Inderdaad, want wachten op ongesteld worden is ook niets. Hier nog stééds geen positieve test en geen ongesteldheid. Zou ik het allemaal verbeeld hebben hoe ik me voel?
Ha chntl. Ik lees nu pas ronde 42!!!???? Wow dat moet slopend zijn geweest. Hahaha heerlijk je enthousiastme! ben benieuwd morgen!! En jij helemaal natuurlijk hihi spannend!!
@jolien, voorheen kroop ik ook over de grond bij mijn ongi, maar volgens mij heb ik die periode nu ook achter mij en komt het wat later in de cyclus. @chntl Dan hoop ik voor je dat er snel een baby in kan, anders ligt het alleen maar te verstoffen . Succes met testen morgenochtend @bbtje mijn borsten begonnen pas verder in de zwangerschap te groeien. Hier van keelontsteking en luchtwegontsteking, inmiddels aanbeland bij een oorontsteking... Maarja dan heb ik wel gelijk de hele rits gehad .... blegh..
Verschrikkelijk! Inmiddels staat er op zolder een wieg, kinderwagen, maxicosi, kledingkast, commode, blauw baby badje, morgen een roze baby badje ophalen, ledikant, beddengoed, kleding in de kleinste maatjes.. Er is een kamer vrij en leeg en wacht op ingericht te kunnen worden. Verschrikkelijk die drang!!!!
Heyyyy Kletsmadammen!! Vanavond duik ik vroeg mijn bed in, want moet morgen 5.30 uur op en ben pas 18.00 uur weer thuis. Hellup!! Lange dag dus. Wil de testers voor morgenvroeg nog even heel veel succes wensen en hoop dat ik morgenavond kans en tijd zie de berichten bij te lezen. Chantal voor jou duim ikextra hard!! Het lijkt er zo op dat je zwanger bent en dat geluk verdien je na zzo'n lange tijd natuurlijk! Hier totaal geen verschijnselen. Dat stemt me niet erg hoopvol, want als het raak zou zijn is mijn innesteling al geweest. Wachten wachten wachten maar. Pffff
@jolien91 Balen van je bruinverlies, maar even over je huisje: als de huisbaas is overleden kan je nog altijd niet uit je huis gezet worden. Huurders hebben mega veel rechten. De nieuwe eigenaar van het huis moet gewoon het huis inclusief huurders overnemen dan. Ik kan het weten aangezien ik al 20 jaar huizen verhuur. Dus daar in ieder geval geen zorgen over he! @Key 1,5 maand... Oh wat een vreselijke hel zo lang! Ik hoopte dat die extreme snak na 3 dagen wel weg zou zijn en dan daarna nog gewoon die zin houden, maar 1,5 maand snakken, vreselijk.... grrrr...
Hier net met afvegen ietsie pietsie bruin slijm....zou ik dan eindelijk ongesteld worden ja ik ben er blij mee als het doorzet...nieuwe kansen nieuwe ronde
Chntl ik heb er alle vertrouwen in! Ik zal voor jullie allemaal een kaarsje branden vanavond @ annn truste en wie weet komen de klachtjes nog.
Ik mag op roze dames! Vanmiddag met clearblue getest, er kwam een plus! Vrijdag is mijn nod,7 februari, op de lijst staat 8 februari maar dat klopt bij nader inzien niet! Zo gelukkig met dit nieuws!
Ik hoop nu ook eens voor roze... begin nu gewoon zenuwachtig te worden om morgen te testen... ik hoop het zo erg he.. maar als het negatief is, nou ja jammer dan...
Ja met al die negatieve testen en geen ongi..dus hoop dat doorzet..afwachten dus nog geen ongi krampen ofzo