Welkom Maria! Succes nou ik denk zelf niet dat het kwaad kan na zo een lange tijd moet je ook een beetje kunnen genieten toch? Succes! Misschien brengt Valentijnsdag je geluk. Nou chntl dan maakt het t toch wel verdacht ben benieuwd vrijdag!
ik heb een dip moment, gevoelige opgezwollen borsten zijn er ''ineens'' niet meer , nouja ze zijn er wel hahaha maar niet meer in de 'zwanger-stand'
He meiden ik kom ook maar eens kijken hier. Heb al tijden meegelezen hier en daar. Dacht nu ga ik maar eens aanmelden voor ons de derde ronde met 1 zwangerschap. het wachten is verschrikkelijk ik kan d'r echt niet tegen haha. Voor ons is het,het eerste kindje.Mijn nod is volgende week woensdag.@maria32 wat vreselijk 3 miskr! Ik duim voor je hoor!!
Nog steeds geen ongi te bespeuren. wel pijn aan mijn lies nu. oh, en mijn tandvlees doet ook pijn, maar weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben we blijven wachten wachten wachten...
Ha jolien91 Dat kan heel goed hoor last van je tandvlees. Ik heb dat met mijn vorige zwangerschap ook gehad. Je tanden zijn op een of andere manier dan veel gevoeliger als normaal.(het zal ook wel verschillen per persoon) maar ik had al heel snel ontstoken tandvlees terwijl ik best wel van het poetsen en spoelen ben.
sweetflower bedankt voor je reactie! Dat geeft mij toch nog een beetje hoop na de laatste negatieve test vanochtend! Mits het nog maar eerste ronde is, kan het dat je tandvlees dan ook gaat pijn doen door het 'ontpillen' ? Had het nog nooit eerder gehoord dat je last kan krijgen van je tandvlees! Nou dan heb ik weer iets bijgeleerd vandaag
Jolien dat weet ik niet lijkt mij sterk dat het van het ontpillen komt. Je kan het ook eens googelen tandvlees problemen en zwangerschap ik teste pas 3 dagen na mijn nod positief toen der tijd. Dus ik duim voor je!!!
Ha meiden, dank! Voel me NU al welkom!! Wie moet ik in de gaten gaan houden rond de 14-15e?? Dit vind ik echt de sufste dagen, zo paar dagen na ovulatie. Dan valt er nergens op te letten; geen leuke klachtjes om over te fantaseren. Zzzaaaiiiii
het zal voor de volgende ronde zijn zeker? we blijven positief hé ik laat het jullie weten als ik morgen effectief op rood mag! Vind het beetje raar hoor, heb totaal geen ongii krampen. als ik nog de pil nam kroop ik bijna op de grond van de pijn als ik ongii moest worden!
Hoi dames! Welkom Maria & Sweetflower! Goldfishie, ik hoop dat je temp mooi hoog blijft! Geen positieve testers vandaag? Vraagje: zouden je borsten al voor je NOD moeten groeien o.i.d. als je zwanger zou zijn? Of er iets aan "moeten" zien?
Aaaaaaaaaaaaaaahhhh ik heb net een baby badje gekocht.... shit!!! En ik weet niet eens wat de test zegt morgen... whahahahahaha
Nou jolien t is natuurlijk wel even balen maar als je dan toch ongi wordt kan het beter snel zijn kun je snel weer opnieuw beginnen.laat je het ons weten morgen?:*
Ik weet wel dat je tijdens een zwangerschap, (meer) last kan krijgen van meer gevoelig tandvlees, omdat het dan opzwelt.