Dat duizelige en niet op m'n benen kunnen blijven staan (dat gevoel) had ik vorige maand heel sterk en ik was toch echt niet zwanger. Niet om jullie hoop de grond in te boren, maar je lichaam kan je gewoon ook onwijs voor de gek houden als je iets héél erg graag wil. @ Elionorah: onwijs balen. Hopelijk volgende ronde meer succes!
Ik eet de afgelopen week alles wat los en vast zit..... dus ik hoop maar dat ik zwanger ben want anders ben ik gewoon een vreselijke vreetzak deze week hahahahha!
ik zit even te denken he, als ik zaterdag mijn innesteling gehad heb ( dacht weer wat te voelen van felle steken ) wanneer begint de aanmaak van HCG dan, ook zaterdag meteen ? en wanneer is het dan verdubbeld ? ik vraag me af of morgenochtend testen zinvol is als de test vandaag nog heel erg twijfelachtig is iemand die er verstand van heeft ?
nee dat zeg ik net het is pas een symptoom van zwangerschap als je zwanger bent en iedere zwangerschap is anders en iedereen voelt wat anders voor of na nod en ja dat is nooit van te voren te verklaren he..
Pfff... ik word gek!! De hele dag nergens last van en nu op de wc na t plassen bij t afvegen weer een beetje bruinig roodachtig bloed tussen een slijmlaag... t kan toch niet weer innesteling zijn? Want dit had ik gisteravond ook.. Kan iemand mij aan een antwoord helpen? Oh ja donderdag is mn NOD
dat vreten heb ik gelukkig niet! ik heb al buikpijn als ik niet eet. soort hongergevoel maar ik ben bang om veel te eten, geen idee waarom. durfde gister geen chips te nemen, bang dat t slecht is oid. ja ik sla door toen ik zwanger was van dochter ging ik van 59 kg naar 88 kg dus tja.. ik kan wel eten
is het oud of vers ? oud kan namelijk betekenen dat alles nog extra schoongemaakt word zeg maar klinkt raar maar je snapt me vast wel
@applejo, bruin is altijd oud bloed, dus waarschijnlijk van een dag eerder.. ik zou me pas echt zorgen gaan maken bij rood bloed. In het meest vervelende geval is je LF kort en wordt je ongi, maar dat hoop ik niet voor je
Dank je! Ik blijf steeds naar de uitslag van de test kijken om het door te laten dringen. Succes hopelijk jij ook een jippie moment!
Nou, ik weet niet op welke kleur je mij kunt zetten, maar ik ben niet ongesteld, maar ook niet zwanger. Shit pco.
Hoi dames, Ik mag op rood. Gefeliciteerd voor alle roze dames! Bij de meiden waarbij het deze ronde niet zo mocht zijn, veel geluk in de volgende ronde. Ik ga naar ronde 26 en de eerste keer IUI. Vind het heel spannend! Fijne avond!
ik weet er alles van ik ging tijdens de zwangerschap van mijn dochter van 60 naar 98 kilo dus 38 kilo zwaarder en dat was met 35 weken daarna lag ik in het ziekenhuis niet meer gewogen daar ben met 37 weken ingeleid wegens zwangerschaps vergifitiging en in totaal 3 weken ziekenhuis gelegen