toch spannend jolien!! en ja ik zou niet elke dag moeten testen maar ik kan het gewoon niet laten! stom he
@zebra: als je streep roze is, dan zeg ik voorzichtig gefeliciteerd. Als ie gris is, ben ik bang voor een indroger. Wat irritant dit hè?! Ik duim voor je! @chntl: en, en ?? @ Goldfishie: en, en ??
@ hier: iets heel aparts ( vanaf 3 dpo, zie kaartje), ik vrees er weer voor.....toch maar naar de huisarts volgende week voor een doorverwijzing.... Allebei de temperatuurkaartjes zijn van mij, paars van deze ronde, de groene van november....)
Hier vanmorgen getest.. Met 11 dagdn overtijd een negatieve test, niet eens een tuur streepje, helemaal niks. Straks maar even de gyn bellen of we even een echo kunnen inplannen, even kijken wat er binnen aan de hand is....
zebra: nou zie ik het ook, voorzichtig gefeliciteerd! bloempje: balen! veel succes volgende ronde! chntl: hopelijk krijg je rap meer duidelijkheid!
Als ik gewoon op de dag ongesteld was geweest had ik nu al lang kunnen prikken, he bah! Hier hou ik helemaal niet van he! Ik heb dit nog nooit zo gehad, maar toch zegt de kruidvat test dat er niks is.. Verschrikkelijk!
Ah balen chntl! Echt jammer, nu maar hopen dat ongi gauw komt, dan kan je weer verder. zebra, ik zie ook een streep... Bloempje, jammer zeg! Op naar volgende ronde en succes! Hie vanmirgen getest, 3 dg voor NOD, NEGATIEF Dus wachten dan maar he.
Zebra!!! Die is positief hoor ik zie het duidelijk!!! Hopelijk wordt die wat duidelijker van de week hoeveel dpo zit je nu?
Sinds gisteren heb ik dus 10 dpo een stipje rood/bruin verloren zou dit innesteling zijn of aankomende ongi?? ik zou pas as zaterdag ongesteld moeten worden....iemand ervaring??
Zebra: toch vind ik hem vrij duidelijk voor een indroger. En dan zou je al die dagen eerder ook een indroger hebben gehad. Ik hoop voor je dat je testje vanaf nu duidelijker wordt. Goldfishie: Heb even bij je kaartje gespiekt. Ziet er niet meer zo hoopvol uit als 2 dagen geleden. Balen Chntl: hopelijk heb je snel duidelijkheid. Dit is niks zo. KellyK: kan nog beide kanten op gaan. late innesteling of vroege menstruatie (Korte LF). Hopelijk het eerste. CUpcakeje: bah! Witte testen zijn niet leuk. Patrous: je temppatroon is inderdaad bijna identiek. Hier: opgestaan met menstruatiekramp en donkere afscheiding. Dus ik weet al weer hoe laat het is: Game over!
pfff ik snap dat je baalt dikke knuffel en zeker even langs de gyn...hier is het net goed doorgebroken..ben ik ook wel blij om na een week overtijd...hoop dat er snel duidelijkheid is voor je hoe of wat!