gewoon anders overkomen gwn een misverstand en daarbijjj is het juist de bedoeling dat je hier lekker jezelf bent En je ei kwijt kan
ikke zei juist dat ze niet meer meedeed, even voor de duidelijkheid. En Ikke weet dat je gewoon altijd alsnog aan kunt sluiten hoor, dus mocht je je bedenken stuur maar een privébericht ik zet je er zo op
Ah, zeg dat dan meteen, dat je gestopt bent met roken, dat verklaart een boel! knap van je! Vervelend voor je dat het vroeger vaak mis is gegaan. Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!
Fijn die lieve berichtjes. Wat een toestand allemaal, nou ik denk dat ik maar even met de hond ga wandelen. Iez: zet me dan toch maar op het eerstvolgende lijstje. 40 jaar, ronde 1, geen kinderen nog. NOD a.s. maandag 10 feb.
Ik houd mijn ei liever . Maar we hebben nu wel wat roze testen nodig he! Voorlopig heb ik nu alleen felle steken in mijn linkerzij. Niet zoals bij mijn ei, iets minder aanhoudend en iets lager. Vaag lichaam .
Je staat erop: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/487284-nod-lijst-1-t-m-15-februari-2014-a-205.html#post16522432
De vorige ronde was ik er echt heel erg mee bezig en wilde ik alleen maar testen. Nu hou ik het eigenlijk best wel goed vol, vooral ook denk ik omdat ik niet zoveel voel en dus ook denk dat het niet raak is. Daarnaast heb ik ook met vriendje afgesproken dat ik hem pas na zijn vakantie vertel of ik zwanger ben of niet (hij gaat vrijdag namelijk een weekje weg). Dus ik wil eigenlijk sowieso wachten tot vrijdag omdat ik het anders niet voor me kan houden, bv bij een positieve vroegtest. Maar het blijft ondanks dat ik nu niets voel toch weer spannend hoor! Maar de week vliegt vast zoooo voorbij Vroeg naar bed, dag goed vol plannen en dan is het zo 8 febr
Eigenlijk zou het fijn zijn als de markt bloedtesten voor thuis ontwikkeld, dan kunnen we eerder onze hcg niveau meten....gat in de markt hahahaha
Kent iemand mevr. Diethild of positieve verhalen over haar gehoord? Onverklaarbare kinderloosheid: Cola en intensief sporten de oorzaak | MedicalFacts haar website is helemaal onderin op dit artikel.
@Iez Ja zou wat zijn he hahah zijn we de helf van de maand alleen maar aan het testen...nee is niet goed voor de portemonnee en de hersenen
Nope, nooit van gehoord. Ik ben zelf ook altijd heel erg terughoudend in het lezen van nieuwe artikelen en onderzoeken rondom het zwanger worden en zwangerschap. Er wordt zoveel geschreven en er zijn zoveel verschillende meningen, dat ik er voor mijn gevoel geen klap aan heb en mij maakt het alleen maar onzeker. Dus ik hou me altijd ver weg van dat soort sites en ga gewoon van mijn boerenverstand uit hahhaha!
Ik heb geen antwoord van jullie meer nodig, zie dat iemand hier een topic over heeft gestart: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/383141-de-diethild-methode-liever-natuurlijk-zwanger-worden.html