NOD lijst 1 t/m 15 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Michiee, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Waarom denk je dat het niet kan dan?

Ik heb geen wetenschappelijke argumenten waarom wel of niet.

2. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga proberen te wachten tot vrijdag of zaterdag... Jij?

3. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maaaruh ff voor mij....als je nu nog steeds nog ongi bent dan ben je toch gewoon vrijwel zeker zwanger.....:D? Of is je cyclus niet regelmatig en gebeurt het wel vaker dat je zolang moet wachten op je ongi?

4. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga inderdaad ook proberen om tot dan te wachten, maar ik heb ook nog een vroegtest liggen dus......;)

5. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ook nog een vroegtest?? Dan laat je t wel ff weten he als je die heb gedaan? ;)

6. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow chntl, 9 dagen overtijd!!!!
    Testentestentesten maar!!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Iez: ik weet wel dat het goed voor je is om 1-2 keer per week vis te eten. Maar om 4-5 keer per week vis te eten, geen idee...

Ik moest ruim 20 pagina's teruglezen sinds vanochtend... ;)

Balen voor de meiden op rood... Niet leuk! :(

Gaan de meiden met de negatieve en twijfel testen binnenkort nog testen?

Gelukkig is het al avond en dus alweer bijna morgenochtend. Ben benieuwd naar mijn eigen temp! Spannend!

8. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Geen idee, omdat het dan misschien te lang staat te wachten tot de test in huis is...
    Verder zou ik het ook niet weten...
    Ik ben alleen wel ontzettend benieuwd en ben gewoon zenuwachtig voor het testen:p
    Ik heb geen rare symtomen.. ik heb alleen af en toe rare steekjes die ik niet kan plaatsen, steekjes alsof er een naald in je prikt. Onder het avond eten had ik echt weinig gegeten voor mijn doen, maar ik zat ontzettend vol. En maar 1,5 uur later moest ik gewoon weer eten..
    Geen last van misselijkheid zoals je daar de meeste over hoort.... of voorafgaand een innestelling bloeding..

9. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nog dat ik bij mn dochter toen een keer getest had, en die was negatief, maar had toen toch heel sterk het gevoel dat ik wel zwanger was, dus 2 dagen later weer getest en die was toen positief! Ml geloofde dat niet, die zei als je negatief test is het gewoon niet zo( lekker nuchter) waarom nog een keer testen? Maar toen had ik toch gelijk. Maar nu weet ik het niet, ik hoop er teveel op denk ik.;)

10. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    9 van de 10 keer is het vrijwel altijd erg regelmatig. Kan eens 2 dagen eerder of 2 dagen later zijn, maar verder ook niet....

11. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chntl, ik zeg z.s.m. Testen.... :) spannend....

12. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ik geloof dat vis altijd goed is voor je! Niet alle soorten maar wel veel..:)

Ik ben er uit.. Ik ga morgen een KV test doen:)

13. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Of als nog morgen testen, anders woensdag ochtend.. zou inprincipe 15 februari naar de huishoudbeurs gaan, maar mocht ik toch zwanger zijn zet ik dat om naar een andere dag als ook de 9 maanden beurs is.. hahaha

14. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh dan lijkt het me meer dan duidelijk dat je zwanger bent. Want tja zoveel dagen over tijd. Ik snap niet hoe je dat doet. Zo lang overtijd een geen test...wel bij twijfel over urine misschien dan toch woensdag testen dan. Maar ik denk dat je hcg zo hoog is dat het nu niet meer uitmaakt (op welk tijdstip van de dag je test).

15. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!!! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat het keihard raak is!! :D

16. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop ook dat het raak is:D
    Hoeven we gelukkig niet over op iui... daar was nu het wachten op als ik nog wel ongesteld zou worden dan zouden we voor 1e iui gaan

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier idem dito..wanneer was jou laatste test??

18. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Toevallig laatst met iemand over gehad die kraamhulp is. Afwisselend eten is belangrijk. Als je zwanger wil worden en als je het bent. Dus verschillende soorten vis, dan weer dag vlees of vega, een eitje enz. Maar vis is hartsikke goed voor je dus zou lekker zo door gaan!

Dus geen link voor je maar hopelijk heb je er wat aan.
    Even googlen heb je ook zo wat gevonden.
    Succes

19. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Laatste zwangerschapstest? 10 januari. We hadden toen weer een eerste afspraak bij de gyn. Ik dacht als het nu al positief zou zijn hoefden we niet die dag naar de gyn. Dom natuurlijk om zoooooooo vroeg al te testen... hahaha

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik duim voor je mee!!!!!!!!:D

Deel Deze Pagina