succes meiden die morgen gaan testen mijn duimen draaien! hopen op nog veel meer roze!!!!!!!!!!!!!!!!!
chntl, z.s.m. zou ik zeggen . Ik ga mn bedje in dames. Morgen middag kijk ik weer, want ik moet eerst naar Utrecht. Welterusten en morgen lots of pink..
Ik ga ook zo pitten.. Morgen ga ik toch maar testen.. De drang is te erg.. Zal volgende maand wel minder zijn? Lijkt me zo spannend.. 1e keer testen! Slaap lekker allemaal!
Ik hoop het! En anders was dat de laatste test die ik ooit heb gedaan mocht deze weer negatief zijn... hahaha.. Ik ben benieuwd hoe lang ik die uitspraak kan aanhouden
Hoi Iez, nou vandaag rood gespot dus helaas. Maar ik weet nu in ieder geval dat mijn cyclus weer normaal zal zijn de volgende ronde... Dus ik mag op rood.
Dames, Ik mag op rood. Nog niet ongesteld maar wij hebben geen sex kunnen hebben tijdens mijn vruchtbare dagen omdat mijn vriend op reis moest voor zijn werk. Op naar volgende maand! Succes voor iedereen die bijna mag testen!
wakker worden allemaal! gaat er iemand testen? ik kon me niet inhouden 8 dpo vandaag, zien jullie m ook ?? zijn dit nou indrogers of kan ik toch een klein beetje hoopvol zijn
Goede morgen, hier net getest en... witter dan wit! Ik ga vrijdag dan nog maar eens proberen.. maar heb ook gevoel dat ik toch ongesteld ga worden..